"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Oremo känns lite som en "one season wonder". Han gjorde väl alla sina mål utom typ två uppe på konstgräset i Norrland? Men, men, vi får se nästa år, var han än hamnar.
haha, nu börjar det igen.. Tycker inte vi ska göra oss av med Jones, han hade en dålig säsong, men isåfall borde Quirinho rykt för längesen, haha.. Men kul med nyförvärv, antagligen. Hoppas det går bra för honom i laget.. peajs
be the change
överskattad.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
rätt haha jag tror faktiskt inte han gjorde ett enda på bortaplan. Han är inte one season wonder, han är främst en grym och distinkt avslutare. Eftersom Gefle slängde sig på försvar 100% på alla bortamatcherna kunde han inte göra så mycket själv. Jag tror att han kommer lyckas, han har precis det djurgården behöver (allt som Jones saknar i dagsläget). Jackvegas Jones är slut som artist. Han har sprungit över 1000 offsides säkerligen och producerar för lite mål. Han är grym på att ta ner bollar visserligen, men när ingen är där för att sätta dom (vi har ju ingen sån innan Quirinho vaknade till) så är han betydelselös.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Han kan vara en bra investering! Får väl hoppas att han är bättre än Micke Dahlberg som hade en halvlyckad säsong. Nu har vi rätt många anfallere, tycker vi borde satsat på vänsterbackar istället.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Som sagt, vi får se. Känner en snubbe i Gävle som har hypat denna kille nåt så idiotiskt.
shunare P25 Precis Jones är till åren kommen, känns det som. Jonson är ju ingen man kan "lita" på då han jävligt lätt blir skadad. Det vore kanon med Oremo och Quirinho på topp!
DIF!
Massa mål på konstgräs säger inte så mycket, en duktig spelare gör mål även om laget går på försvar; en duktig spelare SKA göra mål även om laget går på försvar. Ska bli intressant att se vad som händer där.
•pave paradise•
Dalhberg gotta go, han gjorde en bra match mot IFK på hemmaplan och kan han spela som den targetplayer han var då är han värdefull men 1 match på en hel säsong räcker inte. Tror dock inte att Oremo kommer ösa in mål om han går till DIF men man vet aldrig. Problemet med DIF är ju att vi bara spelr fysiskt o inte speciellt bra passningsspel o inte kt djupledsbollar som Oremo behöver men med en högt kammad frysyr o ett par styltor kan han vara vass på våra långbollar :)
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Han ser ut som en djurgårdare om inget annat .
Det känns bra att vi börjar satsa på värvningar som är liknande de gamla Källström, Hysén och Isaksson-värvningarna. Det är ett steg i rätt riktning, tror att Oremo kan lyckas, men måste säga att han känns jävligt lik Mikael Dahlberg i sin spelstil.
DIIIF
Oremo kan bli en lyckad värvning. Vi hade det tungt på anfalls fronten i år och jag tror de va där vi tappade mycket. Förutom Quirino i slutet av säsongen, men det räcker inte. Jones hade det inte bra och Dahlberg använde inte sin kapacitet på rätt sätt, Jonsson va skadad mest hela tiden och Amoah inte tillräckligt rutinerad.
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Amoah kommer inte vara kvar nästa år, liksom Kozica och Magro
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
ärligt? fan jag gillade amoah, skönt dock att magro sticker
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Jag förstår inte varför Magro plötsligt fick massa inhopp i slutet av säsongen, men han klarade dom ok. Men han blir absolut ingen kännbar förlust. Amoah gillar jag också, men vi måste ha en spelare som är mycket bättre och klarar av att vara ordinarie. Truppen måste breddas med kvalitet, med ett par bra värvningar är jag övertygad om att vi leder allsvenskan från start till mål. Håller med KB-raggs, vi måste satsa på värvningar som under tiden då källström, isaksson, sören larsen osv. Det var då vi dominerade fotbollssverige som mest.
Oremo är rätt man för djurgården. Gefle har dementerat ryktena, men jag minns att jag läste för någon månad sedan att Oremos agent var förbannad på Gefle eftersom de ansåg att klubben hindrade Oremos utveckling genom att inte sälja honom. Tränaren Pelle Ohlsson (om han heter så, pelle heter han iaf) säger själv att han inte vill hindra Oremos utveckling och Oremo själv borde väl förstå att djurgården är rätt klubb för honom. Sen vill jag ha in en renodlad, duktig högerback också. Lance Davids har varit alldeles underbar på den platsen, men enligt mitt tycke behöver vi honom mer på mittfältet. Han är en av våra bästa spelare och vi måste ha honom i offensiven.
shunare> varför han fick hoppa in i slutet? kanske för att han var ruggigt bra i U21 serien under sommaren och hösten, den spelare jag tyckte lyste mest i U21an, en riktigt fighter och han gjorde några snygga mål
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)