Elfsborg-Valencia
valencia vann äver elfsborg förra gången me 3-0 hemma.. nu skickar dom b-gruppen till borås.. vinner dom ändå eller skrattar elfsborg?
elfsborg har ingen chans.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
e b-gruppen så jävligt bra?
Målvakter: Cañizares, Hildebrand, Mora. Försvarare: Miguel, Caneira, Marchena, Albiol, Alexis, Helguera, Moretti. Mittfältare: Angulo, Sunny, Baraja, Gavilán, Joaquín. Anfallare: Arizmendi, Silva, Morientes, Villa. Jag vet inte hur många av dom som normalt spelar i B-Truppen, men jag tror dom flesta av dom är ordinarie i A-Laget.
Och Holmén är inte mde ikväll pga. transfer. Tycker det är pinsamt att de reerande mästarna säljer sin bästa spelare till nästjumbon i Danmark. Holmén var visserligen riktigt dålig borta mot Valencia, men ändå...
2009
holme'n är ingenting.
SKU - SKU - SKULASON!
ah okey.. hoppas valencia vinner.. har tippat att valencia vinner o sen sade polare att dom skulle skicka b-gruppen så blev man lite orolig.. haha men go go valencia
Deras B-Lag är minst lika bra som Elfsborg hursomhelst... skulle jag tro.
elfsborg kommer nog kämpa riktigt hårt när dom förlorade förra gången så e man mera orolig när dom e minst lika bra som valencias b-gruppen
Valencia vinner med 2-0 : ) Believe meee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gör de inte mål på Helsingborg då gör de inte mål på Valencia heller.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Varför tjatar dom om att Holmén är utanför truppen? Han var helt värdelös förra matchen.
Sänds matchen någonstans? tid etc?
helvete, att ni ens ifrågasätter om valencias b-trupp är bättre än elfsborgs a-trupp? Det är fortf. ungefär som om spaniens landslag möter sveriges damlandslag, så stor är klass-skillnaden och jag ser inte ens matchen. Allsvensk fotboll är ett skämt.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
spaniens herrlandslag ska det ju naturligtvis stå
ask Beavis, I get nothing Butt-head
elfsborg kommer nog kämpa riktigt hårt när dom förlorade förra gången så e man mera orolig när dom e minst lika bra som valencias b-gruppen hahahaha seriöst...lyssna på Hanal ä
ä
jag säger bara som chris tucker sa i friday You got knocked the fuck out!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
word Hanal
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
valencia slaktade elfsborg på alla positioner i 2 matcher. end of story.
SKU - SKU - SKULASON!
Don't mess with Helguera, Berglund.
haha synd att inte helguera satte in en riktigt skalle i huet på fula jävla berglund.
SKU - SKU - SKULASON!
"spela fotboll bonnjävlar" hördes det från elfsborgs klack... har ni fan ingen självdistans? vet ni ingenting? hur liten är eran värld egentligen? nej eran värld sträcker sig tydligen mellan knalleland och ellos via borås djurpark och ni har en mur runt sjuhärad med vallgrav utan brygga...skjut er
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
haha elfsborgs "klack". Sveriges största skämt fan. "gulliganerna"
SKU - SKU - SKULASON!
Så kul att Mathias Svensson går in och stämplar en back det första han gör..att Anders Svensson var SÄMST på plan..att Ellos faktiskt säger "Vi kan vara stolta".. Över vadå? Att Valencia trycker in en boll på sitt första anfall på en halvtimme? Bah... Go Gnaget! UEFA, here we are!
•pave paradise•
folk som man pratat med verkar på allvar tro att elfsborg spelade bra mot valencia igår. det var inte elfsborg som spelade bra, det var valencia som åkte dit och slappade i 90 minuter. om de verkligen ville kunde de gjort samma sak som i spanien. kört över dem
Be the change you want to see in the world.
En grej jag ändå inte fattar är bara varför Ellos inte spelade som de gjorde hemma på bortaplan...seriöst, VAD hade de att förlora? Matchen på Mestalla var bland det värsta jag sett någonsin av ett svenskt fotbollslag..
•pave paradise•
Som elfsborgare får man väl trösta sig med att alla andra allsvenska lag förmodligen inte gjort det så värst mycket bättre. =)
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
ElakeEric: Medan ni tänker så är alla andra medvetna om att deras lag förmodligen skulle vågat stå upp i bägge matcher iaf.
•pave paradise•
ElakeEric P21 inget lag hade tagit den våldtäckten på mestalla. ni är sämst.
SKU - SKU - SKULASON!