I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allbäck skadad, hmm varför inte övertala Henke?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-02-28 07:11

Allbäck skadad, hmm varför inte övertala Henke?

Jag stör mig enormt på sveriges landslagsledning, de har tänkt övertala Henrik Larsson att komma tillbaka för en match i kvalet på grund av att Marcus Allbäck blivit skadad. Henke är 35 år gammal, Sverige har massvis av spelare att välja bland som är under 25 år som klarar sig på landslagsnivå varför inte låta nån av dem spela? Det är ju endå dem som kommer få spela i slutändan så varför inte låta dem få känna på det så mycket de bara kan för de kommer aldrig bli nåt bättre isåfall. Jag tycker de ska respektera Henrik Larsson's beslut för jag tror att han personligen inte bara satte landslagsskorna på hyllan för att han inte ville mer utan för att han också tyckte att yngre krafter skulle få ta över.

Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-02-28 07:53

Vem ser du istället för Allbäck då? Prica?

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2007-02-28 08:53

Jo varför inte nån som gör mål som typ Sharbel touma. Eller varför inte Markus rosenberg? Det finns fler alternativ, när henke är 40 år gammal eller Allbäck likaså ska de övertala dem att komma tillbaka då om Johan Elmander blev skadad och inte kunde delta, de måste ju tänka på att släppa fram sina ungdomar i viktiga sammanhang i längden har de ju ingenting att förlora.

soundcloud.com/iloice

2007-02-28 11:56
Han har visst fått speltid i werder kanske inte så mycket som han behöver nej men de vet ju vad han går för, sverige har hundra andra anfallare som är aktiva och kan mätas på landslagsnivå som också ligger under 30 strecket men istället för att tänka på det så ska de ta tillbaka en spelare som gjort sitt det är det jag stör mig på.
soundcloud.com/iloice

2007-02-28 13:06
in med Grahn, han spelar i alla falll i la liga
han och elmander på topp tack
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2007-02-28 13:25
lagg ner hela svenska landslaget, satsa på hockey..

2007-02-28 13:54
Hade man haft stake, då hade man kirrat Goran S. innan han valde att spela för sitt ursprungsland. Stör mig så otroligt mycket på att man låter talanger glida iväg.

Hur har Goitom spelat senaste tiden?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-02-28 17:08

Ja varför inte ta Sebastian Larsson på en och samma gång?

I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.

2007-02-28 18:39
sebastian larsson och tobias grahn
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2007-02-28 19:22
Herregud, vi snackar ersättare till Allbäck, så kommer folk med Sebastian Larsson och Tobias Grahn. Anfallare, grabbar, anfallare. Fast Grahn kanske är anfallare, men det är inte så jag minns honom från Malmö. Han är väl mittfältare?

Tycker fan det är rätt att försöka övertala Henke. Han ändrar sig ju hela tiden. Vem ska vi annars ta in? Vi ska ha fem med i truppen. Platserna går väl till; Elmander - given. Rosenberg - kommer alltid med. Sen är det tre platser kvar dom lär gå till typ Prica, Nannskog och Berglund...

Goitom däremot, han verkar intressant. Hur går det för honom i Murcia?

2007-02-28 22:33
DioPerdona P0

Killen har allt att vinna och varför inte ta in en joker...
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-03-01 10:47

oavsett position borde sebastian larsson få chansen.

SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-01 16:46

fan sverige ska spela mot nord-irland eller nåt, varför inte bara ta en ung spelare, varför ska dom ringa henke. lasse lagerbäck suger,,,ja tror dom kan fixa en bättre tränare