I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Inför Manchester Utd - Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-09-23 11:07

Inför Manchester Utd - Chelsea

Oj oj oj, detta kommer bli underligt. Helt nytt för oss chelsea fans. Ny tränare som gissningsvis kör en 4-4-2 uppställning. Vi har en hel hög skadade spelare så som Fank Lampard, Didier Drogba, Claudio Pizarro, Ricardo Carvalho, Michael Ballack och Wayne Bridge. Vi möter ett alltid lika hemma-starkt UTD som vunnit men vunnit knappt. Kanske kan vi ta med oss en pinne hem? Who knows.
Utd har iaf Ronaldo som målat både i cl och i landslaget sist så han är säkert på gång.

Jag är ödmjuk och lite förvirrad i hur Chelsea kommer spela. Jag tror att vi åker på en förlust här med 2-1 eller 3-1. Det kan iof slå bakut helt och hållet och bli precis tvärtom om Terry tar sitt ansvar och lyfter laget till skyarna. Föga troligt men va fan ;) Samtidigt som jag är skeptiker så kan jag få drömma?

Jaja, den som lever får se, ska bli jävligt roligt att se hur det än blir.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.