I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Leo Messi gör årets mål! [Länk inuti!]

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-04-23 15:28
Visserligen håller jag med om att det är större prestation att göra ett sånt här mål mot England än mot Getafe. Men att kalla Getafe för ett jävla pisslag tyder på hur stor koll man har på spanska ligan. Getafe har idag Spaniens bäst organiserade försvar, bortsett från Valencia. Att Messi lyckades göra detta är en stor prestation.

2007-04-23 15:39

Messis mål går inte att  klandra på, helt jävla underbar.
MEN PEOPLES DON'T GET IT TWISTED!
maradonnas mål rent teknikmässigt är lika bra utfört, men skillnaden är att han gjorde den i kvartfinal mot England och med det målet så vann Argentina 2-1 mot england, dessutom gjorde han 1-0 målet med guds, den matchen är Maradonnas karriär i ett nötskal :D maradonna är fortfarande Gud, och ingen annan!

"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-04-23 15:40

ursäkta, skulle stå guds hand ;)

"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-04-23 16:59
ivanka, wtf nej det var inte snyggare
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-04-23 17:55
Det är det jag menar, Getafe är en av de lag som släppt in minst mål i spanska ligan och att han lyckades med ett sånt där konstnummer vid sin ringa ålder är fenomenalt. Tycker inte att Messis mål är snyggare än Maradonas, men jag tror inte han hade gjort om det i dagsläget mot England i kvartsfinal. Fotbollen har utvecklats nåt enormt så det är inte ofta man ser sånt där nuförtiden. Jag överdrev, men stör mig på att inget snyggt mål verkar kunna få sitt erkännande utan att det medföljer massa negativa kommentarer eller jämförelser :P
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday."
- Pitch Black