I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Porrkung vill äga aik, och stoppa snorungarna (huliganerna)

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-11-01 23:30

Porrkung vill äga aik, och stoppa snorungarna (huliganerna)

http://www.expressen.se/sport/1.908888/porrkung-ska-stoppa-huliganismen-i-aik

Haha han lär bli en väldigt lyckad ägare av solna klubben.. Undrar vad han han tänker med om han tror att huliganerna, eller snorungarna som han väljer att kalla dem, kommer att lyssna på honom.

Det här var nog det roligaste på länge.

If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!

2007-11-01 23:33
det var på Insider precis nyss ju. Allvarligt han hade ju en ganska bra vision. men hur är det med moralen. det är fel att slåss, men rätt att ha sex på tv mot betalning? hmm :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-01 23:37
Vilken självgod jävel. Varför skulle någon överhuvudtaget se upp till honom?
 DIF!

2007-11-01 23:38
Visst han har säkert en bra vision för åttorna men efter sånna där utalanden där han kallar dom snorungar har han ju redan tappat all eventuell respekt. Såg inte insider avsnittet så vet inte riktigt vad han sa mer än vad artikeln nämner.

2007-11-01 23:39
åttorna = råttorna.

2007-11-02 00:05

*siar in i framtiden*
jargongen om 10 år..

aik kommer i framtiden heta apk. allmänna porrklubben

att klubben  har lagt ett bud på den klassiska bajenramsan bajen bärs och rakade brudar för att följa upp temat

- Vi har fört en dialog om detta med bajenfans säger Berth Milton ordförande i apk tillika sekreterare, kassör och porransvarig

Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."

2007-11-02 00:16
äppleone

Haha det vore fan något det..

2007-11-02 09:15
haha patetiskt
SKU - SKU - SKULASON!

2007-11-02 09:59
Äntligen har gnaget hittat en bra ägare som ligger på samma nivå som dom själva
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-11-02 11:04
trodde han att huliganerna ska sitta o onanera istället
än att slåss? klart att huliganerna slåss oavsett
vilka säger att dom inte ska slåss..

2007-11-02 11:13
hahaha, så kallar han dom snorungar också det är nog det bästa av allt. Undrar vilket välkomnande han får.

F.ö så förtjänar AIK inte en bättre ägare än någon som själv är smuts.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-11-02 11:14
Porriga gnaget...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!

2007-11-02 13:34
Stöd AIK - Köp en porrfilm
DIIIF

2007-11-02 13:58
Haha förvånanssvärt tyst bland alla aikare i den här tråden haha..

2007-11-02 14:55
PorrIK, PorrIK!!

Nu kommer det bara spruta in mål.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-02 15:12
de e helt ok att han blir ägaren till sist
bara om han fixar in några skitbra spelarna.

2007-11-02 17:37
Nu kommer det bara spruta in mål.

Den var bara äcklig... Fast ändå bra :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-11-02 19:16
Haha förvånanssvärt tyst bland alla aikare i den här tråden haha..

Hej! Mitt internet hade dött.

Han uttryckte sig med "Det är min klubb" om ja inte säger fel. Jag kände ingen sorg, vrede, förvåning etc etc när jag såg insider igår. Snarare "Och Vem Fan Är DU?"

Ska folk lyssna på honom? Vart är världen påväg...
FÖRORT

2007-11-02 21:18
alla glömmer nog allt de här om en månad så e de lugnt.

2007-11-02 21:43
Striptease inför matcherna och runkbås på Råsunda!
DIIIF

2007-11-02 22:15
Jag ser inte det speciella. Snubben köper aktier. vemsom helst får köpa aktier.

2007-11-03 02:38
Finns ju moraliska aspekter i många aktiehandlare

2007-11-03 10:25
Jo men finns det inte moraliska aspekter ur att folk sitter å skriker hora på varje match?

Porr av alla moraliska aspekter är väl inte det farligaste.
Han gör porrfilmer men han håller väl inte på med koppleri eller ngt olagligt?

