I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 68 (alla matcher) *spoilers*

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-03-04 12:20

2007-03-04 22:02
gubbnice! fan va kul for Kampmann och sjalvklart Couture

2007-03-05 01:11
att Randy Couture tog tillbaka bältet igen efter att inte fightats på 1år och med sina 43 år visar bara hur värdelös HW- klassen är i UFC, Crocop kommer slå ihjäl Couture och ta bältet på under 3 minuter iaf. 
 hej hej

2007-03-05 09:33
nötkramare
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2007-03-05 10:26

Jag har sett lite på UFC och undrar varför crocop är så jävla tung. Jag är ingen expert inom ufc men tycker det är riktigt kul att titta på.

Vi är ökända N.P.G.

2007-03-05 10:57
Cro cop är tung för att han tävlade inom Pride och blev näst bäst där, och Pride har en väldigt mycket bättre tungviktsklass än UFC.
Sen ja angående Mirko så säger jag bara left high kick.

Men jäklar vad skoj det var att Martin Kampmann vann sin match var orolig där ett tag men arm triangle ftw!
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2007-03-05 12:56
funderar på dra till manchester och se ufc 70 .. crocop mot gabriel gonzaga .. underbart

2007-03-05 16:29
Är ju ingen större höjdarmatch Gonzaga har ju inte så mycket att sätta emot.

Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2007-03-05 19:31
det blir latt Manchester. cro cop, werdum, andrei arlovski, binsping, machida. ortiz?

2007-03-05 22:12
nja men gonzaga är ingen sanchez han e dukti BJJ

2007-03-05 22:30
finns bara biljetter för 250£ kvar
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2007-03-05 22:31
jag skulle nog vilja säga att crocop inte bara blev 2a i pride utan han skulle nog kunna ta fedor. han vann även turneringen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-06 02:10
Bra gala.

Randy visade igen att han är en jävligt smart fighter.

Ska bli kul att se Mirko. Hoppas han får möta Sylvia lite tidigare nu. Randy hinner väll tyvärr torska bältet innan han får gå upp mot Crocop är jag rädd.

Har inget emot Randy personligen men det hade varit jävligt kul att se Mirko mosa den amerikanska hjälten.

Avskyr verkligen när dem Buar. KOm på mig själv med att sitta och hålla på Sylvia tack vare det. Synd att det ska gå ut över fighters jag egentligen gillar men man kan fan inte hålla på samma figher som pöbeln.

Hoppas Crocop får möta Randy på samma ställe som denna gala (Ohio?) och att Anderson Silva mosar Rich också. Kommer bli härligt :)

Ha förövrigt en liten anekdot att berätta om Babalu som en kompis till mig som bor ett halvår om året mere i Rio berättade.

Han tränade på samma gym som Babalu på Copacabana och en dag kom Renato instormande rasande i Gymmet med ett basebollträ och berättade att hans mobil hade försvunnit ur omklädningsrummet. Så han gick runt med basebollträet (som om han skulle behöva det för att ge den skyldige stryk) och kollade alla i ögonen. Min kompis sa att han blev livrädd att nån kanske hade lagt mobilen i hans skåp eller liknanade eller nått och att han aldrig varit så nervös i sitt liv. Hehe, kan just tro det. Babalu är en läslig jävel. Synd att han förlorade sin match
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-03-06 22:18
haha Babalu e kung

2007-03-06 22:43
jag vet inte om babalu kolla när han mötte liddel såg ut som han knappt kunde slåss han bara viftade
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-07 22:48
vad heter låten som renato sobral har i introt?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-03-09 00:50
Babalu är riktigt bra, men han gjorde samma misstag mot Lidell som Couture: sprang efter och jagade okontrollerat. Då får man smaka.

Det stämmer att UFC HW är helt kass. CroCop mot Sylvia (om det blir av) kommer bli en slakt utan dess like, inte ens kul.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-03-09 02:25

hoppas faktiskt att min favorit Rich Franklin tar Anderson Silva i deras rematch.
Randy Couture..total dominans i fem ronder,2:a ronden var oslagbar.

2007-03-09 09:02
jo dock så tvivlar jag på det behram:P Men kommer crocop få möta sylvia först å vinnarna av dom får couture?

2007-03-09 12:23
Helt kass är inte UFCs HW, dom har ju signat Werdum nu också, och kommer nog signa flera

2007-03-09 12:32
Fan vad Ufc galorna har ryckt upp sig. Bra matchningar och tunga fighters. Börjar knapra in igen på Pfc.

Riktigt rolig gala. Ser fram emot nästa. Crocop vinner sin och det blir titelmatch - Crocop vs. Coutoure..

yep life is good.

2007-03-09 15:12
ufc hw ar fan inte helt kass och det kommer sakert mer folk over snart.

crocop
aa
werdum
couture
sylvia

fedor
nog
barnett
sergei
hunt
aleks

2007-03-09 15:14
ar Vera forfarande signad av ufc?

2007-03-09 15:26
Ja Vera är signad till UFC. Även Heath Herring som helt klart har potential att vara Top 5 i UFcs HW om han tar sig samman igen.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-03-09 17:17
Brandon Vera är iofs riktigt jäkla bra. Men borde han inte köra Lätt Tungvikt?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-03-09 18:47
Vilken intro låt har Renato Sobral

2007-03-10 00:53
Jag vet inte om han hade den på senaste men förut har han iaf haft Pharoahe Monch - Simon Says

2007-03-10 11:44

Har inte sett så mkt av Cro cop,hur klarar han sig om han hamnar på marken?

2007-03-10 13:00
Hna klarar sig bra på rygg. Han har inga grappling skillz att snakca om men han gör inte bort sig.

Kolla in www.mmaforum.se om ni gillar MMA

2007-03-11 02:12
rolig sak som ja hittade på nätet där sanchez tro sig ha sagt detta.. ja kopierar nu rakt av ba så nu vet..

"check it out
Im listening to Sirius radio on Howard 101 and they are brodcasting live from the ufc.
Ferrall (the talkshow host) is interviewing Eddie Sanchez and Ive never heard some one talk so much shit. Here's a couple of quotes......

"Crocop doesnt kick hard, in fact my girlfriend kicks harder"
"I wish they did stop the fight becuase I was gonna put it on him in the second round."
" I cant wait till he wins the title so i can get a rematch and take the title from him.
"My manager is already putting in for a rematch becuase the fight was stop short.

And the best one of them all........
"Europeans smell like shit. I had to ask my cornner man if i had any of that stink in my hair."

All I have to say about this is that I think Eddie Sanchez is a ............ that .............. Whats your thoughts on that crap?

edit by TheBorg"

ja har svårt och tro.. men det har kommit fram på sherdog's forum också.. om det är sant ganska fittigt endå..

2007-03-11 11:04
wil P20

Det var den tack!