Helt sjukt!
LÄS DET! Mer mobbat än så blir det väl inte?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Vad kan man säga? Den moderna fotbollen är överallt.
•pave paradise•
Fuck ppv
Hammarby Alcoholics
what the fuck, jag trodde de bara var så i sverige att de inte visade matchen! fuck!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Två VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tveksamma straffar. Orka med mutade domare. Härligt att kaptenen målade :) Fint spel av Juve.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Mutade domare? Bara för att ni förlorade pga två hårt dömda straffar? .....
•pave paradise•
Jag såg matchen.. Första straffen var njaa andra var absolut ingen straff, vad fan tänker hor-domaren med?
lhabia, sätt dig in i situationen innan du uttalar dig. Collina och co har ett uppdrag. Ikväll, precis som mot Cagliari såg vi det med all oönskvärd tydlighet. Det är SJUKA straffar vi snackar om. Inte vanliga tveksamma straffar. HORRIBLA domslut. Vi snackar typen av domslut enbart en riktigt hårt inavlad imbecill kan hålla med om. På riktigt, vänta tills du sett innan du uttalar dig. Det gäller er andra också.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
FÖRSTA STRAFFEN VAR NJAAAAAA!?!??!!? Vad fan säger du whodini, du kan inte vara nykter... ? ;)
Kolla
här HEEEEEEEEEEEEEEEELT jävla osannolikt hur illa dom döljer sin agenda. "Nu skall vi visa fuskarna". Sjukt är det. Varför skall vi ens ställa upp i Serie A? Om detta fortsätter kommer det bli revolt, upplopp, galet.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Har inte Collina lagt av, typ två år sedan? Du kanske borde lugna ner dig lite? Att kasta "mutade domare" omkring sig är inte världens smartaste sak att göra även om domsluten är horribla. Konstigt att jag tror motsatsen när den som skrev "mutade" domare är juvefan? Sen visste jag inte att t o m Napoli hade fans med sådana pengar...
•pave paradise•
Collina är den som basar över domarna i Italien sedan i år. Alltså... vi snackar inte om mutade domare. Domarna har ett uppdrag i år: att sätta dit Juve. Så enkelt är det. Det är inte bortförklaringar. Jag skall fixa länkar till båda så du får se. Det är inte tveksamma straffar. Det är parodiska straffar.
Ok. Jag säger inte emot dig, jag vill bara se något "bevis" innan jag blir kalhalad.
•pave paradise•
Alltså HAAAAAAAAAHAHAHA det finns inte. Jag vill döda någon.
Hahahahaha...det var ju fan underhållande att se..hahahaha...aldrig sett något liknande..hahaha..
•pave paradise•
men herregud.... efter att ha sett de där klippen... saknar ord. den här domaren är ju, om inte mutad, så uppenbart olämplig som domare.
Hahahaha, älskar Serie A. Vad i helvete liksom, okej att domaren gör ett fatalt misstag, men han måste ju ha funderat över om första läget egentligen var straff, och sen dömer han den andra plus en varning! Såg inte den assisterande domaren nåognting? Vafan! Sjukt.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Vansinnigt. Men det är väll bara att vänja sig, folk sa att det här skulle hända med Juve iår och dom verkar få rätt. Hoppades att Calgarimatchen bara var en engångshändelse men det här var fan ännu värre!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Juve har fått fem straffar emot sig på nio matcher. Men som vanligt, på något sätt, så kommer Juve att klara sig :)
hade ju vart aningen lättare om man kunde stänga av spelare som filmar i efterhand.. meeen nej vi skyller allt på domaren och så har vi samma problem i all evighet ist!
blåvitt!
Yamo Haha, hade jag varit domare hade jag också dömt straffar mot en skitklubb som Juventus. Glöm inte alla mutskandaler och de åren där ni alltid fick en straff efter 85:e minuten... Glöm inte alla ligatitlarna ni vann pga fusk. Ni borde degraderats till serie C2.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Stänga av spelare eller ge böter och ta bort domaren! Detta är ju fan pinsamt, det är därför serie A aldrig kommer bli den bästa ligan :/
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
exakt, juve har fått sådana här straffar i 50 år nu, sen går de emot er och NU klagar ni? hahahahaa, hur känns det nu egentligen? att vara på den andra sidan fusket?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seria A - Den enda ligan där matcher kan hålla på till matchminut 98, och kan vid den tidpunkten avgöras av en straff.
•pave paradise•
Visa mig en enda tveksam straff vi fått "i den 85:e minuten" istället för att sitta och fabricera ihop fakta. Ni har hört att det är så, men egentligen... kan ni presentera en enda situation som stärker det? Eller än värre, kan ni presentera statistik som säger att Juventus "alltid fick en straff i 85:e"? Jag kan på rak arm komma på EN enda straff dom senaste åren som varit direkt feldömd. Parma hemma 05-06, Vieira faller som en hora men Del Piero drar straffen i ribban och matchen slutar 1-1. Vi vinner ändå ligan. Så, upp till er... bevis?
S-oteric Så degraderingen i sig var riggad menar du? De avlyssnade telefonsamtalen fanns aldrig?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Rekommenderar att ni läser
denna artikeln innan ni anklagar Juve för Calciopoliskandalen.
shunare P25 Kunde du presentera några fakta eller hur var det? Vilka var dom där tveksamma straffarna i 85:e?
Så jävla skönt! Right back at you, fuskare!!!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Bergonzi, huvuddomaren blir avstångd från att döma serie A i 1 månad. Zalayetas dykning utreds också. FORZA JUVEEEE!!!!!!!!!!
Juventus
haha ja det var nog bland det värsta jag sett, den domaren borde döma allsvenskan, de håller nog ungefär samma klass.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
NAPOLI FTW! Jag vill fara till italien och se en match!
Vaddå synd att man inte kan stänga av spelare för filmningar? I Italien finns visst den regeln, flera som blivit avstängda... Zalayeta fick två matcher för andra straffen här..Napoli striker Marcelo Zalayeta has been handed a two-game ban for diving to win a penalty against Juventus on Saturday.
Bs att Zalayeta blir avstängd, kan inte domaren se att han filmar ska han inte döma, det är inte Zalayetas fel att de har en inkompetent domare, klart fan man ska dra nytta av det om det går.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Dommaren blev avstängd och napoli överklagade zalayetas dom och sade att han försökte undvika att sparka buffon
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Han skulle inte ha kunnat sparka Buffon där ens om han försökte , han var flera meter ifrån, så avstängningen kommer nog kvarstå.
•pave paradise•
Nej, avstängningen är redan hävd. Juventus har ändå ingen nytta av den eftersom Napoli ska möta Fiorentina (Juves viktigaste rival för tillfället) och de behöver honom.
New footage also shows that Juventus defender Nicola Legrottaglie tugged Zalayeta's shirt before the jump, perhaps "affecting his stability."
It is "not entirely clear" whether or not Legrottaglie's knee bumped Zalayeta's leg, which may also have prompted the fall.
Several tacticians, including Luciano Spalletti of Roma, Milan’s Carlo Ancelotti and Inter boss Roberto Mancini, publicly protested against the ban.