I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-10-18 22:08

Stackars Zlatan

Jag känner verkligen att jag behöver skriva av mig lite. Jag är så jävla trött på att se Sverige bli utrullade i var och varannan landskamp. Senaste tiden har vi fått se Usa, Egypten och till och med Nordilrland komma till Sverige och spela som Brazilien i nån jävla reklamfilm jämfört med oss.

Sverige måste vara världens i särklass mest lättlästa lag. Låt anfallarna skära av våra ytterbackar så att Mellberg/Hansson får ta hand om uppspelen så är typ halva matchen vunnen.

Jag har all respekt för Lagerbäck som har uppnåt bra resultat med relativt kasst spelarmaterial, men ibland måste man bara få begära mer än långbollar och zonspel. Sverige har ett bra grundmaterial och en av världens absolut bästa fotbollspelare.

Och det är fan pinsamt att använda en stjärna som Zlatan som någon jävla bollmotagare och tjonga långt på, vore jag Zlatan skulle jag fan lägga av i landslaget i ren frustration.

whatever....


Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!