08-03-11 Internazionale - Liverpool - CL-åttondelsfinal.
Nu är det dags för utklassningen på San Siro! 85 000 på läkataren och Torres pissar på sig som han gjort i alla Madrid-derbyn genom tiderna :)
Dubbelmoral? I love it!
Jag sätter allt mitt hopp på Cesar. Han var kanon (som alltid) mot Reggina sist. Jag är optimistisk och ger inter 40-45 % till avancemang, allt tack vare Cesar.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
3-3...
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
ut med packet.
what's good for the goose is still good for the gander.
Liverpool går vidare, carragher visar zlatan hur man spelar fotboll på riktigt, Captain Fantastic visar skillnaden mellan världsklass och italiensk klass
yeah yeah
utan cordoba blir det svårt att få stopp på torres som har visat grym form på sistone, den enda jag skulle kunna tänka mig som kan sätta stopp för torres är capitano, fast tror inte på att han blir den som får ta hand om torres. Hoppas att inter ställer upp med både figo och jimenez.. då kan det bli fart i anfallen o uppspelen på topp ser jag zlatan o cruz med crespo för eventuellt inhopp. Det är dock mer troligt att suazo får hoppa in om inter behöver anfallskraft för att man ska kunna utnyttja hans snabbhet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hoppas fan adriano får spela och gör 7 baljor
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Jag tror det blir 2-1 eller 1-2 Liverpool vidare iallafall.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
and-one Adriano spelar inte i Inter.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
BiSeBuSeN P21 Han har redan visat mig hur man spelar fotboll genom att ta sitt lag
ut ur em.
Btw så har Inter självklart en chans. Dock är laget ur form. Många skadade eller har kommit tillbaka från skador. Zlatan har haft problem med knäet sedan slutet av december och har det fortfarande. Han är ju nyckelspelaren i laget men Liverpool har nog satt 2-3 man på Zlatan så Zlatan kommer inte att näta imorrn med dom andra eventuellt. Aja vad som helst kan hända, bollen är rund.
Alex har vettigast åsikter. Hoppas verkligen på att det står 0-0 till den 75:e minuten och att vi då nätar och så sätter vi en till balja i den 91:a minuten och gör två till i förläggningen. det vore ULTIMAT! Forza raggazzi. 100 years and running!
Dubbelmoral? I love it!
Btw så har Inter självklart en chans. Dock är laget ur form. Många skadade eller har kommit tillbaka från skador. Zlatan har haft problem med knäet sedan slutet av december och har det fortfarande. Han är ju nyckelspelaren i laget men Liverpool har nog satt 2-3 man på Zlatan så Zlatan kommer inte att näta imorrn med dom andra eventuellt. Aja vad som helst kan hända, bollen är rund. Det är då en av de mest underskattade(för er som inte följer serie a så mycket)anfallarna i världen Julio Cruz gör sitt jobb. Dock kommer han precis tillbaks från skada vilket kan göra det lite ovisst.Hoppas verkligen på att det står 0-0 till den 75:e minuten och att vi då nätar och så sätter vi en till balja i den 91:a minuten och gör två till i förläggningen. det vore ULTIMAT! Jag ser antingen ett 4-0 läge i halvtid(nej jag vet att det inte kommer hända), eller mål i minut 60-65 då kan inter börja pressa ordentligt o få in tvåan, får man in tvåan kan mycket väl trean rulla in innan det blir förlängning. Drömmen är ju att il capitano avgör i minut 119 på ett distansskott.. kan bara föreställa mig hur scarpini skulle låta då:) San siro är helt slutsålt btw!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja man får väl fan hoppas att arenan är slutsåld?
yeah yeah
den är så slutsåld att biljettkontoren i san siro inte ens har öppet imorrn:)
Läste att Moratti inte fick tag på en biljett. Han var tydligen och fixade sin dagliga Pedikyr men drog (som vanligt?) över på tiden. När han var klar var biljetterna redan slut. Han trodde det att det skulle fixa sig. Citatet löd, fritt översatt; "Ringer jag bara runt lite så brukar jag kunna fixa det mesta" Det är dock inte helt klart om han menade biljetten eller matchen. Alternativt båda.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Snälla Inter ta det här. Orkar inte med massa skit rubriker om englands dominans.
your heart pump project kool-aid
öh vart spelar adrian nu då??
ja vi får hoppas att det inte har blivit pengar under bordet till domaren, men det kanske bara har varit ett internt problem i Italien?
yeah yeah
Jag kör iaf en x2a @ 2.12
and-one I den brasilianska ligan.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Ja, man får bara hoppas att Inter inte kopierar sin bedrift från 60-talet då man (bevisat) mutade domaren och slog ut Liverpool. Givetvis blir sådant svårt, för att inte säga omöjligt, i dagens internationella fotboll, så vi kan vara relativt säkra på att Inter åker ur ikväll. Forza Kuyt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
ja kommer ihåg när liverpool vände cl finalen mot milan, när dom låg under med 3 mål efter 1:a halvlek. Allt kan hända ikväll. hoppas det blir en kanon match!
ja vi får hoppas att det inte har blivit pengar under bordet till domaren, men det kanske bara har varit ett internt problem i Italien? Eller hur Inter, juve,milan och roma hade inte ens platsat i championship. Man har köpt flest UEFA-titlar av alla länder och även fler VM-titlar än england. Hur mycket tror du VM-finalen kostade?
