IFK Göteborg - AIK 21/4
Så var det dags för ett klassiskt möte, en av årets absoluta höjdpunkter i fotbollsväg! Kommer Aik inte ner med några supportrar? eller har jag fått detta om bakfoten? Blåvitt har en hel del att bevisa efter ett fruktansvärt dåligt derby. Nu ska jag ställa er den mest klassiska frågan i sportforumet:Vad tror ni om matchen? Forza Blåvitt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inga gnagare på plats, regnigt som vanligt, grisfotboll och tre poäng till AIK är prognosen. ä
ä
3 poäng till Glenns. Allt annat vore en fet överraskning.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
IFK var läskigt svaga mot GAIS utan Alexandersson den Äldre och nu verkar han inte kunna spela mot AIK heller. Så, läge för skräll/repris på förra årets match på Ullevi, kanske? Oavgjort alternativt AIK-vinst. Om IFK är lika svaga som mot GAIS dvs. Annars vinner IFK.
•pave paradise•
Blir en mycket svår match för oss (AIK). Tror IFK är jäkligt sugna på att visa sig bättre än dem var mot GAIS. Är nöjd med ett kryss.
2009
Jag tror också på kryss faktist, har hört att 50 biljetter är sålda till bortasektionen haha oinformerat folk eller? Kim Berg-Bjärsmyr-Ragnar-Hjalmar J. Johansson-Svensson-Olsson-Selakovic Wernbloom-Hysen Så verkar det se ut imorrn tror jag..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Kan handla om exil-AIKare som skiter i det hela. Jävligt dumt om det är så då man lika gärna kan sitta på långsidorna om man nu tvunget ska se matchen på plats.
•pave paradise•
Vi kommer vinna dagens match med 1-0, men det kommer bli svårt utan alex
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
råttpacket ifrån Solna kommer krossas på plan samt utanför plan.( för dom råttor som vågar sig ner, eftersom dom skyller på supporterbojkott,BULLSHIT,rädsla är vad det handlar om)
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
sain-one X77 fniss
Vi är överallt!
sain-one tillåt mig..HAHAHAHAHAHA... grattis du har gjort bort dig
vi är överallt!
sain-one tillåt mig..HAHAHAHAHAHA... grattis du har gjort bort dig Ja.. mannen som sa det mycket smarta:
_NoVA_ P22 gnaget va battre...skapade mer o laktaren..behover inte ens saga...myntkastning i all are..frustration hor till....chanko e en hora o han ska veta d. Du är ju fan efterbliven nova, på riktigt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
kuken
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Helt underbart blåvitt vann med 2-0 och berg la en än gång mål, den här gången tack vare AIK målvakt
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
öhrlund....... herrejävlar.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Örlund.. vad håller han på med? och vad fan ska Kari Stephenson in på planen och göra över huvud taget? Han är ju retarderat jävla dålig.. varför var inte Pierre med? För att han och Bojan inte skulle funka på samma kant? Pierre Bengtsson är ju än av få AIK-spelare som gjort bra ifrån sig i år..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Hahah Öhrlund, ni borde fan låna in nån andra målvakt från nåt annat lag typ pop.. eh menar shaaban.. Fan helt galet skön dag idag, vädret, matchen och stämningen även fast publiksiffran är pinsam som vanligt.
Jag har alltid frågat mig vilken container Öhrlund hittades i.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Tror många marginalare gick på derbyt för 3 dagar sedan. Denna match prioriterades då bort. Hade den gått vid ett annat tillfälle skulle nog 12-13000 kommit.
Hur många var det på den här drabbningen då?
9 679 tappra, eller vafan man nu ska kalla dem. Örlund kostade oss denna segern, tillsammans med Atta som borde åtminstone försöka hoppa mot Wallerstedt. Ett råd till IFK: gör er INTE av med Christensen. Den mannen kan vara guld värd för er i år. Detta kan tolkas som rent, färgat AIK-pladder men han höll resultatet på er sida, definitivt. Visst behövde ni inte anfalla mer efter 2-0 men vi var vassare framåt. Fast...vi vet ju varför det var så just idag...
•pave paradise•
psycoless må så vara....vem vet!
vi är överallt!
Christensen är guldvärd han räddade oss mot gais också. Tror nog han kommer vara stor del i att ifk tar guld i år igen.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Men fan vi hade nog förlorat hälften av matcherna utan Kim, spelet stämmer inte och förr eller senare kommer Kim inte ha lika mycket flax och då kommer de gå nerför om inte spelet börjar stämma ordentligt.
Men mot AIK var det ju bättre. Tror nog det kommer igång ordentligt snart. Vissa lag börjar smått vissa börjar stort, vi växer nog in i rollen snarast.
http://blogg.streetsofgothenburg.se/