I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Billigt gym i stockholm ?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-09-21 21:30

Billigt gym i stockholm ?

Nu när hösten börjar närma sig är det inte lika roligt att kuta runt på istäckta vägar och sladdriga stigar, därför tänkte jag höra om någon har tips på ett billigt gym i stockholm helst på södermalm. Utrustningen är inte relevant, det får gärna vara en svettig källarlokal med trasiga lampor och tysken albert som står för musiken, priset är det vesäntliga.

MVH
Roffe..

2007-09-21 21:50
Friskis&svettis
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2007-09-21 23:13
xplizit P28 Friskis & Svettis i city har väl typ samma pris som andra, bättre gym?
 DIF!

2007-09-22 01:21
Friskis är det billigaste , men också är det fruktansvärt litet, och de har ett kefft utbud.

Om du ska ha ett bra gym får du hosta upp..
Köpte på Eriksdalbadet 2900spänn , ett år men det finns minst 2 av alla maskiner, tillräckligt med step maskiner, cyklar osv .
Dessutom ingår simning , vilket är bra konditionsträning.

Juste, inträde på 7 andra simhallar med gym i stockholm :)

2007-09-22 02:20
Så länge man kan ta det på avbetalning så är det ju rätt chill, typ max 300 i månaden.
Värre på mitt gym där ja ska börja, där man inte kan göra det så att ja inte kan börja träna förens i oktober, plus att ja måste låna pengar av min brorsa till kortet. 
 DIF!

2007-09-22 09:14
jag kör på vasalund, 290kr/mån och då ingår bad och alla pass osv..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap