Norra mellan här också. DalaGnagarna får iväg en full buss med 60 pers. och ett antal bilar. Djurgården kommer få problem om dom går in med fel inställning. Svårt att ändra den under matchenn. Blir definitivt ingen storseger för dig. jag tippar 1-1 eller att BP vinner
hmmmm ja ni jag tror ochså på kryss även fast hjärtat säger vinst. Det är juh lite av en tradition av att köra kryss första matchen
BLESS REGGAE MUSIC
har inte vi vunnit senaste två allsvenska åren mot gif innan vi åkte ur. och mot geffle förra året
köpte plåt idag..norra nedre..... fan va galet d kommer bli om vädret håller sej stabilt
vi är överallt!
blir en tuff premiär i år, men ja tror vi tar kalmar me en udda måls vinst.. 3-2 till vårt stolta AIK!
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 dag kvar till fest.....galet..=)
vi är överallt!
Alleeez Alleeeez Lukie jävel! Du skulle ju ringa, eller svara åtminstone.. Fy dig.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
hoppas ni torskar stort! hata aik!!!
shimmy shimmy yo
nu ere fan snart dags. jag e taggad till max!
Anima Sola
Ser ut att bli fyra grader varmt och allmänt bajs imorgon.. Oh well
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
NUUUUU JÄÄÄÄÄÄVVVVVVLLLLLAARRRRRR!!! Jag är så grymt laddad. bärsen r på kylning det ska bli så jävla underbart bara !!! KOM IGEN NU GNAGET
BLESS REGGAE MUSIC
klockan 09:00 stämplar jag in på DalaGnagarnas buss i Falun. kommer bli grymt kul.
smidigt att man försöker köpa en biljett till norra idag...BAJS, får väl vänta tills imorn då ticnet släpper alla biljetter som inte hämtades idag....bajs också!!!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
fan så jävla dåligt fittväder..... men men.. det ska inte stoppa oss !! =)
vi är överallt!
Fyller 18 år på självaste premiären, kanske får fira på O'learys så man kan se matchen också, hehe.. Jag tror på 3-0 till Gnaget!
grattis mannen !!
vi är överallt!
tänker dom öppna övre?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Webmaster
2007-04-09 11:52
Uppladdning med rödvin och hård musik i Solna, sen en runda på Caffreys och sedan 3-0 till Gnaget. Ny säsong, nu kööööööööööööööööööööööör vi!
Här på söder snöar det. Skulle vara hårt med vinterfärgad boll. Ses i solna tut-tut! Guld till gnaget skare va!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen som vill köra en AIKrapplåt?? vore ju fan kul..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tulleman - håll utkik efter Herr Carlssons ep som kommer i år eller nästa.. den blir fet OKEJ NU ÄR JAG LEDSEN PÅ RIKTIGT. Snubben jag skulle gå på matchen emd var för bakis och förkyld för att gå, och det säger han NU. Han skulle även fixxa plåtar, vilket han inte gjort så nu sitter jag här med världens jävla ångest öve ratt jag inte har någon att gå med, jag har inga biljetter och allt suger.. jag tänker inte sätta mig på södra själv.. nu ska jag gå och gråta hejdå hejja hejja..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Och själv sitter man med 39 graders feber , en hals som sväljer rakblad och helt trasig i hela kroppen. Befinner mig inte i Sthlm och skulle kollat matchen på en sportbar egentligen. Vilket leder mig till en fråga . Hur funkar det att beställa hem matcher via säsongskortet om man inte betalar tv-licens ? Dum fråga ? Ingen aning, aldrig själv heller betalat tv licens nånstans. Det jag undrar är alltså om dom man betalar tvlicens till får nys om det på nåt vänster. Hur är det annars med Canal +'s variant att beställa via nätet och streama. Funkar det bra ?
själv sitter man 50 mil från råsunda... jag stöttar världens bästa lag på håll
http://www.kommandot.se/wp/
FITTAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
There is plenty off fish in the sea.
Jävla helvete att dom ligger under. MEn dom vänder det här!
Fint är det, Kalmar tar hem detta.
Haha, nu blir det snefylla, eller om 3 jävla minuter tillägstid blir det.
Jävla kukig födelsedag, fyfan..
Så fucking lovely, nu blir det ett par bärs.
Föga förvånande. Det som däremot var förvånande var att Rubarth spelade 60 minuter utan att få rött kort.
Aldrig mer....
gött! heja kalmar!!!!!mohahaha
em1 413
FRAMÅT FORZA AIKååååååååååååå, AIKååååååååååååå, AIKåååååååååååååooohhå. HAHAHAHAHA! SOLNATATTARE!
HAHAHAHAAHA SOLNATATTARE!!!! superettan nästa aikuk
shimmy shimmy yo
Självklart tror jag iaf på cirka 5-0 och solsken. HAHAHAHA!
HAHAHAHAAHA SOLNATATTARE!!!! superettan nästa aikuk mmm det gick så jävla bra för djurgården, vi förlorade iaf inte mot några nykomlingar. Jv skit match, seriöst vafan var det för spel AIK hade, och Patrik Karlson, vilken skit spelare!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
KUUUK
Fyfan, besviken.. Nån som vet publik-siffran?
26000 nånting tror jag det var
Aldrig mer....
Ni kan ju alltid runka till publiksiffran istället då era pojkar inte kan spela fotboll.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKRATTA BÄST SKRATTAR SIST :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
kalmar kan vinna guld....BP kommer åka ur.. d ju betydligt sämre å förlora mot BP...AIK hade några chanser..domarna skulle fan blåst en straff...fittjävel...... men men..tycker kalmar hade ett bra försvar tyvärr...
vi är överallt!
__NoVA__ Inte när ni alla går runt och tänker:Självklart tror jag iaf på cirka 5-0 och solsken. :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Bra publiksiffra iallfall.
Hammarby Alcoholics
jag trodde inte d ;) men ja trodde på vinst...men men Queff: gå med mej nästa gång..mot bajen den 24
vi är överallt!
Ja ju fler som är på plats för att se förnedringen desto bättre. HAHA hemmaplan dessutom, skitråsunda.
Piss-Kalmar, tur att smålands stolthet håller till i Superettan det här året, så slipper man möta skiten...
Ålltzen, Växjö, Bremen.