I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-03-18 14:18

köpa fotbollskor

har ni något favorit par som ni kan tipsa om..inte för dyra!!
PS. va heter det märket på skorna som rivaldo hade?

....do_Ob.......

2008-03-18 15:15
Jag spelade alltid i puma. passade min fötter bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 18:29
Det beror helt enkelt på vad du är för spelartyp o hur bredfot du har. Är du målfarlig snabb anfallare som vill kunnau tnyttja din speed till max rekommenderar jag nike vapor eller puma speedboot.

Är du kanske en inte så snabb, men stark stor o har ett tungt skott kan adidas predator o copa mundial vara bra. Men det beror först o främst på hur bred fot du har och vad du är för spelartyp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 19:56
Ohå, de skulle betyda att jag är snabb?? hehe

2008-03-18 20:00
Mina erfarenheter med lite kinkiga fötter som är plattfot och annat är att jag ogillar skarpt nike, aldrig kunnat ha, ren smärta i fötterna sen.. puma och umbro har vart bra för mig.. Framför allt umbro, tog lång tid att slita ner dem
Leker live eller?

2008-03-18 22:17
fooly beror ju på vilken puma modell du har.. speedbot väger ju typ 10 gram o är tunnare än ett löv..

2008-03-19 00:08
jag köpte adidas predator, 1000:- med stadiumkortet blev det 800:-

sköna!
what's good for the goose is still good for the gander.

2008-03-19 08:54
Rivaldo spelar i Mizuno. 

2008-03-19 09:14
Jag har förra årets Mercurial Vapor skönare skor finns inte =)

2008-03-19 16:00
Revolutionären, menar du de nya gerrad predator? 800? damn

2008-03-19 17:24
Aha, inte ens på internet kan ja påstå att jag är snabb... hehe

2008-03-19 17:38
finns en tråd redan om du söker..

som nån sa innan...har du breda fötter så e d Predator som gäller...fantastiskt sköna skor..
eller ett par adidas F50. dom nya ska ja chacka.

vapor skorna är ju skitsmala så d säger sig självt att du måste ha smala fötter....

vi är överallt!

2008-03-19 19:44
Smala fötter har jag :D

2008-03-19 23:37
nova, du har möjligtvis inte testat den första f50+ modellen, så sjukt mycket skönare o bättre än tune it modellerna som kommit nu..

2008-03-19 23:40
tack boys and girls för infon! har faktiskt bättre insikt nu i va jag ska, blir nog puma speedboots...
....do_Ob.......

2008-03-19 23:44
prova nya adiPure (de som kaka har), sjukt sköna länk

2008-03-19 23:46
de är riktigt sköna faktiskt, adidas senaste modeller har vart grymt bra.
Beb.. inte för att vara en sån person men smärtan av att bli stämplad när du har speedboot.. ajajaj.. men det är nog värt det om skön passar dig;)

2008-03-20 01:28
har faktiskt inte provat o lira i den gamla modellen...men har ju provat dom o dom e cp sköna...
men har alltid haft predator som favorit...men man måste förnya sig ibland ;)
vi är överallt!
Rappare

2008-03-20 10:03
förra året hade jag både vapor, pumas motsvarighet, predator, puma king och nike legend.
de tre första höll inte speciellt bra, jag är en snabb spelare och blir därför tacklad rätt ofta och vapor och puma håller inte speciellt många närkamper. predator är riktigt sköna med tyvärr har kvaliteten försämrats på dom. king håller alltid men dom töjs ut helt jävla konstigt och legend är en klassisk doja. men jag måste säga att det om att man springer snabbare med vapor sitter bara i huvudet, hur som så lär det inte vara någon skillnad på huruvida du kan springa förbi en back beroende på vilken sko du har.

2008-03-20 12:15
håller med...har du taskigt löpsteg och vapor så springer du inte snabbare för det....
vi är överallt!

2008-03-20 12:28
Generationen predator pulse o f50 + när predator var vit blå, beckhams sko(?) var de bästa predator. Just de två skorna är skor som jag skulle kunna köpa NU NU NU, bara att jag inte hittar de.. så kör copa. Men ska se med nya predator gerrard om de e sköna.. sre lite smala ut

2008-03-20 13:24
mmm dom blåvita har ja nu...kört me dom sen dom kom....förjääävla sköna skor
vi är överallt!

2008-03-20 15:37
grymt, du vet inte om man kan köpa dom nu ? skulle va så skönt mina har gått sönder.. eller har på något sätt tappat bort sulan:P

2008-03-20 19:28
nää ja vet inte....kanske adidasaffären? eller så försvann dom....
vi är överallt!

2008-03-21 19:38
allt man behöver i fotbollskoväg finns på www.prodirectsoccer.com. Vapor 4 är betydligt bredare i tåboxen och överlag vilket gör att dom med lite bredare fötter kan ha den. Jag har fått gå ner ett halvnummer jämfört med vapor 3. Den nya f50;n är riktigt skarp den med. Lite lurigt med den transparanta mjuka hälenkappan. De flesta fotbollskor som är jäkligt stabila i hälen. Ska bli spännande att se med den nya f50:n hur de kommer gå.

Nike Legend och adidas adipure är riktigt bra alternativ om man vill ha en bra komfortsko. Det är rätt mycket bullshit med att om man är snabb och teknisk ska man ha vapor, f50 osv och om man har ett bra skott ska man ha predator bla bla. Pumas speedboot har jag aldrig gillat med om den funkar för anelka, etoo, ljungberg osv så varför inte, man hittar ofta en modell som man gillar så kör man på den.

2008-03-21 19:57
märkte det på vapor 4, ja ghar aldrig kunnat ha nike men med dessa funkar det. Att det är bullshit är jag inte riktigt med på, jo det kanske är så att man behöver inte ha de skorna om man e snabb för de funkar precis lika bra med ett annat märke. Men skorna är byggda av ett syfte, t.ex. de lätta skorna är för att ge maximum snabbhet?

2008-03-21 20:14
Det är klart att t.ex Vapor främjar snabbhet istället för komfort osv, det är jag absolut med på. Och visst hade det varit roligt om Gerrard spelat med Vapor och C.Ronaldo med Predator, eller hur ;)

2008-03-22 00:18
:D.. Tror du vapor hade sätt ut på annat sätt då?:P skulle faktiskt vilja ha en liten blandning, stabiliteten i predator o f50 med vapors lätthet=perfekt. Fast kommer nog bli svårt att sammanställa en sådan blandning.