PL abstinens
I skrivande stund är det 52 dagar och 16 timmar kvar tills det börjar och ca 5 veckor sen finalen i Athen... jag kan inte sitta still, jag tittar på youtube så fort jag får chansen, jag letar matcher på bet24 att spela på, jag går o suktar efter att få lägga den första stryktipsraden på den lokala spelaffären. Jag längtar efter Vi Tippa´s inför PL upplaga och mitt spelade av FM vägrar att avta... är det någon som känner som jag? http://www.youtube.com/watch?v=DOwk2wQgUqM
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Du har ju svenska division 2 matcher! Om du vill kan jag hjälpa dig lite.
... fast division 2-serierna tar nog semester nu... Aj, aj, det här blir tungt.
Jo visst finns abstinensen, men den dämpas smått av detta årets riktigt häftiga Silly Season..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Haha jag sitter oxå och lirar FM i ett! Men det är ju Serie A man väntar på och den är ännu längre bort :/ Får trösta mig med lite Copa America!
CAMPIONI!
Serie A abstinens har man ju jämt! Även om säsongen pågår. Är det tisdag längtar man som fan till söndagen!
Jag avskyr fan Silly Season, just för att det i alla tider har ryktats om grymma övergångar till Newcastle som alltid skiter sig i det sista, bara en massa falska förhoppningar... Men vad det gäller PL så visst fan har man abstinens, inget nationellt mästerskap i sommar heller, det enda som egentligen duger efter säsongen.
ja e självmordsbenägen....
ja helt sjukt . men är det inte 44 dagar kvar , det börjar ju dne 11 e ?
i got this guitar and i learn how to make it talk
ja läste de på arsenals svenskafans sida, o dom kanske utgår efter deras första match, vad vet jag...långt bort e det iallafall
Håller med dig helt och hållet! men silly season har ju sin charm också
ah de e galet nu, ca 30 dagar kvar, ja klarar iinte mer nu, spelar FM o pes hela tiden...nu e de uppehåll i supperettan oxå, va ska man göra... vi får gotta oss med det här istället, finns det någon som blir oberörd av de här? nej http://www.youtube.com/watch?v=bGwr0TqSllM
åkersberga vad tycker du om årets värvningar då? Voronin Torres Babel Benayoun Jag trodde dom skulle tappa alla värvningar och bara få med sig nån halvbra typ Voronin men nu verkar dom ha slängt pund omkring sig och det blir nog jävligt bra konkurrens på mittfältet spec nu när Pennant är glödhet,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Torres e ju minst sagt bra, voronin o babel vet ja intte så mkt om faktiskt, och banayoun känns la sådär va... det som va viktigaste med årets SS var att bli av med zendeen, sagt o gjort, hej då! finnan skrev på kontrakt, underbart, en favorit!
babel är bra, han är ung och lovande som fan.... skönt att finnan skrev på, han behövs där bak
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gillar inte att Liverpool gör så roliga värvningar, jag har alltid ogillat Pool. Men Voronin är en gammal favorit och Benayoun har varit riktigt riktigt bra i PL dom spenaste 2 säsongerna. Torres däremot tror jag halvfloppar.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
west ham värvar roligt med en personlig favorit Parker, och den alltid lika roliga bellamy, de låter bra det..
Sitter och läser på olika skvallersidor femtio gånger om dagen, abstinensen är påtaglig. Vi har värvat lite knepigt (men bra) Bale som kan/kommer bli en maktfaktor och Bent som är pålitlig målgörare. Skönt att vi inleder årets säsong med, hmm 1-1 borta mot Sunderland.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Crouch till City, ja tack... vet nån varför NUFC släppte Parker? ett kap för WHUFC
Åkersberga Tror att det beror på dels att han underpresterade förra säsongen, samt för att han bad om att få bli transferlistad. Han ville tydligen tillbaka till London med familjen. Men fan vad besviken jag är, klart som fan han inte fungerar så bra när de spelar honom offensivt, han skulle ha dominerat om de spelade honom som defensiv innermitt. Vilken ersättning också Joey Barton, så fort någon beter sig illa ska vi på och värva dem, som en jävla stödfamilj! Förbannat!
haha, ah, förjävla bra för WHUFC iallafall ah, vad e grejjen med nufc och problembarn? ni älskar dom verkligen
Ja du, har funderat på det själv. Listan kan göras galet lång på alla tokar de har tagit in. Moralen i truppen har varit nere i skorna de senaste åren på grund av alla bråk som dessa har startat.
