Sverige - Lettland
Nu gäller det att ta tag i saken! Kom igen Sverige! Nån mer som är på plats?
Sverige vinner med 2 - 0, och på den vägen är det!
No cake for the impurity!
zlatan gör mål?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sverige är helt åt helvete just nu, skulle inte bli förvånad om vi i sann Lagerbäck-anda går in och spelar på 0-0 och loosar efter ett sent mål i andra halvlek.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Spelas matchen i Stockholm?
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Nej, på Vångavallen i Trelleborg.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Om Sverige loosar och Nordirland vinner så måste dom ta in 7 mål tror jag, så det blir nog EM för Sverige iaf.
shimmy shimmy yo
Nej. Inbördes möten gäller och Nordirland har plus på Sverige där. Hur många gånger behöver man ta det här?
Sverige spelar sjukt tråkig fotboll och sådan vill då i alla fall inte jag se i EM.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Verpakovskis. Hoppas han inte presenterar sig som han brukar göra: genom att slå ut länder ur kvalen. Förra EM-kvalet. Hemmamatch. Sverige klart för EM. Går ut med vanlig trupp. Lettland vinner med 1-0. Detta EM-kval. Hemmamatch för Spanien. Spanien klart för EM, men medvetet om att deras 3-0 vinst mot Sverige handlade om väldigt bra spel från deras sida, och okaraktäristiskt lojt spel från Sverige s sida; Sverige visade trots allt vad de kan prestera på Råsunda mot Spanien. Nordirland har chansen att skriva historia genom att ta sig till EM för första gången och är taggade efter en vinst mot Danmark och tidigare vinst och oavgjord match mot Sverige. Spanien spelar matchen mot Nordirland på Kanarieöarna, och bestämmer sig för att vila ordinarie spelare. Spanien vill nog helst slippa ett Sverige som kan vara väldigt hungrigt i EM. You do the math.
•pave paradise•
S-oteric P21 HAHAHA
Hoppas så klart på Sverige poäng, bara de tar sig till EM är jag nöjd. I
nte som många andra som nästan kräver ett Sverige som spelar som Brasilien i fornstora dagar. Med det spelarmaterialet Sverige har! Det är verkligen skrattretande.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Förstår inte vad folk är oroliga över, det är solklart att Sverige går till EM.
Vem är du, tjänsteman?
Spanien vill nog helst slippa ett Sverige som kan vara väldigt hungrigt i EM. Jag kan inte hålla med, i sånna här lägen bryr länderna om sin egna stolthet, varför ska Spanien bry sig om Sverige lr Nordirland går till EM? Jag tror fan Spanien tar poäng mot Nordirland, lr dem bör göra det iaf. Men jag är lite mer nervös än vad jag borde vara:/
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
Klart dom tar det, allt annat vore skandal. Är nog troligen på plats (gratis är gott)
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Seqondz: Stolthet...det är därför de ställer upp med ett betydligt sämre lag nu och spelar matchen på Kanarieöarna, va? Jag har en poäng, men jag hade väldigt svårt att själv kunna tro på den först eftersom det är ett sant mardrömsscenario.
•pave paradise•
skulle bli tråkigt om inte sverige var med i EM , men aja får se vad som händer på onsdag:D
-.-DMX-.-
Fast vi vet väl ändå inte än om de blir b-betonat Spanien, lr? Du har en poäng, men jag vet inte, de va liknande snack när Paraguay skulle möta Trinidad. Vi får väl helt enkelt vänta och se, men denna b-betonade elvan av spanien är ändå inte fy skam: Reina A.Lopez Albiol Helguera Pernia Senna Reyes Xabi Alonso Joaquin Raul Garcia Raul Tamudo
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night
de spanska reserverna vill ju givetvis visa för aragones att de kan spela bra och visa framfötterna så att deras medverkan i EM ska vara givetn, tror att spanien klarar minst lika mot N.I., då irländarna bara spelar med hjärtat o mkt liten skicklighet, vilket iof kan räcka ganska långt, men om spanien gör 2-0 i första halvlek kommer de nog känna att de e lite för tufft, samtidigt som sverige klarar av lettland utan större problem. Det kommer vara mållöst de första 35 minuterna och aningen nervigt, mkt svordomar i alla svenska bostäder, sen lyckas mellberg nicka in ett skitmål, och såsmåningom, i den 78e minuten kommer zlatan att pricka in 2-0, iskallt. Och de två överlägset bästa lagen ur gruppen går rättvist vidare. skulle nordirland på nåt sätt ta vår plats skulle jag bli asförbannad, alltid stört mig på de där bönderna..
tror huliganerna stormar planen o sverige får 3 poäng avdrag.
