GAIS - IFK Göteborg 17 April
Derby, som antagligen inte kommer locka så mycket folk. 20.00 Ullevi att blåvitt kommer vinna är väl ingen nyhet, frågan är bara med hur mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Derby derby derby, det är helt underbart att vi kommer vinna, men frågan är som sagt med hur mycket. Hur blir det med tifo, stog inget på ultras forumet
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Vi ska bjuda på match, det kan jag lova!
413
Får hoppas det!:)
Glenns vs Glenns! Uppbäddat för en stor publikfest.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare håll käften din jävla bajspackare.
413
shunare P25 jag har försökt att skita i dig, men så som du håller på höll vi på i högstadiet om fotbollslagen. du är 25 år, inte 15.. lägg av bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shunare, vart fan bor du då? Lund? Jag får väll anta att du är gnagare precis som alla andra bönder i Sverige.
413
cera P1 djurgårdare är han.. förresten är folk i lund inte bönder.
Hoppas det blir mer folk än på stockholms derbyt, men detta derbyt känns inte lika hett som dom som har varit förut!
Hört att de skall ha varit ett rätt bra drag på medgångarna inför morgondagens match, får se om de stämmer. Jag hoppas på vågen, brudar o massa poliser.. Gais gamla gais, vad har inte hänt sedan dem sist vann sm guld :) 0-4 till blåvitt
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Självgoda blowitt, har ni hört något som kallas ödmjukhet?
413
Chana_masala Lugna ner dig lite. Provokationer hör till fotbollen, ta det inte personligt. Jag har många bra vänner i Göteborg så när jag säger glenns är det inget illa jag menar. HATA HATA HATA GÖTEBORG :)cera Nej jag är djurgårdare, ingen jävla råtta. Och ja, jag bor i Lund tillfälligt då jag pluggar här.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Det är väl Göteborg-Örgryte som drar den stora publiken i Glennland?
shunare P25 ja fast om du försöker provocera med Glenn får du nog tänka om.. det biter inte.
När Örgyte var som bäst drog det bra med folk men just nu är det nog Blåvitt-gais som drar mest..
är nog 75% blåvita idag som alla andra derbyn..
IDIOTI av gais att man inte kan köpa vid spärren..
vad är det du lackar så hårt på då?
hela gais är en stor myt, det är en genomrutten förening med tragisk organisation runt matcherna, dom har egentligen ingenting i elitfotbollen att göra... och matchen borde dom ha vunnit, helvette vad dom missade chanser, dom får skylla sig själva.. sen förstår jag mig inte på ifk klacken, finns en sån jääävla potential, man märker det när hela kurvan va gång, men allt som oftast så är det 20 % av sektionerna sm står o sjunger allez allez ramsor i tid och otid, men jääääävlar i min låda vad dom får till det ibland..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
FYFAN, det är det ända jag säger. Otroligt besviken både på dumma fjortisar i klacken som förstörde det fattiga tifot, och varför sjöng typ 20 % av klacken och så spelade blåvitt otroligt dåligt. Men gais var värda segernen
Ni kom undan med nöd och näppe!
413
Kim, nuff said
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
ja det var fan pinsamt.. tack kim
Dåligt derby. för gais var la oavgjort en seger,
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Bwb är pinsamma
ja jävla nötter som bränner av innan matchen har börjat
F77 är du dum på riktigt eller? Vi är besvikna på ineffektiviteten framför mål!
413
det är nästan så att gais förtjänade att vinna den här gången, men om man inte gör mål på dom chanserna så förtjänar man ingenting haha sicket piss-derby, och pinsamt att se våra spelare vika ner sig på det sättet...upp till bevis på måndag mot packet!
Vad var publiksiffran, såg matchen på tidernas sämsta stream så det vart man inte klokare av.
DIF!
27 000 nånting..
nu drraaaar vi tilll ängelholm gubbaaaar
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här