Om ditt lag vävade en spelare
Om ditt favoritlag i Allsvenskan, skulle värva en annan spelare ifrån Allsvenskan, vilken spelare skulle du helst se i "dina" färger. Jag skulle personligen vilja ha Dembo i Bajen, han är kanske inte Allsvenskans bästa Keeper, men han är lätt med i toppen. Dessutom gillar jag honom personligen och tycker han verkar skön.
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Var ju rätt kul att nämnde Dembo faktiskt, sjukt skön snubbe, det har du rätt i. Frågan är, skulle han få bananer även i bajen? Chanko är däremot en kille jag vill ha tillbaks i Djurgården, en bra lirare o skön kille, synd bara att han går till bajen efter att ha spelat i DIF... Annars vill jag fortfarande se Toivonen i DIF där jag tror han hade lyckats bättre än i Malmö...
DIIIF
skulle kunna tänka mig ola toivonen i öis, vi ger han ett kontrakt han inte kan säga nej till i 10 år och bänkar sönder honom o bryter ner honom totalt tills det inte finns någonting kvar i hans psyke, o sen får han sitta där i sin lånade lägenhet i ett landshövdingshus i St Pauli o bara tänka på hur det hade kunnat vara
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Holmén, helt klart.
dingrinn.blogspot.com
.. från neutrala Elfsborg, såklart.
dingrinn.blogspot.com
Gillar Petter Andersson i Bajen som har en sjukt skön spelstil, skulle villa se han i blåvitt!
Live Hard, Die Young
KB-Raggs: Chanko?! Skön snubbe?! Herregud!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
anders svensson lätt
skriv kort, helst inte alls
henke är en bättre spelare... men jag skulle ändå ta fjollan Anders Svensson till sundsvall, tro han skulle göra mer nytta ändå.
Gillar inte Anders Svensson så mycket, men vore grymt att se han i AIK, och i dagsläget känns de som vi skulle behöva vem som helst för att ta några poäng..
Vi är överallt!
Om bara Jimmy Dixon lärde sig att samarbeta så hade jag lätt tatt med honom till Helsingborg.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Hmmm, finns det två bra kantlöpare i Allsvenskan? För det är vad malmö behöver..
http://www.myspace.com/dirtydonline
Det vore ju kul om ni kunde skriva vilket lag ni håller på:)
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Jag håller på Helsingborg :P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Jag hejjar på ajkå jätte bra
Vi är överallt!
Eguren, A. Svensson eller Ishizaki vill jag se i AIK.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag vill bara ha tillbaks Kingson i målet.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Magnus Bahne, HBK:s målvakt är Allsvenskans MVP. Skulle vilja ha han till "mitt" lag om jag hade nåt. I Juventus skulle jag dock inte vilja ha han. :D
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Afonso Alves!!!! till MFF!!!
Get Random!
Johan Oremo, Cesar Santin
shimmy shimmy yo
Chanko är en hora som jag aldrig vill se i DIF igen. Junior skulle jag vilja se spela på Sthlm Stadion.
Vi är ökända N.P.G.
Jag håller med om Dembo till bajen. Eller någon annan bra målvakt.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Oremo till Kalmar, vore perfekt i dagsläget.
dembo till bajen nej fyfaan då har jag hellre erland kvar men däremot vore d ju inte fel kingson men tar nog marcus berg från götet bajen behöver en till pålitlig målskytt brevid paulinho
Finns många som jag skulle vilja se i AIK: Oremo, Berg, Mariga, Djuric är några av namnen jag tänker på såhär direkt. Annars gillar jag Mattias Bjärsmyr i Götet!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
dime till blåvitt som det känns nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Markus Karlsson i BP till DIF
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Holmén.
Djuric är bra men är en jävla hora till människa så han går bort.
Vilken lag håller du på i allsvenskan?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
haha trimmads lag är jävligt långt ifrån allsvenskan =P