I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snart drar det igång med alla ligor igen

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-07-25 08:25

Snart drar det igång med alla ligor igen

Fan vad det känns bra nu, hatar offseason egentligen. Silly season i år har dock varit hög intressant, mycket övergångar och för en gångs skull så har mitt lag (Chelsea) varit lugna. Känns bra, de har gjort kloka värvningar i mitt tycke. I alla fall än så länge.

Men till saken, jag vet att sprickan mellan La liga fans, Serie A fans och premership fans är gigantisk i vad som kallas bra fotboll. Jag är ett stort fan av Engelska ligan och tycker med alla värvningar som varit i år så är Premier hög intressant, långt mer än de andra två. Man Utd har tok värvat till ett redan bra lag, West ham satsar stort, Liverpool fick Torres och det ska bli intressant att se hur han kommer att klara sig med Kuyt. Nu läste jag att Chippen är klar för Bolton också, kul för han.

Diskutera era ligor och förväntningar.

Tippar att det blir Man Utd, Chelsea, Liverpool i topp i Premier League. Arsenal är mer gooners nu är förra sässongen till och med. Ungt lag och bra lag, ja visst, men de har tappat för många hörnstenar för att de ska klara hålla sig uppe hela sässongen. De kommer nog vara med i början med jul schemat kommer troligen, enligt mig, knäcka dom.

La liga är en öppen historia mellan real och barca och kanske Valencia på ett hörn, (hoppas Kongo kommer). tycker jag iaf.

Serie A vet jag inte mycket om, kul att Zlatan stannade dock.

Sitter på jobbet, sorry om det blev osammanhängande.

Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.