Landslagspågårna är ledsna för att Råsunda inte är slutsålt. Kom igen, Stockholmare! Upp på Råsunda med er! Om man ska vara lite seriös, det är bara skrattretande att landslaget inte fattar varför folk inte vill komma..
•pave paradise•
hur e de me biljetterna som e kvar?? om man köper dom som e ljus blåa hamnar man i deras bög klack eller kan man stå där som blå gul nörd???
länk
Det borde gå, ja..hur fan kan östra övre ligga på 525???
•pave paradise•
ja menar man vill ju inte hamna brevid nån alkis lett som itne duschat på fem dygn haha
Oj... Du borde nog klara dig, ja.
•pave paradise•
skitväder+skitmatchxviktig match= tv:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur många biljetter är sålda?
Folk vill bara inte vara där när Sverige missar EM. :)
•pave paradise•
rätt: Kring 20k.
•pave paradise•
Vafan, läser att det finns 10 000 biljetter kvar, vad är det för fel på er 08or? Det är fan plikt att gå dit, hade jag bott där hade jag lätt skaffat plåtar, kallt eller inte. Ni kan ju inte skylla på att det är hockeytider heller, kvalserien nästa för djurgården.
http://www.myspace.com/dirtydonline
hade gått dit om jag inte varit tvungen o jobba kväll =/
blir till o lyssna på radion..
shimmy shimmy yo
det märks att man bor i sverige. maken till negativa och domedagsprofetierade (?) människor.. pfft..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
dirty_D: Långsidebiljetterna kostar ju för fan 525:-. Vem fan är villig att betala det? Tänk såhär: jag hade varit mer än villig att betala 400:- för en långsidebiljett till typ AIK-DIF i kyligaste december. Det priset hade varit ok för denna match också.
•pave paradise•
Bryr man sig egentligen om landslaget? Tycker det blir bara tråkigare och tråkigare, tråkiga lirare och tråkigt spel. Dessutom är lirarna så jvla dryga nu med sitt mediahat etc, spelar mer för sig själva än representerar sverige. Fan va man saknar spelare med ryggrad som ingesson och roland nilsson, patrik andersson och jocke björklund och HÅKAN MILD! då fanns det iaf hjärta det finns det inte nu.
Den som bryr sig om sverige är taco, alexandersson och linderoth, allbäck, edman, resten skiter i och lirar bara för sig själva.
Om vi snackar uppställning så hoppas jag på en uppställning som jag gärna hade sett emot spanien: .................Isaksson...................... Nilsson - Mellberg - Hansson - Edman ..........Svensson......Andersson............ Wilhemsson.........................Ljungberg ..................Källström..................... ....................Ibrahimovic....................
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ja och den blir det eftersom DEM ska lira 4-5-1
hade bytt ut isaksson och nilsson mot shaaban o concha
shimmy shimmy yo
Hansson är väl avstängd?
Aldrig mer....
Dirty-> Därför att ingen bryr sig om landslaget! De "riktiga" supportrarna i sthlm får inte ut ett skit av att gå på ett sånt jävla pajasarrangemang som landskamperna är. Jag skulle aldrig få för mig att betala för att se en kvalmatch, aldrig!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
när spelarna gnäller över att folk inte vill komma o se dom, tänker de ju inte på att alla inte är gjorda av pengar, bara för att de flesta i landslaget tjänar bra, betyder inte det att vi andra ser 500 spänn som en skitsumma...sen om man inte bor i sthlm blir de ännu dyrare.. ne de blir tv3 ikväll, men när ska vi få tillbaka fotbollen till svt? allt va bättre förr..
Just det. Bort med Hansson och in med flinten.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
sänds det i webb-tv månntro?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Snart smäller det. Jag hoppas att jag har haft fel i i princip allt jag sagt nu innan denna match.
•pave paradise•
Då kör vi! Fotboll och folköl här kommer jag!!!!
Men lika glad är jag för det!
Här hinner jag precis starta tv;n så målas det :) Skön start.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Bra start fortsätt!
Vad faan skrev jag nu?!
det står alltså 1-0 till sverige?
K.I.S Killaz In Suits