I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Djurgården - Örebro 29/9

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-09-28 09:25

Djurgården - Örebro 29/9

Nu var det dags att återta serieledningen (hejja bajen). Jag såg förra gången vi mötte örebro och den matchen lämnade frustration och mycket att önska efter sig. I nuläget är allt annorlunda, våra grabbar kommer ha bättre självförtroende och hoppas att fler än ynka 9000 som mot trelleborg tar sig till stadion. Det är lördag och vi kämpar om guldet så ta er dit. Jag bor i skåne men som vanligt skriker jag mig hes framför tv:n istället.

Bra är att örebro vann sist mot helsinborg och har därför en kniv mindre mot strupen. Dahlberg är borta resten av säsongen så med all sannolikhet så kommer Quirinho få visa oss vägen till pokalen.

Vinst här och vi sätter otrolig press på de andra, även om jag tror att AIK-GAIS slutar 5-0. Det är göteborg jag först vill åt, sedan får göteborg och AIK spela lika så är nog guldet i hamn.

Hur tror ni det går?

Älska djurgården.

"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha