I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-29 23:07

Sladjan till tv4?

Längesen man skrev nåt här.

efter att länge funderat på hur d skulle vara med Sladjan på fyran fick man se ekwall vs lundh gästas av ingen mindre än Sladjan.
Tycker att han skötte som vanligt proffsigt, o eftersom fyran e den enda kanalen i min åsikt som satsar helhjärtat på fotbollen så e det inget snack om saken att Sladjan borde bli värvad till "fienden".
Tror att han o Lundh skulle bli ett bra radarpar tillsammans med Hedman o Ola.
Va säger ni?

da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-29 23:28
bara man tar bort lundg ola och hedman så visst
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Moderator

2008-02-29 23:47
sladjan har på tok för lite tid på svt. enda anledningen att man kollar sportspegeln är ju för man hoppas på sladjan. skulle verkligen inte förvåna mig om dem rekryterade honom.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2008-03-01 00:16
Alltså snälla, ut med Ekwall. Vilken jävla översittare.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-03-01 00:37
Legoland P22

precis min åsikt, han får ju ingen tid för fasen.. tror Sladjan skulle kunna göra tv4 gott, e dom smarta så dra in killen i gänget så höjer han förhoppningsvis lundh o co!!

2008-03-01 08:37
Ekwall vs lundh är det bästa sportprogrammet vi har, sladjan hade fina åsiikter om Lagerbäck som varit  ett stort problem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-01 11:14
TV4 är och förblir en pajaskanal, katastrofalt att dom har HELA EM i sommar ;((

Ända bra expertern var Hasse Backe.. men han kanske hoppar in i sommar??

2008-03-01 11:56
hoppas på hussfelt
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-03-01 12:10
Jag tycker fan att TV4 har skärpt till sig lite, allt har att göra med vilken kvalité gästerna har tycker jag, hade man rensat ut lite av det gamla och in med nytt, gett mer tid till t.ex hussfeldt, kristiansson, ekwall vs lundh.

Väck med pajasar som  Perlskog, billy ohlson och annat trams, fram med sladjan och in med glenn strömberg för att spetsa till det lite. SKÖNA sändningar vi hade fått då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-01 12:12
Canal + är fotbollskanalen och där skulle han gärna få byta plats med Arne som smutsar ned.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2008-03-01 12:13
hatar hedman, varje gång man ska se nån match från la liga börjar han snacka om när han var på nou camp/camp nou och hur man skulle spela och massa skit

2008-03-01 14:29
Vad är c+ ?  Jens Fjellström?

2008-03-01 14:29
Vad är c+ ?  Jens Fjellström?

2008-03-01 21:25
Fårskaller 

ja visst, men nu menade jag inte av betalkanalerna utan syftade väl mer på svt,trean, fyran o femma typ o där e väl fyran den fotbollskanal som satsar mest o bäst enligt min åsikt iaf..

men en Sladjan till tv4 samtidigt som fyran har hela em skulle göra susen tror jag!
Rappare

2008-03-03 08:16
det verkar bara vara jag som tycker att sladjan är riktigt kass. han tror han kan så jävla mycket. typ att allt som han säger är rätt. hans skalle är bara fullt med bajs!

2008-03-03 19:09
Den stora frågan i TvSportvärlden är väl ändå vem som kniper David Fjäll från SvenskaFans? Har är ju utan tvekan ett rejält ämne för framtida studioprogram etc. Folk som Jihde, Pops m.m ses som helt meningslösa. Om ni inte tro mig? Se några avsnitt av Eurotalk på SvenskaFans.

Vet om att han har fått lite ströjobb på SVT (swe hockey games) m.m och jag antar att SVT också hittat denna pärla och försöker binda sig till honom utan att inkräkta för mycket på Mats Nyström och resten av de patetiska som finns kvar på tv.