I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CL Liverpool. vs. Barcelona 6/3 -07

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-03-04 21:04

CL Liverpool. vs. Barcelona 6/3 -07

Okej Okej nu blir det svårt för mina kära blau grana, vi måste ju då vinna med 2mål (0-2, 1-3) eller 2-3 eller helt enkelt 1-2 så det resulterar i straffar och då ska vi slå ett engelskt lag på straffar som är väldigt väldigt svårt.

Vad tippar ni inför matchen, själv har jag absolut ingen anning hur det här kommer ta slut.

Ska barca, de regerande CL mästarna åka ut i första utslagsrundan?
Det återstår att se,

Nu har ju Liverpool hela Anfield bakom sig också, och ett lag som vet att dom är relativt körda i ligan som är galet taggade på att komma vidare i  CL ...
Sen en klippa till coach när det gäller spanska lag Mr. Rafael Benítez
(hoppas den länken funkar.)

Vad ska barcelona göra nu då för att komma vidare som också hade en rejäl motgång när de förlorade mot Liverpool hemma på camp nou med 1-2.

Vi har förvisso en kamerunan tillbaka vid namn eto'o, en messi och en formstark Ronaldinho, en Iniesta som spelar som aldrig förr.
Men själva försvaret har gjort redigt många tabbar den här säsongen så det bli till att akta sig för vassa kontringar som Liverpool ofta har.

Vi får hoppas på att Rijkaard har ett äss i ärmen när han som när han spelade en 3-4-3 uppställning mot zaragosa som resulterade i att barcelona kunde gå vidare i Copa del rey.


Jag tippar 1-2 straffar och liverpool tar hem det vilket kommer var a väldigt jobbigt för mig personligen och jag kommer gråta mig till sömn i en vecka efter.

Hoppas däremot att mitt kära Barcelona tar hem det här!

Go Bitches GO!

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.