I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inter-Milan "derby della madonnina"

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-12-20 19:25

Inter-Milan "derby della madonnina"

På söndag smäller det, endast 4 timmar innan El Classico sänds på tv 4 sport klockan 19:00 så är det dags för årets första milano derby.

Inter som går som tåget i serie a och tar vinst efter vinst har ännu inte förlorat en match i serie a, Milan som har gått knackigt i serie a men nyss kommit hem med en vinst i Vm för klubblag.

En av årets största hatmatcher. Jag håller själv på inter och jag tror vi tar det med 3-1 vad tror ni?, har hittat en match i matchen som jag tycker var nödvändig att plocka upp och ni kan nog hjälpa mig med att hitta fler

Jag tänkte på  Zlatan ibrahimovic vs Kaka har ju vart lite krig mellan båda klubbarna om vem av spelarna som är bäst av de här två. Nu får dom båda visa vad de går för och jag tror det kan vara ganska matchavgörande om iaf kaka spelar bra då hans roll i milan är ganska avgörande. Zlatan behöver göra ett spelmål nu då han gjort 3(?) raka straff mål och inget "riktigt" mål medan cruz öser in mål ungefär varje matchstart.

jag tror iaf på 3-1 till inter efter mål av zlatan,cruz och någon som t.ex. cambiasso eller cordoba på fast situation

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.