Glöm inte solbrillorna. FETT med ültra.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Jag tror inte obolo å valdemarin bryr sig. spreja puta i trapphuset å kasta in rökbomb i källaren haha i argentina är det där vardagsmat om inte lite till;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nedräkningen har börjat sen kommer hela norra skalla ARGENTINA!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, nog det töntigaste som skådats. Ska vi dra igång FIN-LAND FIN-LAND när Aki stämplat bort Obolo o Valdemarin från matchen, eller varför inte BRA-SI-LIEN när Enrico avgjort matchen likt han gjorde i förra derbyt... Nej men mitt TV-tittande ska nog lösa sig, känns ju förjävligt att missa nu när hetsen aldrig varit större, iaf inte på ett par år...
DIIIF
KB-raggs: Ja, gör det. Enrico lär ju höra er när han inte spelar.
•pave paradise•
vilka krogar kan man sitta på o titta på matchen?
Galadriel: En herrans massa. Men O'learys är väl det namnkunnigaste sådär på rak arm. Men att gå någonstans i Solna/Sundbyberg kan du glömma.
•pave paradise•
mörda äckliga råtthoror idag. kör över packet från vidriga solna, krossa AIK! Hejja djurgården!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare: Antar att du är en sån som stödjer rökfacklor i folks hem?
•pave paradise•
Underbart, canalplus fixat här hemma nu. Nu ska jag sitta hemma o hetsa hela dagen med mig själv och mitt brutna ben. De e fan vad upphausat derbyt är. Det snackas om det överallt i media, sjukt synd att man missar detta.. 116 år av hat - Gör oss stolta!
DIIIF
Oj, kreativt... Vafan är detta? Årtiondets derby och jag blir inte det minsta berörd av alla påhopp och pikar, har ni tappat stinget, boys?
•pave paradise•
kreativt? nej kanske inte, att nämna arnefjord är ju öppet mål varje gång. Nu har du bett om att bli förnedrad två gånger i den här tråden. Jag har iofs respekt för alla sexuella läggningar osv, men mot dig och nova känns det helt enkelt inte värt det. Ni är för tråkiga
nej: Det där ska anmälas, snyggt. Vi förlorade förresten inte guldet pga Arnefjords självmål, vi förlorade det för att vi spelade 0-0 mot GAIS.
•pave paradise•
om du inte förstod det av sammanhanget så kallade jag dig masochist och inget annat.
nej: Låt mig svara med termer även du kan fatta: gäsp. Du är tråkig och allt annat än kreativ. Och 26 dessutom..Lord, have mercy.
•pave paradise•
jävligt nervös o jävligt laddad. svårt o va kaxig inför det här derbyt när man vet hur pass tätt det kommer va men fan, vi kommer krossa Gnagarsvinen!
Lillebror är stört ikväll!!! Man får beklaga ännu en gång att man måste gå till Sveriges absolut tråkigaste arena - RIV RÅSUNDA PUNKT NU!!! Dif äger inte STHLM - VI ÄR STHLM...Aik Solna är bara sideshow.... HATA GNAGET & HAMMARBY!!!!
if it ain't ruff - it ain't right.....
har det smällt på stan ännu ?
SKU - SKU - SKULASON!
Hahaha...Sveriges tråkigaste arena? Hej, löparbanor.
•pave paradise•
Stadion är så mycket trevligare än äckliga råsunda, löparbanor eller inte.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
kan man titta på matchen nånstans på internet?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Haha, AIK kan inte jämföra sig med DIF helt enkelt : )
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
FITTA! här sitter man me radio och får höra. död åt brasilien!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESS VALDEMARIN KUNG!
Rey de Reyes Lucas Valdemarin! El Rey!
JAAAAAAAAAAAA
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Rättvist resultat.
all 'bout the bluntrap
fett leif med 1-1, kung Valdemarin!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
SERIELEDNING RÅTTKROSS PÅ LÄKTAREN NU TAR VI DET HÄR!
DIIIF
Tack så mycket.
Hammarby Alcoholics
Ja vi krossade dom utan tvekan på läktaren iaf! trotts ruskigt överläge med supportrar för aik.. pinsamt gnaget!
Matchen sågs på canalplus, och visst, tv kan man inte lita på men det kändes som att gnaget inte sjöng överhuvudtaget, man hör om någon sjunger men det var sällan gnaget drog igång. Får se vad polarna säger men kändes som kraftigt övertag från DIF på läktaren!
DIIIF
vi tar ligan ändå.. härliga djurgårn!
be the change
Qurre fortsätter o övertyga det är väldigt glädjande!
shimmy shimmy yo
Ni hör vad ni vill höra, som vanligt. 62-38 i bollinnehav säger allt. Ni är TURSAMMA djurgården, och inget annat. Grattis till en poäng.
•pave paradise•
fan jag e verklgien inte nöjd med ett poäng, jag tyckte hela matchen andades uddlöshet vad gäller AIKs spel, det var inte samma gamla Gnaget tyckte jag. En pinne känns inte alls speciellt kul i en match av denna kaliber..
Anima Sola
Fan det gick vilt till bakom södra efter avblåsning
DIF!
Matchen va ju rätt dålig om man ser till chanser men rätt bra intensitet, tycker det va rättvist och fortsatt serieledning känns jäävligt bra. Vi krossade fan på läktarn trots underläge 24k-9k. Helt sjukt va tyst det va på långsidorna och i klacken fram tills kvitteringen också för den delen. AIK måste ha Sveriges sämsta supportrar i motgång. Vi slutade inte sjunga efter kvitteringen, Gnaget sjöng knappt då...
The_Misanthropist P20 AIK måste ha Sveriges sämsta supportrar i motgång Våra medgångare dyker iallafall upp på matcherna till skillnad från era. Dessutom tycker jag inte att Dif sjöng ut oss på något sätt, rätt lika faktiskt
Rastasite P18 Ärligt ni var sjukt dåliga idag, ni sjöng endast i början och när det vart mål.
DIF!
såg matchen på TV, gnaget sjöng på bra..men ett litet övertag till djurgården vad gäller läktar matchen...matchen på planen e en annan sak...