Babis till MFF..
Jaha då var det tydligen klart med Babis då. Vad ska man tycka egentligen? Det bär ju emot att killen både spelat i Djurgården och närmast kommer från Helsingborg men vi ska ju inte försöka påstå att kantspelet har fungerat speciellt väl. Kanske en klok värvning ändå? För övrigt tycker jag att det finns resurser på vänsterkanten som Åkeby helt missar. Låt Järdler spelar back och släng upp Safari på kanten för faen. Osmanovski kan de gott låna ut till typ Bunkeflo eller nåt.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Moderator
2007-07-23 08:40
Babis kan dra åt helvete, mindre hjärta får man leta efter. hoppas han hittar tillbaka till sin formsvacka han var i för bara några matcher sen.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Babis är en äcklig liten skit!
Större hora i fotbollsvärlden får man nog leta efter... 2 gången han horar iväg sig till lokalkonkurrenten och värsta antagonisten... ÄCKEL!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Äh , en fotbollshora till klubben som sålde sin själ som fotbollshoror. någon som blev förvånad eller? Så , ta Tamandi nu också när dom endå håller på.
Judas!
Yo,i got a slight problem
inferno Vilken var första gången han horade och gick till värsta antagonisten? En hora är han och kommer alltid att vara.
babis vilken jävla horunge, spelar han ikväll får han det inte lätt. Men det fega jävla aset lär inte visa sig på olympia ikväll.
SKU - SKU - SKULASON!
Det lär han ju visst göra. Inte förrän Januari han går över till MFF väl? Dessutom har fotbollshoror som känt inga känslor för klubben dom spelar i. Så det skulle inte ens förvåna mig om han blir överraskad att folk ogillar honom helt plötsligt. 'Vad har jag gjort?'
Bellybuster P25 jo men man brukar inte spela dessa spelare när dom är har skrivit på för sådana här övergångar. För att lugna ner hatet. Spelar ingen roll när han är klar för MFF.
SKU - SKU - SKULASON!
vilket otroligt idiotiskt drag han gör.. tror inte han förstår riktigt vad han gör, jag bryr mig inte det minsta om det han gjort men att hora iväg till lokalkonkurrenten är det bästa man kan göra om man vill bli hotad och trackaserad.
Anima Sola
Äh vadå, Helsingborg är ändå på väg ner i Superettan så vad gör det egentligen?
Nille -> Fel av mig, blandade ihop honom och Skabbe... Hora som hora.
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Dirty_D P26 "Äh vadå, Helsingborg är ändå på väg ner i Superettan så vad gör det egentligen?" Helsingborg seglar förbi MFF i dag, så du ska nog bry dig mer om att MFF inte hamnar i superettan. :)
Moderator
2007-07-23 21:24
imponerande hur dålig han var idag. han försökte nog sätta nån form av rekord. hur motiverar baxter att han fick vara på plan till slutet?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Fan va skön seger. För övrigt skevt att se att sittplatspubliken klappade åt honom hela matchen så fort ståplats började bua.
Viruz_ : Hehe, jasså det säger du... avd: 2-3
malmö och helsingborg är lika bra i år, tyvärr. det som är positivt med att babis lämnar är att man då MÅSTE ta hem lindström, en kille jag älskar att se spela, världens skönaste inställning!
det är äckligt det här
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Till och med jag tycker att aset borde få någon sorts av supporter reprimand. Sicken hora han är
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
han fick höra att han levde igår, jävla horjudas.
SKU - SKU - SKULASON!
helt rätt av hif fansen skön banderoll från aikarna
haha klockren banderoll av AIK faktiskt.
SKU - SKU - SKULASON!
betyder detta att malmös fans buar ut han varje gång han e på planen?
shimmy shimmy yo
Det vore faktiskt jävligt bra om de skulle göra det... kan man tycka
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
vad hade gnaget för banderoll?
hahah trodde det stod Bäbis, xD jag bara WTF?! när han hade spelat i 2 tidigare klubbar också! :D
Get Random!
Märkligt hur tysta alla mff-fans har varit om detta.
" "FL" LETS GO FUCKIN MENTAL"
Det var pa tiden att fetaosten gick till oss, nu ar han har Babis Steffi ...
Helt pixad
Aah, precis, vad stod det på råttornas banderoll?
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Lite OT men vad var det "roliga" med gnagets "FL"-banderoll?
den e sjukt rolig
roligt när AIK skanderade "ALLA VI SOM HATAR BABIS KLAPPAR NU" haha
SKU - SKU - SKULASON!
Banderollen en pik från filmen Hata Göteborg? (Svindålig film)
Ät
men vafan stod där då?
riktigt grym film f.ö
Största horan i allsvenskan just nu, utan tvekan. Spottar konstant på sina fans.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
topdawg P21 det stod som sagt "FL, Lets go fucking mental" och även en firman boys banderoll.
SKU - SKU - SKULASON!
Om ni HIF:are tycker att han är kass, fan klagar ni över? Nu har han lite framtidsutsikter i alla fall
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
varje spelares plikt att pissa på heif.
dingrinn.blogspot.com
Efter att de har bajsat på det kommande div 1 södra laget BOIS
Tycker Ni Heif grabbar beter er pinsamt och naivt. Förväntade ni er att Babis skulle ha någon klubb känsla för er? Han är ju inte direkt en urheifare. Sen kan man ju inte klandra babis för att han har högre ambitioner än er lilla landsortsklubb ;) annars angående värvningen från vårt synsätt så vet jag väl inte vad jag anser om den. Visst i sina största stunder är det en bra fotbolls spelare, kanske till och med en av allsvenskans bästa. Får han en nytändning när han återförenas med Stockholmaren. kan de bli grymt. Värvningen känns som ett tecken frånledningebn att dom kommer att fortsätta satsa på stockholmaren åkerby. Något som en hel del Malmö supportrar är emot
vill man till en bättre klubb så går man fan inte till malmö. 7:a eller 8:a förra året och inte i närheten av att vinna något. hif vann cupen och spelar just nu ute i europa, jag tror att det är pengar som talar, babis bryr sig nog inte så mycket om var han spelar. men, som sagt, chanserna öker att vi plockar hem lindström nu och det är helt klart en mycket bättre spelare.
sanning att man inte går till malmö om man vill gå till en bättre klubb, men pengakåta babis kan inte hålla sig. Judasjävel
SKU - SKU - SKULASON!
lets go fuckin mental, lets go fucking mental.. hahaha hoppas filmskaparna får vad de förtjänar
rätt kass diss Kurt?
Hif ta er i röven. Trodde ni hade börjat spela korp fotboll tillsammans med dom andra pajaserna från götet. Malmö forever forever Malmö.
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy