I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Fotbollsskor
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2008-02-11 23:26
alltså, om jag vill komma in på akademi i englan = flytta ifrån sverige, ge upp livet i sverige?
Det känns ändå dåligt att åka dit och inte lyckas, va gör man då lxm:P allsvenskan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_NoVA_ P40
2008-02-12 00:41
asså du får provspela...sen kommer du in så skolas du in där...se d som ett fotbollsgymnasium..du får mkt mkt fotbollstid...plus att du tillhör en klubb så du har chans att gå upp i lag om du visar framfötterna...kolla messi....o alla andra nykomlingar..alla e i stort sett från akademier...
allsvenskan e skit.....men d e ju bättre än inget...men d e ju ingen garanti för att du har spelat i england :P
kungen
absolut mannen d gör jag
vi är överallt!
Nilantha P41
2008-02-24 16:57
Har fan sjukt svårt att hitta konstgräs skor.
Vad ska man ha för dobbar?
I affären säger dom att ha gräsdobar är inge bra konstgräs, för att dom går sönder och sliter ner mkt lättare. men det finns ju inga konstgräs skor, lr iaf väldigt få?
Är "astro turf" konstgräs?
Känner mig helt vilsen bland denns skodjungel
stolt medlem i Gul Samba
Bakelse1 P38
2008-02-24 17:41
Men grusdojjer kan du ju använda på konstgräs
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Borttagen
2008-02-24 17:43
det är skitsnack, det funkar väldigt bra.. så säger dom om de flesta skorna, som mina f50+ o mina predator sa dom exakt samma sak.. funkade väldigt bra. Samma sak sa dom om copa som jag köpte iår, Köp de GRÄSskor som passar dina fötter o jag garanterar att du inte behöver bekymra dig för att dobbarna inte är bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den Som E Den P39
2008-02-24 18:04
asså folk i affärer så har ingen koll....
när du kör konstgräs ska du ha gummidobbar..d bästa är om du har dobbar som är korta eller utslitna... grusskor funkar men du glider lite för mkt i dom...
_NoVA_ P40
2008-02-24 18:09
segt när man inte e inloggad på sin egen..
men som ja skrev ovan.. gummidobbar e d enda...sen kan du ha vilka jäkla skor du vill
vi är överallt!
KungenKrook P37
2008-02-24 18:11
Om du har skor av skin på konstgräs kommer dom slitas skitfort. Adidas nya modell finns för konstgräs, och även Nike, Umbro och Puma har gjort skor för det.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!
Nilantha P41
2008-02-25 13:41
Alright!
tack!
stolt medlem i Gul Samba
revolutionären P42
2008-02-27 14:56
hoppas ni antecknar nu!
ska in nu och göra ett kap, första träningsmatchen på lö.
ska bli så jävla gött.
what's good for the goose is still good for the gander.
Borttagen
2008-02-27 15:49
fö helvete vår träningsmatch blev inställd för de lov-.- tattare.. spelar istället nästa vecka..
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»