stadion igår KAN INTE FATTA ATT DJURGÅRN TORSKA IGÅR KVÄLL PÅ ETT FULLT SATT LÄKTRE...JOHAN ANRING VAD GÖR DU??DU KAN SPELA BÄTTRE FATTA INTE VAD DU GJORDE IGÅR...SÄGER BARA DE NÅGRA MATCHER KVAR VINN VINNALLTID OAVSETT FÖREVIGT DJURGÅRDEN
skänk arneng till skåne
Jag trodde faktiskt att det var lite kört för oss när det gällde toppstriden, men nu äre inte helt borta. Tar vi Halmstad hemma nästa så blire nog top-3....
Rydström var jävla bra igår, och elmarna.
kungvikke:skit i de
Thugish4life"Vi är med er överallt" och "Vi är överallt" är väl inte riktigt samma sak?sen om gnaget anser att dom är överallt så varför skulle dom inte få sjunga det?
allt snack om att sno hit och dit är ju bara löjligt.
skål
Inte riktigt samma sak men fortfarande jävligt fantasilöst eftersom gnaget inspirerats av våran version. Dom får sjunga vad fan dom vill, bara kul att se dom göra bort sig.SKÅL FÖR DJURGÅRN
Vi syftar på dom som dött och att vi verkligen är överallt. Vad trodde du din horunge?
HO HO HORUNGE
VAD VAR DET JAG SKREV DIN FAKE GANGSTA? Shit, 23 år gammal och har fortfarande inte växt upp "thugish4life"Och nej ni är inte överallt, ni suger kuk vi får se den 24e, horunge!
JEJE P0 Jepp det gör vi.....HORUNGE! Ska vi kötta lite, skada lite råttor på stan, HORUNGE!
Vadå suga kuk? Det är vad ni vill, HORUNGE! Jag kan möta dig halvvägs och ta med mig ett gäng galgar. I know you love it, HORUNGE!