2007-11-03 14:30
Jag skiter fullständigt om en porrkung eller Usama bin Ladin köper aktier. Det som stör mej är hans uttalande om "hans klubb" och "snorungarna" och att han ska rädda allt
FÖRORT

2007-11-03 15:07
Han har helt rätt. Hoppas han får huliganer och deras supporter skara portade for life. Det kommer bli ganska svårt för Firman Boys att få tag på en utländsk ägare dessutom så deras maffia metoder kommer nog att dö ut.

Den moraliska biten om att killen e porrkungo så. Vad har det med ett köp av en fotbollsklubb att göra? Dessutom har jag för mig att Private e ett av de porr bolag som gör mest smakfulla porrfilmer iaf. ;)
Omae wa jowai

2007-11-03 16:04
Han har helt rätt. Hoppas han får huliganer och deras supporter skara portade for life. Det kommer bli ganska svårt för Firman Boys att få tag på en utländsk ägare dessutom så deras maffia metoder kommer nog att dö ut.

...ehm...Va?

2007-11-03 18:28
Firman boys är ett par clowner mot en sån här kille som har så mycket cash. Hans livvakter/ folk han kan anlita slaktar firman boys fem gånger om. De kan skicka en bomb till en fattig villa-vovve-volvo svenne men här kommer de få hårt mot hårt.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2007-11-03 20:51

Jag har ingen aning om hur han har tänkt sig o göra d han vill, men han kommer ej lyckas

F*CK YOU MILTON - VI ÄR AIK
FÖRORT

2007-11-04 00:20
han e ju en bra förebild :P
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-11-04 00:30
det här är bara att skratta åt.

2007-11-04 05:24
Sportforumet är verkligen Whoas toalett...

2007-11-07 19:18
Vi är AIK. Klubben är VÅR, klubben är FANSENS, inte Miltons. Och jag har aktier i AIK, så klubben är väl fan mer min än det äcklets, om man ska vara petig. Men i slutändan får vemsomhelst köpa aktierna, det är väldigt enkelt. Jag ska iaf göra mitt yttersta att få min röst hörd mer än vad han får.
•pave paradise•

2007-11-07 19:19

2007-11-08 16:49
Fyfan va det bara jag som la märke till tv6 diss till AIK innan Inter-Moskva, när de hade sån där tidning och berättade lite om omgången som gått och kvällens matcher så va det en annons i tidningen där det stod typ,"Aiks nya hejaklacksledare presenteras *datum* på råsunda."  Och så va det en bild på en väldigt lättklädd tjej och längst ner till höger stod det /Berth Milton

Så jävla clean :P mer sånt
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2007-11-08 17:30
hoppas några spelare får vara med och göra porr också!
Tick Tack är inte moroten Orange.

>.<
Moderator

2007-11-12 18:59
Här har ni en väldigt bra intervju med honom.
Jag tror knappas att han är nån idiot och som kommer förstöra för AIK precis.

Intervju

myspace.com/jiahprod

2008-01-04 00:46
förstår nada av sponsringen för aik, varför sånt jävla snack:P? ÅBRO shit ett helt vanligt företag som tillverkar öl, öl och fotboll har hört ihop gryymt länge, sen har ja aldrig hört att aik blir förknippade med alkohol, men om vi ska prata lite om porren så, nja vettefan, alla djurgårdare tycker givetvis att det är perfekt att vi blir sponsrade av ett porrbolag så dom kan komma på fler (asdåliga) ramsor, och tifon mot AIK, men någon som verkligen sägs försöka stoppa huliganismen i svensk fotboll borde iaf.. få en chans innan alla dömer ut honom, herregud man måste väl få heja på de lag man vill eller? sen kan vi snacka om vad folk tycker e rätt eller fel om porr, men det hör inte till! samma sak om att jag tycker att DIF´s största sponsor VOLVO är rena svenne företaget, VOLVO och fotboll hör väl inte ihop eller?

2008-01-04 00:47
Stoolpved:

Lägg ner. Du drar upp onödiga punkter i döda trådar och provocerar fram respons från fans som vi har någon sorts vapenvila med för tillfället.
•pave paradise•

2008-01-04 15:03
VA? HAHAH VOLVO O FOTBOLL HAHAHAHHA
DIIIF

2008-01-04 20:15
de spelar ju ändå ingen roll vilken sponsor lagen har, de
kan va från lösgodis till wtc..