I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chelsea - Schakle04

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-10-24 19:12

Chelsea - Schakle04

Jahapp, då var det ännu en viktig match... ännu en viktig match som ska ledas av Avram "jag-kan-dra-åt-helvete" Grant. Jag blir så less på den där mannen, även om han till slut börjar spela med det laget som jag vill se. Alex istället för säsongens sämsta värvning alla kategorier - Ben haim. Beletti...  Ja, ni fattar.

Jag hoppas att han ställer upp med både Drogge och Scheva från start och visar lite av den "offensiva gladfotbollen" som han gång på gång utlovat men som alltid har blivit en form Mourinho 0.2, en usel kopia. Hoppas även att inläggskungen Bridge för komma in i varmen igen så lipsillen cole får en rival till vänsterbacks positionen, i ligan alltså, vet att han är skadad just nu.

Jag är nöjd om det spelar så här.

               Chech

Bridge - Terry - Alex - Beletti
        Lampard - Essien
Malouda                       Cole
         Drogba - Scheva

Tror vi vinner med 2 3-0 kanske, även om det är grus i maskineriet...

Låter jag bitter? Det är jag med, Avram kan dra åt helvete, även om vi vinner ikväll.
Lampard nobbar kontrakt som ryktas vara i summorna 1,9miljoner i veckan? Då kan han DRA ÅT HELVETE rent ut sagt. Spelar han utan hjärta kan han lika gärna dra. Ten Cate har redan sagt att vi saknar (och jag håller med) en riktig spelfördelare och jag hoppas att det kommer en sådan i Januari.
Drogge säger öppet att han vill lämna för att något är fel för att nu då, ta tillbaka det och "satsa 100% på Chelsea"...
Något är fel på klubben, absolut. Vi har en ryss som vill leka manager lite för mycket och det är lite kaos i lägret... jag hade hoppats på att spelare som Lampard och Drogba skulle följa Terry´s bana och leda laget framåt... men inte. Det handlar bara om pengar...
Nä fy fan säger jag, mitt chelsea hjärta blöder. Tacka gud för Kung Terry. Hoppas att fler följer i hans fotspår.

Så, nu ska jag förbereda mig för kvällens drabbning.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.