Turkiet - Sverige 6 februari..
Brukar vara jämnt när doma två lagen möts så vad tippar ni att resultatet slutar...själv tror jag att det slutar 2-0 till turkiet men om Sverige ställer upp emd ett b-lag och låter alla stjärnor vila så är jag ganska säker på att turkiet kommer vinna med 4-0... Min åsikt vad är din? MVH
tror på 5-0 till sverige, anders svensson drar en hattrickare
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Om Sverige ställer upp med bästa laget kan dom vinna, men om B-laget ska spela tror jag dom torskar eftersom Sverige inte har någon bred topp att plocka spelare ifrån.
2-0 till Turkiet, oavsett vad Sverige ställer upp med för lag. Turkarna kommer kombinera sig genom förvaret medan Sverige kommer slå sina meningslösa långbollar till ingen nytta.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Ni är turkar, hahaha.. Jag tror på en jämn match.. en 1-1 eller 2-1 till ngt av lagen!
be the change
turkar och fotboll går inte ihop... 5-0 till Sverige
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Antal år med turkiska lag i CL under 2000-talet: 7 Antal år med svenska lag i CL under 2000-talet: 2 Antal internationella medaljer för turkiska lag under 2000-talet: 4 Antal internationella medaljer för svenska lag under 2000-talet: 0 Ja, turkar och fotboll går inte ihop. Turkiet vinner. Med hur mycket beror på laget som ställer upp på andra sidan.
•pave paradise•
Vem försöker du lura lhabia? Alla vet att Sverige kliar upp Turkiet i brygga när det kommer till fotboll. Fråga vem som helst vem dom har mest respekt för.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric: Right.
•pave paradise•
Hahahaha. Du tror att det inte är så. Hahahahaha.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Japp, roligt. Förresten, vad var det som hände med Juventus senaste ligaguld, jag glömde...
•pave paradise•
fy fan turkisk fotboll asså, fener vann med 3-10 igår hahahaha
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
De mötte ett lag från 3e divisionen i cupen, inte så konstigt att det slutar så då.
•pave paradise•
ja, dessutom blir det rätt konstiga resultat ibland. HIF - HBK 9-0 (det får ju inte hända i första ligan...) Tottenham - Reading 7-4 (?)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
canadicken: Precis. Ska man snacka skit om turkisk fotboll för att Fenerbahces 2a lag vinner stort mot ett division 3-lag kan man ju dra upp dina exempel också.
•pave paradise•
ointressant
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
men turkiet är ju fortfarande skit, som land betraktat
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Fyfan palla att hata på Turkiet. Uppenbarligen är de bättre än oss. Jävligt intressant att varenda jävla svensk säger sådär men ändå väljer att spendera sin semester i Alanya. Shut the fuck up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aldrig vart i turkiet,och kommer nog aldrig åka dit heller. Och Sveriges landslag är bättre än turkiets, rankingen spelar ingen roll, doh.
be the change
Fan vad jag hatar rassar som dig, alii! Jävla pajas!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Åkersberga: Vad baserar du det på?
•pave paradise•
2-1 till Sverige, Svarte Marcus gör båda målen för Sverige och Sanli Tuncay gör mål för turkarna, förresten så va de ett jävla tjöt här inne va. Alltid nån som ska börja dunka bröstet i sådana trådar just face it:
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Om Prica och Holmén spelar måste Turkiet ha Rüstü på allvarligt skojhumör för att Sverige ska kunna ta poäng.
•pave paradise•
Haha, lol på er. Tror att det är jämt mellan Sverige och Turkiet, inte så jättestor skillnad. Lagerbäck har ju sagt att till denna match skulle "stjärnorna" få vila och att spelare som knackar på dörren till EM-truppen skulle få vara med och lira. Mot Brasilien i mars skulle Sverige ställa upp med bästa möjliga lag. Hur som helst så tror jag att det blir jämnt, antingen oavgjort eller så vinner nåt av lagen med uddamålet.
Jag tror vi torskar mot turkiet och krossar brassarna med 3-0. Den enda spelaren som brasielien har som är värd något är ju Ronaldinho och han är ju i formsvacka. Ja jag var ironisk.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Fan vilka idioter det finns här... 2 jämna lag vafan ska ni börja snacka om länderna för? taktsbar vettigt sagt =)
Om Sverige ställer upp med b-laget så lär det ju bli torsk, ingen lugg kan rädda oss då. "det bevisar ju att sverige inte är bättre..vad ska ni göra..längta efter att eran serb ska göra mål eller...inse det fortfarande zlatan är serb och kommer aldrig bli svensk hur mycket ni än suger hans kuk" Det har mycket med saken att göra, dessutom så är han bosnier/kroatier och inte serb.
DIF!
ey yo zlatan är svensk han är född i malmö aight han har lärt sig kicka fotboll på svenska streetsen han kan inte ens kroatiska så fuck you zlatan är en supersvensk
Wow... Nåja, jämn match lär det bli.
•pave paradise•
Den här tråden är verkligen over the top, fucking atrotios.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
om inte annat e ju matchen lätt värd att kolla på pga galna turkar på läktarna
TM87 - F.K Zeljeznicar 1921 - Sarajevo
Hoppas bara Marcus Berg och Sebzor Larsson får lira.
Vi är överallt!
som everlast hoppas jag på S. Larsson och Berg, men jag hoppas även på Goitom, och Lindgren. Hoppas alla dessa blir uttagna och får speltid
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
goitom till em 2008!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.