I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-06-09 13:43

Pride till UFC

som ni säkert redan vet så köptes PrideFC upp av UFC för ett tag sen..

Vad tycker ni om dealen? Har Zulu gjort saker och ting bättre som de va utlovat.. Ett sammarbete som skulle förbättra både PrideFC och UFC för att göra MMA-världen större....?

Enligt mig har k-1 dynamite bättre fightcard än vad Pride har nu.. Jag tror att ufc köpte upp pride för krossa pride's fightcard så fler och fler skulle börja kolla på ufc istället..

allt har ju spårat ur tack vare äckel UFC..
Fedor till bodog.. och 80% av dom mest sevärda slagskämparna drar över till UFC och dess skitregler..

Tror aldrig Pride kommer komma tillbaka till sitt "gamla jag".. R.i.p !

Vad tror/tycker ni om det här?

r-.-a

2007-06-09 16:23
jag tror inte Rampage klagar.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-09 21:11

Rampage lär inte klaga pga sitt lätta motstånd.. inte som i pride!

r-.-a

2007-06-09 21:37
jag tror att mma handlar om fighters och inte om organisationer..

nötkramare
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2007-06-10 02:34
va?
r-.-a

2007-06-11 22:16
tycker det e dåligt, pride fighters måste byta stil för att köra ufc
o det e inte alltid så lätt att bara träna bort det tror det kommer ta lite tid innan dom kommer in i det..
men tror att dom kommer ligga i toppen, lidell har vart i pride o e 1a i ufc så dom som redan e i ufc kommer få det svårt. det e bra krigare som kommer...

återstår o se hur det blir...

vet någon om ufc kör en sesong till på ultimate fighter?

2007-06-11 23:37
vad är zulu? menar du zuffa?

Jag tycker köpet är skit men tyvärr är det så det funkar. Dock förstår jag inte hur ufc hade råd att köpa pride. Trodde pride gick riktigt bra i japan å även skulle ta marknad i usa från ufc.

Riktigt boring att alla bra drar till ufc men men vi får se vad som händer.

Pride fighters är bättre å kommer förmodligen regera i ufc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-11 23:38
att k1 dynamite har bättre card håller jag inte med om.

Pride har fortf wanderlei,aruna,sogodjou,emelianenko bröderna,shogun mfl

2007-06-12 01:10
Shogun har gått till UFC vad jag förstått, orkar dock inte leta upp källa nu

2007-06-12 09:37
SenO_aka_OneS
jodå klart de är bra krigare som kommer =) Lidell =D kolla nya UFC då han kör mot rampage.. matchen är snabbt över;)

tror dom kör en säsong till på the ultimate fighter..

Lebanner 
oj.. zuffa menar jag såklart.. =) vet inte varför jag skrev zulu(han gigantiska fightern).. hade väl hans bild i mitt undermedvetna =D Shogun är i ufc.. emelianenko bröderna är i bodog och wanderlei ska gå över till ufc såsom mirko, rampage osv.. Dom kanske står som tävlande i Pride's register.. fast dom tävlar inte där.. =/
r-.-a

2007-06-12 12:15
du drar ju bara sammanfattning vad andra har skrivit i tråden

2007-06-12 13:22
Benoni P20

Du verkar inte ha någon koll alls!
Alla pride fighters har inte gått över till UFC, de kommer att gå någon match i UFC för att introducera de till den nord amerikanska publiken och för att marknadsföra UFC internationellt. De här super matcherna är bara en engångsförtelse enligt Zuffa och sen är det tänkt att de kommer återgå till Pride. Det är många bitar som ska falla på plats för att Pride organisationen ska komma i rullning efter Ferttita brödernas krav, och det är de bitarna de förösker bygga upp nu.
Hur som helst så har de sövt ner hela Pride organisationen med att fördröja turneringarna och fört över en massa Elit fighters till UFC, men det bevisar ännu en gång att Pride var Fightermässigt den bättre organisationen, tack och adjö

Ps: Se även den andra MMA tråden, där disskuteras detta fritt!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-06-24 12:41
demhar ju plockat över dem flesta bra.. fedor e klar nu står det på hans officiella hemsida hans advokater har kommit överense på en 6 fight deal på 2 år med dana white o co nu väntas det bara att dana ska ut med det..