klubbh**a
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
fett!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Han har väl förhoppningsvis (för er skull) mycket kvar att bevisa för det jag har sett av den snubben har inte varit direkt lysande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stofil or no stofil
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För mig är han bara ett namn och som folk redan har sagt, han har mycket att bevisa. Hans tid i Man Utd för vad var det, 7 år sen håller inte längre. Men visst har han iaf potensial att bli något bra.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
För att inte säga potencial?
potenschial har han också!
Lägg av för hElvette :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
börjar la snart bli för gammal för att man ska kunna snacka potential hos den snubben alltså....
Haha bojan! Kanske en av Sveriges sämsta proffs, kan inte han hålla sig till "matchen" och liknande.
DIF!
Mysigt. Hoppas han gör något vettigt hos oss bara.
•pave paradise•
Bojan är underskattad.
känns som hans genombrott inte kommit än och aldrig kommer komma
Yun_DI P18 Ja, av hela fotbolls världen i så fall...
han hade en hyfasd avslutning förra säsongen i Plymouth men har kommit på kant med tränaren och inte fått någon speltid. Få lag som klarat sig bra i Championship...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Vi ska nog avvakta att se, jag kom ihåg när vi skrattade åt Boateng.. vi fick äta upp skiten så hårt, så nu skrattar jag inte alls. Jag är bara tyst.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Välkommen Bojan. Nu är jag nöjd med laget.
FÖRORT
shunare: Smart man! Kul att se någon som tänker lite innan skiten över rivalerna hävs ut. Det bästa är att 99% av resten av fansen kommer skratta och håna och spy galla över Bojan, och som du själv sa så såg vi hur det gick med Boateng :)
•pave paradise•
En pajas går till ett pajaslag. Perfekt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Han lär ju lyckas bättre än vad Magro och Amoah gjorde iaf. Gick inte att tysta alla djurgårdare när det kom till att hypa upp de pojkarna. Rättmätigt också, självkalrt. Succéspelare.
•pave paradise•
Det är så typiskt svenska lag, antingen köper vi folk som är på väg ner i karriären eller så köper vi folk som aldrig ens varit uppe bara för att namnet är där och fansen är lugna för tillfället. Sen att spelaren inte har presterat på 5 år eller i vissa fall aldrig det kvittar, så länge personen synts i media och folk vet vem han är.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Han kanske t.o.m har potential. Idioter.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
tror bojan kan göra sig jävligt bra i allsvenskan
SKU - SKU - SKULASON!
tror bojan kommer stämplas av aki och få sin onödiga karriär avslutad.
DIIIF
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Allt detta hyllande av Aki..suck..
•pave paradise•
Aki är det bästa som hänt världen sen färdigskivat bröd uppfanns.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
..............WOW.. Inte ens ok om det var ironiskt..
•pave paradise•
Perfekt, killen har ju verkligen risig inställning och är nog bland de största skämten de senaste åren, perfekt att grabben gick till AIK. skall bli kul att se aki sänka honom nästa år, tror inte att han är gjord av det rätta virket för att klara en sån duell.
Ja, jag har dyslexi.
The Championchip och de andra ligorna han lirat i håller högre klass än Allsvenskan. Bojan har/hade talang och stor potential, annars hade han aldrig varit i Man U. Han kommer göra sig bra i AIK och Allsvenskan.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Är inte Bojan ett utlandsproffs som lirat i Manchester United? (HAHAHAHAHAHAHAA) Haha han var i Man U, JA. Men sen när dom såg han där några träningar så såg dom vilken tabbe han var.. Men men, hoppas han lyckas bättre i ajk!
be the change
Att ha lirat i Championship och gjort det bra, vidragit starkt till laget under hösten, gör att man automatiskt borde vara bättre än samtliga allsvenska mittfältare, nu ere dock inte alltid så.. Klart kul förstärkning i vilket fall
intressant och välbehövt.. rubbe står enbart för cigg, vin och gitarr nuförtiden ;)
AIK
bojan är en riktig klant, han håller INTE för allsvenskan.
humptyhump vad baserar du det på? han har så gott som ordinarie i the CHAMP förra säsongen nen kom sen på kant med Ian Halloway och då är det ingen återvändo...
jag såg honom i typ 5 matcher förra året och blev inte det minsta impad, kanske var hans 5 sämsta men killen är lätt överskattad. har någon annan tänkt på att han snackar som en kopia av hedman, inte rösten utan sättet.
Jag tror detta kan bli himmel eller helvete. Bojan är ju en pengagirig fotbollshora, det förstår väll alla. Jag tror att om Bojan lyckas i AIK kommer han att kräva mer lön och hamna i kontraktstvist med klubben och då kommer det bli ett jävla liv. Det är iaf min hypotes..
Anima Sola
Humptyhump Hur lyckades du se 5 matcher med honom förra året? Plymouth visades knappt i TV förra året? Ja, han hade en svacka innan jul förra året och kom sen igång...
Jag är gnaget å ser inte bojan som en bra värvning. Det finns en anledning till att han aldrig lyckats. Snubben verkar även ha problem på den sociala biten
payperview, vi hade faktiskt en dille att se bojan förra året eftersom vi ville se vad han blivit.
Pengagirig? Då hade han inte kommit till Sverige. Han har sagt att pengarna inte spelar någon roll.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Så härligt med två kista grabbar i A-laget. En dröm nästan... Kista represent mafackas
FÖRORT
humptyhump Care to explain? kan man få in alla championshipmatcher på pay per view? har svårt att köpa detta men om du vet mer än ajg får du gärna berätta. Vill hemstk gärna kunna se mitt lag nämligen! :)
164 represent! humptyhump: Du gillar inte någon fotbollsspelare va? Tyst bara, du verkar vara så full av skit.
•pave paradise•
humptyhump är typ den mest neagtiva personen jag någonsin har träffat, man kan inte ta hans inlägg på allvar. Ere någon fotbollspelare du faktiskt gillar?
Humpty har redan en tråd, enough with the treats.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat