Fyfan Tv6!
Varför väljer 6an alltid att visa dom matcher där våra "folkkära" svenskar spelar? Är det verkligen så jävla många som bryr sig mer om att se henke springar i 90 minuter och skarva 2 bollar än att se två bra lag i en spännande match utan svenskar på planen? Missförstå mig rätt, jag har inget emot United och jag kan väll acceptera om tv6 hade valt att visa Inter för att dem är ett bra lag för tillfället. Men det är ju knappast nån tvekan om varför dom valde dessa lag. Lille -Manchester och Inter - Valencia. Nu vänder jag mig till whoafolket. Om ni bortser från favoritlag och hatlag, ser ni hellre varje match med en svensk spelare än en varierad mix av bra matcher utan svenskar? Blah!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
att dom visar zlatan i sitt livs form är ju underbart för oss utan kanal +
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Jag vill se bra fotboll med bra spelare som jag tycker om...är det svenskar som tillfälligt står för den typen av fotboll är det bara plus
Rastasite Absolut. Men att 6an väljer matcher i 9 fall av 10 utefter svenskar, det är det som irriterar mig.
Man kan ju ge sig fan på att Hysen och Strömblad kommer sitta och prata konstant om Henke och Zlatan och hur bra dom spelar. Stackars Lille och Valencia fans kommer ju få psykbryt. Skulle förvåna mig mycket om Hysen sa ett enda ord om Lille när matchen börjat.
håller med. Real Madrid - Bayern München (eller till och med Celtic - Milan) och Barcelona - Liverpool hade varit bättre val. asb: dom har rättigheter till alla åttondelsfinaler. matcher som inte visas på sexan körs ju på viasat istället.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
real madrid? vill ni se dom frivilligt? extremt tråkigt lag i kris mot bayern som jag aldrig har haft nån roligare stund att kolla på. inter har slagit europarekord i segrar i rad i inhemska ligan så lite mer lockande att kika på om dom kan behålla den sviten även i champions leauge. men jag håller med, barcelona - liverpool hade varit mitt förstaval om jag hade möjlighet att välja.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Gnosis Vad tycker du dom ska visa då? Big brother? Prison break? "Du är vad du äter"?
aka bög-tv förlåt var tvungen....
Undervisning hittar du på SVT, Discovery, Kunskapskanalen, m.m., tror du TV6 är intresserad av sånt? Någon borde förresten undervisa dig i sär skrivning.
hm.. titta på fotboll är "bögigt". ok du vinner, jag lägger ner diskussionen.
Nu är det iofs åttondelsfinal i Champios League och alla matcher är ju av topp-kvalitet. Men visst, rätt uppenbart varför de valt dessa matcher. I Sverige är det ju högst intresse kring våra svenska proffs i Europa. Vill man se resten av matcherna får man signa upp ett Viasat-abbonemang eller ta sig till närmsta sportbar. Det är ju inte direkt gratis för dem att visa CL, och du som fotbollsintresserad får ju bidra med lite om du vill se matcherna. Själv ser jag enormt fram emot Lyon-riomma.
CAMPIONI!
Som vanligt ser man till stora massan, och stora massan är nog mer intresserade av att se svenskar i spel. Vill man profilera sig och ha det andra får man helt enkelt skaffa viasat 1-2-3 också, annars får man ta det som bjuds.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inter - Valencia är iofs en tung match, håller dock med om att Lille - Man United känns totalt värdelöst.
Det är inte mera bögigt sitta och kolla på springande svettiga fotbollsnördar i 90 min än att studera hur ubåtar konstrueras? Hahahaha
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Bara jag som tycker att ubåtsprylen lät lite mer bögig?
Håller med.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Bara jag som tycker att Gnosis vill ha onödig uppmärksamhet för att förstöra denna tråd?
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Att dom inte visar är Barca - Pool är fan vansinnigt
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
Men hade de viljat visa så mycket svenskar som möjligt hade de väl visat roma - lyon då det är två svenska i den matchen?
hejhej
man u - lille eller real - bayern . det är nog klart för alla vilken match som så här i för hand verkar mer spännande. synd att de alltid gör så här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hyvni Man skulle ju kunna tycka det. Men Källström och chippen är inte alls lika folkkära som Henke och Zlatan.
insane M det har du rätt i, frågan är varför det är så när både henk och zlatan dissar landslaget men chippen å källström inte gör det. borde vara tvärt om kan man ju tycka.
hejhej
Hade vart kul med annan match än Man United - Lille, fast Inter - Valenzia ska bli jävligt najs att se. Inter vore värda guld i Champions League!
Vi är överallt!
utter P20 skrev:real madrid? vill ni se dom frivilligt? extremt tråkigt lag i kris mot bayern som jag aldrig har haft nån roligare stund att kolla på. 0-0 överallt, men 3-1 i Madrid nu i halvtid :) kanske lätt att säga med facit i hand, men jag tycker nästan alltid Real Madrid är underhållande att se på, även i målsnåla matcher. många profiler och offensivt spel är nog anledningen.
hahaha vilket jävla skämt Hysen är, vill så gärna slå honom så mycket jag stör mig på han.. dryga jävla göteborgarfitta, han kan ju fan ingenting om fotboll..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
fyfan vilket tjuvmål av united, lille hade ju spelet 90% av andra halvlek..
haha, tjuvmål var fan det rätta ordet. :) vad hände när alla lille spelar var på väg att lämna planen? hängde inte riktigt med på vad som hände...
anal_ P2 berätta för mig nu varför Hysén "inte kan någonting om fotboll", fan vad trött man blir på kids som klagar på kommentatorer, stäng av ljudet om han är så dålig. förresten är han en av dom mest respekterade kommentatorerna i Sverige.. men att du sitter framför datorn och uttrycker din önskan om att slå en fotbollskommentator säger en del om dig som person.
tahoma: vad får dig att tro att jag är nån snorunge bara för att jag stör mig på glenn hysen? jag är inte den enda direkt, och anledningen är för att han är inkompetent.. att han är "en av de mest respekterade kommentatorerna" i sverige är ett stort jävla skämt då han inte tillför något till matchen överhuvudtaget med sina hjärndöda kommentarer.. haha nigga pleez, vad vet du om mig som person din lilla pajas? håll diskussionen på fotbollsnivå, inte om mig och hur jag än må vara som person.
Brukar störa mig otroligt på hysen då han oftast bara har ögon för ett lag. Men idag var han väll okej tycker jag. Dessutom använde han bara sitt patenterade "millimeter-uttryck" en gång.
anal_ P2 sättet du skriver på, användandet av the n-word och att du nämner att du vill slå Hysén får mig att tro att du inte är över 16 år. har jag fel?
Hysén säger ofta att saker är kapitala. Tex; "ja, det är en kapital miss..." Kan man säga så, eller menar han katastrofal?
tahoma: JA, du har fel.. lägger ingen större vikt vid att skriva seriöst på något meningslöst diskussionsforum på internet, inte direkt så att jag skriver någon högskoleuppsats.. vem vill INTE slå glenn hysen för övrigt..
Sportbladet alltid lika roliga. Gibbs gör världenstjuv mål medans Lilles målvakt skämmer ut sig och rubrikerna lyder "Henke nära matchhjälte".
Vi är överallt!
Sportbladet alltid lika roliga. Gibbs gör världenstjuv mål medans Lilles målvakt skämmer ut sig och rubrikerna lyder "Henke nära matchhjälte". HAHAHA! så jävla sant, svensk sportjournalistik är verkligen på topp! :D
DioPerdona: undrar var du fick luft ifrån helt plötsligt, mr. jag startar en tråd för att fira att en fotbollsklubb fyller 116 år.
Kommentarorerna är ju ena jävla fittor, satt bara och anpassade sig efter vad Zlatan gjorde hela matchen. Någon gång sa han åt crespo att sluta sega, då jävlar var det fel på Crespo, HATA partiska fitt komentatorer
Follow the dao, right about....NOW!
att han är "en av de mest respekterade kommentatorerna" i sverige är ett stort jävla skämt då han inte tillför något till matchen överhuvudtaget med sina hjärndöda kommentarer.. hahahahaSportbladet alltid lika roliga. Gibbs gör världenstjuv mål medans Lilles målvakt skämmer ut sig och rubrikerna lyder "Henke nära matchhjälte". HAHAHAHAHAHAHA!
Haters gon' hate...
Zlatan gjorde ju en rätt bra match men i Man U matchen var det ju riktigt jobbigt att höra om henkesnacket, som förövrigt alltid är samma sak. Face it, henke rörde bollen klokt 1 gång på 90 minuter och hade en målchans som var okej. (lobben) I övrigt gjorde han en urusel match. Det räccker inte att springa och skapa ytor när övriga laget inte heller skapar målchanser. ändå går snacket såhär:Strömbland : Henkes match då?Hysen : Jaa, ingen jättematch men han springer ju och så..Hysen : Godkänt tycker jag. ingen jättematch men..Hysen : Hade han satt chansen han hade i (matchminut) minuten så hade han varit matchhjälte nu. Det är millimeeter som avgör. Är det så jävla svårt att säga att en folkkär svensk som henke (eller zlatan för den delen) gör en dålig match? Vad tror dom ska hända? Fast vem vet, dom kanske vet nått som inte vi vet. Drömmen vore kanske följande Aftonbladets rubrik dagen efter Lille slåg ut Man U på Old Trafford;Hysen sparkad från Tv efter hat-attack mot Henke Hysen yttrade sig ytters negativt mot Larsson som hade flera fina skarvningar mot Rooney under matchen varav minst en ledde till ett avslut på mål. Dessutom Sprang Henke i djupled hela matchen och öppnade upp motståndarförsvaret. Trots det väljer Hysen att gå till kraftig attack mot Larsson i direktsänd TV. "Larsson gör en dålig insats i dagens match" sa Hysen bara minuter efter att Henrik hade ett skarvförsök till Giggs. Direkt efter Attacken avlägsnades Hysen ur kommentatorbåset av Viasats vakter och var djupt ångerfull efter matchen, något som inte spelar någon roll enligt 6ans Sportchef Claes Runheim "Vi kan naturligtvis inte ha kvar Hysen efter ett sånt här uttalande" Lille vann matchen med 1-0 efter ett bicikletamål från 45 meter.
"Det var längesen jag såg inter så här stabila" (16 raka vinster i serie A ) "Svenska domarna var bra förutom att det var offside på inters första mål och det skulle inte vara friskark när valenica gör¨mål "
HATA ENGLAND
"Det var längesen jag såg inter så här stabila" (16 raka vinster i serie A ) "Svenska domarna var bra förutom att det var offside på inters första mål och det skulle inte vara friskark när valenica gör¨mål " HAHAHAHA
Jag hatar dom så mycket, finns det ingen man kan maila angående sånt här?! Måste ju finnas något etiskt råd eller något, typ Svenska Tv tittares etiska råd/Svenska Tittares kängor eller någonting :P
Follow the dao, right about....NOW!