Liverpoolfans får en försmak på nyförvärven ikväll 20:00 på Eurosport. Liverpool - Werder Bremen
BobbyBlingBling: Hoppas dem låtar nyförvärven lira. Är så sjukt sugen på att få se Fernando Torres i den röda tröjan + Ryan Babel, tror L´Pool kommer visa klass PL 07/08... Är det bara jag som tycker att Yossi Benayoun, inte platsar i ett topplag? Newcastle är en klubb man aldrig blir riktigt klok på, de gör alltid grymma och intressanta värvningar inför varje season... Slutar alltid på samma pissiga sätt. Skäms!
ja, vad gör yossi, jag trodde vi gjorde oss av med sådana spelare som zenden o dyl, så köper vi honom, va fan, räcker la med halvbra spelare som pennant i truppen, näe, men de blir intressant ikväll, får zappa lite mellan matchen och allsången så jagf inte missar eldkvarn..
fulhaam Ja det är bara du, Benayoun är grym och platsar definitivt i Pool, kanske inte ordinarie varje match, men jag tror han kommer få hoppa in en hel del.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
fulhaam enligt liverpoolsweden ska Torres starta.... Babel och Benayoun är med i schweiz oxå. Kewell är kvar i Asiatiska mästerskapen och Mascherano hinner inte från Copa America. Men dom kommer nog vila många ordinarie. startelvan kommer väl bestå av nyförvärv och ynglingar.
kollar på matchen nu.... Benayoun är bra som fan, Voronin 2 mål.... Voronin är som en bra Bellamy
Zappade lite mellan denna & MFF-DIF i förhoppningar om att få se lite debutanter... Och visst i den 75min bytts han in, Fernando Torres... Frågan är om han kommer bli den målgöraren och succén i Liverpool som alla tror, hoppas verkligen det! Men det känns som de bästa strikers i England som lyckats, har ett jävla målsinne och giftiga avslut! Fernando Torres saknar denna egenskap enligt mig, pojken bränner allt för många lägen... Men satan som han skapar och får han igång sammarbetet med Dirk Kuiyt som är en bättre avslutare, så kan Liverpool verkligen skrälla iår... Slutligen, vilken jävla kanon av Riise.
ja det va ju skam att han missade sin stora målchans men tekniken är där inget fel på. Men Benayoun imponerade som fan på mig, oberäknelig och teknisk... en sån mittfältare vi behöver i liverpool
man får la ge benayoun en chans kanske..
Känns som att Arsenal ligger lite i kölvattnet av årets löjliga säsong. Slår man till med en bomb fram mot slutet av fönstret månne?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Tror det krävs en hel del om Arsenal ska hålla sig kvar i toppskiktet. Utan Henry hade de inte mycket förra säsongen, plus att de har tappat en hel andra bra spelare. Krävs att de väravar en del.
Seriöst, jag förstår inte vad Arsenal med Arsené Wenger i spetsen håller på med. Jag skulle vara djupt besviken om jag var en Gunner. I början av säsongen gick staben ut och sa att de hade 400-500milj. till nyförvärv. Man gick också ut och sa att man skulle köpa minst 2 "world-class players". Detta var alltså innan Thierry Henry gick, lagets största stjärna! Även fast det i början av säsongen såg rätt bra ut, man var och rykte i Torres, Malouda & Babel... Men alla dessa spelare är borta nu, känns som Arsenal är jävligt mesiga på marknaden och vill aldrig betala något som helst överpris för någon spelare. Vilket såklart är rätt tanke, men så fungerar inte fotbollskulturen idag... Istället satsar Arsené Wenger på att signa dessa "unga, intressanta oerfarna talanger med hög potential i ". Det är en smart värvningsstrategi - delvis. Men varför inte då satsa på dem bästa talangerna som: Nani, Anderson... Vilken jävla knäpp på näsan Alex Ferguson måste gett Wenger när han köpte dem. Felet med Arsenal är att man aldrig fullföljer intresset fullt ut och att man aldrig går för en spelare 100%. Arsenal kan dock still överraska, hoppas för deras skull att Eduardo gör succé. - Såg förresten nyss att Arsenal har gjort klart med en dansk 15åring. Är någon förvånad? Arsenal kan dock still överraska, hoppas för deras skull att Eduardo gör succé.
den enda bra spelaren som arsenal tappat e henry som va skadad o i dålig form förra säsongen. tycker att det ser helt ok ut då många spelare gjorde en halvkass säsong och lär vara revanshsugna. Sen att arsenal skulle vart intresserade av massa spelare som sen inte blivit nåt e ju bara för att tidningaran hittar på rykten, räcker ju med att wenger säger att en spelare är bra så skriver pressen att arsenal ska värva honom ( läs tevez). Visst arsenal har en del unga spelare men et e delvis en myt då spelare som gilberto, ljungber, lehman, gallas, rosicky, hleb inte är specielt unga. Va persie o eboue e ju inte heller så unga längre( båda fyller 24 i år). Det var 8 spelare från startelvan så att säga att det bara spelar unga talanger i arsenal e en lugn. Tror på en kanonsäsong om spelarna bara håller sig skadefria. Kom på nu att även eduardo o sagna e 24 år plus att båda lirat i respektive landslag så helt okända nyförv e det ju inte.