I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lottningen UEFA CL

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-03-10 01:47

Lottningen UEFA CL

AC Milan - Bayern München
PSV Eindhoven - Liverpool FC
AC Roma - Manchester United
Chelsea FC - Valencia CF

Hyffsat bra lottning, men hade hellre mött PSV än Chelsea.

don't watch me, watch yourself

2007-03-10 02:05
bayern, liverpool, roma (!) och chelsea vidare
Juventus

2007-03-10 02:45
Bayern, Liverpool, Roma och Valencia går vidare!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-03-10 03:58
Man United (såklart) , Bayern, Valencia PSV går vidare !!

2007-03-10 05:35
Bayern, Liverpool, United, Valencia klappat och klart :D

2007-03-12 23:25
Alla engelska lag plus tysken.
Ska´ru ha spö??

2007-03-13 00:41
valencia? efter deras straff som dem kommer få? knappast... alla engelska lag + bayern som kommer käka milan

semifinaler:
bayern-united
Chelsea-pool

final:
united-chelsea
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-13 12:38
Nä, tyvärr kommer både Roma och Milan gå vidare, men man kan hoppas på att Valencia, Man U, PSV, och Bayern går vidare.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-03-13 17:58

Både United och Bayern är i en bättre form än Roma och Milan, Roma vann visserligen mot lyon, fast det är enligt mig ett extremt överskattat lag som oxå har en formsvacka...Milan hade dem mkt stora problem med Celtic och kan tacka kaka för avancemang...har svårt o se att dem klarar nästa omgång varför tror du att dem går vidare?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-13 19:47
Roma är grymma nu, när Totti är het är Roma heta.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2007-03-14 10:35

Topdogs, jag känner att Milan har helt enkelt de senare åren hållit en mycket finare cl tradition än vad Bayern har gjort. Det här är första gången på länge som Bayern ens når kvartsfinal. Så jag antar att det är av statistiska skäl som jag tror Milan går vidare, ingen bra andledning jag vet.

Roma hatar jag som innehelvete, jag gillar Man u, jag e en pessmist, därav tror jag Roma går vidare.

Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-03-14 18:03
njäe dagsformen avgör och bayern ser grymt pigga ut, roma kanske är heta men det har uinited varit hela säsongen..iaf tiden får utse hur de blir