Roma - Real Madrid (CL) 20.45 tv6
Ny match, denna gång på bortaplan för Roma. Bara att hålla tummarna för Roma! FORZA ROMA
Ramos, Robben och ev. Ruud borta? Robinho dock tillbaka. Cicinho måste ju ta hand om högerkanten nu. Cassetti skadad, Panucci alldeles för långsam mot Robinho.
what's good for the goose is still good for the gander.
men om dem kör långbollar på robinho är cici helt körd, men om taddei/vucinic går ner och hjälper till så kan de ju ta bollen och slå den i djupled mot cici som då har en hel kant öppen + ingen ramos då borde vi kunna ta det rätt lugnt med den andra kanten
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
jävla fittor fascistreal-redaktionen på svenskafans är tippade 7-2 till real... pfft
lol 1. svenskafans? 2. 7-2? snarare 2-7.
YES Roma hemma, kanske får man njuta av hymnen då innan. :) Men TV6 brukar vara sjukt dåliga på att visa fotboll...
DIIIF
KB-Raggs: Roma spelar borta idag revolutionären: lol
Ja, det var ju tråkigt... Riktigt dåligt att tära på mina förhoppningar genom att skriva Roma som hemmalag i rubriken...
DIIIF
4 - 1 till Real.
Vi är överallt!
nästan helt säker på att real fixar det här.
inte säkert roma vinner men tror att roma går vidare
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Aquliani och Cicinho startar! Mycket intressant. Sjukt jävla spänd nu
Svår match..kan nog gå hur som helst, hoppas dock på Roma!
Om det vore så roligt att arbeta som många påstår, så skulle borgmästaren hugga sin ved själv.
NU GÄLLER DET! kunde inte somna inatt, alla romanistas, upp och ställ er och hylla våra gulröda vargar! Är Lazio från Rom?
om lazio är från rom? såvitt jag vet är lazio det första laget från rom.
VARFÖR SÄGER DE ATT PERROTTA ÄR I FAROZONEN? har jag missat nåt? är det svenskafans som har varit i farten nu igen?
ROMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAN VAD JAG ÄR GLAD JAG KOMMER FIRA
vilken sjukt skön match, kan bara gratta roma.. grymt fint spel. kan bli svårt för inter att ta ligan om vi inte skärper upp oss o roma fortsätter spela som de gör nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grattis till kvartfinalen men längre än så kommer inte Roma så ta vara på glädjen ni som håller på Roma till kvartfinalen. Tycker att det är alldeles för mycket filmning från Roma spelarna + fördel av domaren. Hur fan kan domaren ge rött där. Aja skitsamma, inte lönt att gnälla efteråt :)
Bara hoppas de blir Roma - United i kvarten så kan United förnedra dom i år igen.
Vi är överallt!
ALEX nej, det var ju inte offside på Raul, nej nej. klagar vi? så jävla underbart. obeskrivligt. LUPI LUPI LUPI VILKA ÄR LAZIO?
lillebror (eller kanske lillasyster)
Fyfan vad gött,
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Grattis Roma. Plocka hem bucklan till världens bästa liga.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Vete fan om jag någonsin sett en så dålig dommarinsats helt sjukt.
ganska många gula kort hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grattis Roma. Plocka hem bucklan till världens bästa liga. snälla roma:P
Grattis Roma! Hoppas ni kan få revanch mot United nu!
your heart pump project kool-aid
Underbart :D... fan vad bra vucinic var när han kom in... perfekt byte :D jävligt spännande match i övrigt synd att inte något av långskotten gick in.... och sedan kan man väl säga att domaren hade en dålig dag på jobbet... eller aa domarna =(
d var solklart offside på raul....e ni blinda? jaa vucinic va fan så bra...fattar inte att dom inte tog in honom tidigare..mancini gjorde ju ingenting rätt...
vi är överallt!
Grattis till Roma, men det som stör e att Revolutionären verkar vara mer glad åt att Lazio inte har kommit så långt som Roma. Istället för att fira Romas vinst.
ge dig. det var fest igår och festen fortsätter. oj, vad många romanistas dyker upp nu då... angående domarinsatsen: usel åt båda hållen, tycker att domaren gör fel när han visar ut Pepe för att därefter kompensera till Reals fördel i 150% av situationerna (hur många frisparkar fick inte Real efter utvisningen?) klagar vi? NEJ, för det är fest idag, imorgon och lång tid tid framöver. ge oss bara en derbyseger nu också. LUPI LUPI LUPI
en gång till: så jävla underbart.
tyckte inte att det var någon felaktig utvisning, en aning tuff? måhända men inget fel på att ge gulan för det
däremot skulle han kanske haft rött i första läget?
GRANDE ROMAAAAAAAAA!!!! STORA VACKRA ROMAAAAAA!! ENDA KLUBBEN I ROM!!
blandade reaktioner i skolan idag, ena som säger att roma hade tur och att vucinic hela tiden filmade (han är interisti sen 1 år tillbaka) och andra som innan hatat på Roma accepterade att de är ett bra lag, många frågor om Aquilani också GRAZIE ROMA!
oj, vad många romanistas dyker upp nu då... Jag är verkligen ingen romanista, men jag höll på Roma igår. Först och främst älskar jag italienska fotboll. Jag beundrar även Spaletti, det som han har gjort med Roma är fantastiskt. Hans taktik är unik. Sen så hatar jag alla jävla tipsextra-nördar som ser ner på Serie A och anser att fotbollen i italen är tråkig. Men en romanista kommer jag aldrig att bli.
your heart pump project kool-aid
Hatar folk som hatar på Roma bara "för att" liksom. Snackar skit, typ som att Roma ska vara styrt av maffian? Vafan?
Bara för att man inte skriver här varje gång roma spelar match ... så gör det inte att man dyker upp heller=P... Däremot så är jag utöver glädjen efter vinsten oerhört skadeglad... många vänner håller på real.
Jäkla skott Aquilani fick på då, synd att han inte satt sitt långskott som gick i ribbkrysset, lite fräscht det hade blivit : ) Annars riktigt skönt att Roma vann! btw så ser Taddei ut som en häst
Live Hard, Die Young
mm, han tar dock älg kliv. undrar om han och Nistelroy är släkt på någotvis
Den som tippade 7-2 i svenskafans måste ha siat i framtiden om mötet mot United.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha