Newcastle vs Liverpool (Kanal 5 16:00)
alla VET att match på St. James' Park innebär NOLL poäng och inget annat för bortalagen och medelmåttiga Liverpool är knappast ett undantag. HUR ska ni stoppa Martins när han kommer i fart? det snackas mycket om stämningen på Anfield, men alla vet att Newcastle har dom bästaste fansen i England. tror på tvåsiffrigt idag, 11-0 är nog ingen dum gissning. sju mål av Martins, två av Milner, ett av Dyer och ett av Parker.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Jag tippar att matchen kommer sluta 1-2 med mål av martin, gerrard och Kuyt.
11 - 0 låter bra.. full fart framåt!
Frajer, det finns bara ett svartvit-randigt lag och det laget har alltid fullsatt hemma oavsett motstånd och tabellplacering. Tjuve har 6000 hemma på en CL-match..
Och så skippar vi offtopic.
äh, det är ju off-topic som är roligt..
ahhh, lite pinsamt att bara vinna med uddamålet, men aja, tre poäng är tre poäng. odiskutabel seger, Liverpool skapade knappt en enda chans under hela matchen och deras tröstmål var ju en bjudning av Harper. när dom tog ledningen sa kommentatorn att Liverpool hade 54 matcher utan förlust när dom tagit ledningen, men inte var man ett dugg nervös ändå. effortless!
Uppenbart att idioterna håller på pool... sa dom nåt positivt om Newcastle öht?
fan va skitigt
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Den som gjorde flest mål borde vunnit matchen oavsett vilken supporterklubb man är med i :)
Det är väl klart jag inte såg matchen!! 2 - 1 i underkant.. släppa in ett mål mot ett sånt ofattbart kasst lag som pool..
Newcastle är ju ett jävla pissgäng som liverpool ska slå alla dagar. pinsam förlust
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
äppleone DU kan va en pinsam förlust.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Isons_tänder hehe word
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
liverpool borde ha gjort 20 mal i inledningen av matchen,,,sen gjorde newc. ett 'tur mal'' och sen en straff,,,,tuuuur
liverpools mål var inte tur?, eller?
AND I'M OUT
Matchen spelades inte?, eller?
Hammarby Alcoholics
Liverpool gör inte en Chelsea, eller?
Mittbacken Oguchi Onyewu om pratkvarnen Bellamy:
"Jag sa bara åt honom att fortsätt du prata så fortsätter vi andra spela." "Det var ett tillfälle då han klagade för att jag armbågade honom i huvudet, så jag svarade att han skulle titta var hans huvud var och att jag inte kan rå för om han är så liten så han bara når upp till min armbåge. Han log och sa att jag hade en poäng där.."
Whahaha så rätt!! HOWAY THE LADS!!
enkel seger igår med,,, vad hade man väntat sig iof...
Ser fram emot Newcastles match på Bramall Lane. Kommer att bli en tuff match.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Oj, jag som tycker vi Liverpool fans är ganska fanatiska, det här är ju bara läskigt
yeah yeah
vrfr?
DioPerdona e din mamma en hoe?
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
DioPerdona Jag såg inget nej så jag antar att hon är en hoe.
Framgångar och stolthet är två helt olika saker. Jag behöver inte se en massa troféer i Newcastles hylla för att veta att mitt lag är bäst. Jag behöver däremot bara gå ner för gatan för att upptäcka att din mamma är en hoe..
välkommen.