S-oteric det är iaf positivt att vi måste leta tillbaks till 60 talet för att hitta en bevisad mutskandal till skillnad från vissa? vem ? host host juveelem , bra sagt.
btw, någon som kan uppdatera skadeläget i liverpool?
Tror Liverpool avancerar dock inte helt säkert. Ser fram emot en fin match ikväll:)
Meep meep
Hitta en bevisad mutskandal från Juventus då? Hahaha så sorgligt att du nämner det men inte kommer med några alls.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
gör pool en kasse måste inter göra 4... så dom lär fokusera lika mkt på att hålla tätt som att anfalla inledningsvis å veva långbollar mot zlatan. mitt tips är x/x eller x/2
100% defensivt från liverpool , en torres kontring kan vara avgörande. lär ju bli så också. fast hoppas på inter nu börjar det närma sig!!:)
Kom igen Liverpool krossa smutsarna! Blir säkert ett kryss på San Siro ikväll, och massa interisti som skyller på att någon spelare blir utvisad...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Fyfan vad intersupportrarna suger.. Det är drygt 80 000 på San Siro och det hörs knappt.. Juventus har knappt 35 000 och de hörs betydligt högre!
Zlatan har börjat ganska bra iaf..
be the change
Det går för långsamt när Inter anfaller. Antingen får de komma snabbare till inlägg och inte tveka hela jävla tiden, eller så får man vägga sig igenom. Vad man än väljer behöver man öka passningstempot. Liverpool kör med hög press på Inters backlinje, och det ska de fortsätta med. Högpress är överhuvudtaget medicinen mot det sega Inter spelet.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
yamo, moggiopoli? fan att sista inte går in där reina e grymt snabb på mållinjen.. om vi får in målet nu blir det åka av. Btw, är det inte ett gult kort på babel när han avsiktligt tar upp händerna för att skydda ansiktet, nej jag ville inte ha det till rött bara frågar då ja inte vill att matchne skulle dött ut i minut 26. Backlinjen känns oerhört ostabil:S vafan händer.. men rivas gör ett bra jobb
burdisso utvisad... detta går nog... inte riktigt som tänkt för inter.
yes domarn (h) .. im out.
haha, yamo, nu är jag inte interista, men juves curva totalt suger.
arrividercci Internazionale
Meep meep
om man har stankovic som ordinarie får man fan skylla sig själv. btw finns det några bevis på att Roma har fuskat? för isf vill jag se
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
figo eller jimenez istället för stankovic, maicon slarvar som fan.. men ska som sagt inte klaga. Grattis liverpool.. hejja roma o fenerbache ^^
cambiasso spelar utan självförtroende. lite tråkigt då han varit en av de bättre spelarna denna säsongen tillsammans med maicon i inter
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
aa, vet inte vad fan som hände efter nyår.. cambiasso blev sämre, maicon sämre.. cruz tappa målsinnet.. får fan inte hoppas det håller sig tål absolut inte ligatorsk.
men din jävla idiot. hejja roma... din jävla medlöpare. jävla snorunge. låt det fina och enda laget från ROM(a) vara. håll dig till smutsmilano. jävla medlöpare. jävla kappvändare. spottar
Fan vad synd. Men Liverpool spelade bra, alltid fyra man framför mål. Sen så hjälpte det inte att cruz och zlatan missade sina lägen, det har man inte råd med i en sån match.
revolutionären, tror han bara hellre ser Roma eller fener vinna istället för något engelskt lag eller barca. ofta man lämnar sitt lag bara för att de torskar mot liverpool som är ett väldigt starkt CL lag
jag bryr mig inte, han är idiotförklarad sedan länge. idag interista, imorgon juventini? FORZA REGGINA?
din jävla medlöpare. jävla snorunge. låt det fina och enda laget från ROM(a) vara. håll dig till smutsmilano. jävla medlöpare. jävla kappvändare. Jag tror att du med det där inlägget idiotförklara dig själv, som crik sa ser jag hellre roma än något engelsktlag. Vem är jag idiotförklarad av? s-oteric kanske o resten av juventini.. samma juventini som glömmer bort calciopoli när man hänvisar till mutskandal.
enligt channel 4 så kommer mancini lämna inter efter denna säsong:S
är dock inte säkert, men varför :S
Länk
Jag gråter och kommer göra det fram tills vi kapar av kackerlackan Roma från scudetton.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha