I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mourinho skriver på ett treårskontrakt med Inter

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-06-02 16:06

Mourinho skriver på ett treårskontrakt med Inter

Nu är det klart!

http://www.inter.it/aas/news/reader?N=29399&L=en

Han välkomnas varmt.null

"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-06-02 16:34
Han kommer inte lyckas med något som inte redan Mancini gjort. Men visst fan kan han träna.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-06-02 16:34
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-06-02 17:05
Tror att detta görs för att göra inter mer sammanlänkat än förut också. Mer strukturerat och en tränare som är hård och vet vad han vill ha, dock var sättet som de gjordes på dålig stil mot mancini. But dont mess with moratti.

Grazie mancini. Benvenuto Mr.Moratti
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-02 21:46
Det blev oroligheter i truppen efter förlusten mot liverpool, och förtroendet för tränaren av både spelare och her Moratti själv minskade till 0.
Det såg man hur laget nästan tappade titeln mot slutet.
Sen tror jag att Moratti är ganska mätt på scudetto titlar nu, och vill ta hem champions leauge bucklan.
Ska man lyckas med den bedriften måste man ha en bra taktiker eller ett svin bra lag (manchester united).
Taktik har alltid varit Mancinis akilleshäl, Mourinho däremot är en av de bästa.
Crown us Jose´!
och vem fan är du?

2008-06-02 22:16
Jo, känns som vi kan göra en milan nu o skylla vår förmodligen lite sämre säsong i ligan nästkommande säsong på att vi gör en CL satsning. Jag hoppas hoppas hoppas, att mourinho väljer att satsa på unge balotelli. Killen har kapacitet för fan.

Jag tror att vi kommer få se ett mer tilltäppt inter nu. Tror mourinho kommer att försöka med att ha ett väldigt tight försvar som släpper in få mål, och ett effektivt anfall. Han lär försöka stänga matcherna också, viklet gör att vi får se defensiv skitfotboll. Sålänge vi vinner e de ok, men motbevisa mig gärna jose.

Dock kan hans låsta defensiva taktik vara till grym nytta i CL. Fan jag är helt jävla taggad. Varför börjar inte CL nununu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-03 09:11
ska bli intressant att se hur han använder zlatan
SKU - SKU - SKULASON!
Hangaround

2008-06-03 13:38
Min magkänsla säger att Zlatan kommer få mindre speltid och att han efter nån månad vill lämna Inter för Real. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2008-06-03 14:12
Zlatan till barca nu då
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-06-03 15:43
Mourinho har gjort sin första presskonferens och finns förkortat på engelska på länkarna, han sa en del intressanta saker:):
Del ett
Del 2