I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Isaksson petad av Svennis.

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-12-20 18:52

Isaksson petad av Svennis.

Nu är det officiellt, Joe Hart kommer vara Man Citys förstemålvakt den här säsongen. Jag har inte sett alla Citys matcher iår men hur tänker Sven där egentligen? Är Hart Englands nya stormålvakt eller börjar Sven bli lite senil?

2007-12-20 18:54
Med två juniorer bakom sig tror jag Isak kænde sig lite før bekvæm...

2007-12-20 19:04
ja gillar svennis, o hans sätt att träna lag är tungt. så bort med isaak, skulle vara kul om han värva shaaban..:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-20 19:24
Isak är överskattad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-20 19:39
Jag hoppas han går till Lazio :)

2007-12-20 20:35
Helt rätt, både Hart och Schmeichel har ju varit minst lika bra som Isaksson i år, svennis satsar väl på framtiden...kanske en liten risktagning iofs, båda är väl u20

2007-12-21 22:12
ja, kasper e utlånad till nått gäng oxå också..suger faktist..hoppas verkligen inte galatasaray, vore fett tråkit:(

2007-12-21 22:17
Svennis skulle göra ett jättemisstag om han väljer Hart bara för att han är yngre! Isak är ju fortfarande långt ifrån lastgammal och håller en minst lika hög nivå som Hart.

Tror i grund och botten det handlar om att Svennis vill göra sig poppis i drevet och välja en ung Engelsman framför en Svensk!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-21 22:26
isak är överskattad,han har alltid varit det.
Snart är han tillbaka i dif.

2007-12-21 23:44
nej han e fan inte överskattad, det är en bra målvakt, och enligt mig bättre än hart av det lilla jag har fått se, han har ju mer rutin också..kanske inte så bra att ha 2 u20 keeprar,men men.. det funkar ju i dif hockey haha=)

2007-12-23 23:08
helt rätt att välja hart över isak. på dom matcher han fått spela i city har han bevisat det alla redan visste, att han är en bra linjemålvakt men inget mer. och det funkar tyvärr inte i PL. plus att svennis är smart, välja engelsmän blir givetvis populärt hos fansen som redan nämnts ovan. trist för isak visst, men han kanske har bättre lycka i en annan klubb. 
"är du full eller dum eller bara höger?"

2007-12-25 22:49
Överklassbarn: Du kan va lugn ni kommer aldrig nå cl på ett bra tag

2007-12-26 12:33
Det hade också att göra med att Isaksson verkar vara en dryg jävel att umgås med att Svennis inte gilla stämningen han spred kring sig. Plus att backparet Dunne och Richards kände att de hade bättre kommunikation med Hart. Hart är riktigt bra så det är inte som han satt in någon pajas istället för Isaksson.

2007-12-27 14:18
hade faktiskt varit sjukt roligt om svennis hade värvat långa sköna rami.
SKU - SKU - SKULASON!

2008-01-03 13:52
jag tycker det är rätt gjort av svennis....satsa på dom unga målvakterna ochs ka jag vara ärlig så tycker jag faktriskt dom har skött det ruskigt bra

Admin

2008-01-03 14:01
Som dryice säger verkar Isaksson vara en dryg jävel. Minns att jag tyckte han hade en liknande smått överlägsen inställning till sin inställning. Typ "jag värvades av Juventus när jag var 17, jag är bland de bästa i världen". Det smått tragiska i det hela är att för några år sedan väntade Sverige bara på att Isaksson skulle slå igenom som stormålvakt, men faktum är att det inte har hänt ännu. Han är fortfarande en målvakt "som kommer bli bra en dag". Förmodligen blir han inte bättre än så här.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?