I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-21 17:53

Zlatan

Det här är inget nytt direkt men..

Jag är ett stort Inter fan och har alltid diggat Zlatan.
Jag följer inte nyheterna endast på svensk media ang. serie A.
Om man kollar italiensk media och betygen på ala spelare ser man att han är topp jämt. Även dem matcher han inte gör mål. Nu gör han således mål och är i toppform så svensk media och aftonbladet skriver bra grejer. Men om man kollar dem dagarna svensk media har negativ kritik om honom så ser man i italiensk media att han har bäst betyg och så vidare.

Jag undrar även om dem som kritiserar honom så mycket ens kollar på matcherna och hur spelar.

De kollar när han spelar ihop med linderoth och allbäck och ser att han inte får till det. dem kallar det att han inte brinner för att spela i landslaget blablabla..

Vi snackar om en kille som (då när han även var kass enligt svensk media) bänkar Adriano, Cruz, Crespo!!!

Varför behandlar svensk media honom så kasst?
Varför så fort han spelar en dålig match i landslaget så är han inte värd att representera landslaget mer?

Och sen undrar folk varför han tackade nej till landslaget!!!

Vad tycker ni?

2007-01-21 17:54
btw.

3-1 till inter.

zlatan gör må igen. har just nu på inter.it bäst betyg bland spelarna som vanligt.

sug på den du aftonbladet!

2007-01-21 18:23
Ingen läser väll Aftonbladet utan ett kilo salt i näven?
dingrinn.blogspot.com

2007-01-21 18:49
Varför behandlar svensk media honom så kasst?
Varför så fort han spelar en dålig match i landslaget så är han inte värd att representera landslaget mer?

För när han gör en bra match kallas han för "Svensken" men ifall han gör en dålig match e han bara en j***a utlänning så tänker dom jounalisterna

2007-01-21 20:22
ja e oxå stort interfan,,,, men vadå då ibland har han varit dålig ,,,ibland överdriver svenska media över hur bra han har spelat ,,,men visst ibland e han oxå skitgrym ,,,,men hans fel han e ju så kaxig mot media o man kan alldri vinna mot media, adriano e snart i toppform då får vi se den verkliga kungen i inter 

2007-01-22 13:02
Bamse P20

jo nästan att vi åker ur, utan minuspoängen hade vi legat ett poäng under tredjeplatsen. finns inte en chans i världen att vi åker ur.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2007-01-22 13:34

Är bara glad att han levererar igen, förra säsongen var rätt tragisk faktiskt. Go Zlatan!

http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-01-23 03:31
Såg matchen live och Zlatan var ruskig, fick en 8a i Controcampo, överlägset bäst.

2007-01-23 15:14
hansel , missupfatta mig inte, jag är en stor Zlatansupporter, hans klack mot Italien gör mig fortfarande tårögd av glädje.
Men jag såg ungefär 75% av alla hans matcher i Serie A förra säsongen och i merparten av dem var han rätt bedrövlig tyvärr, vilket jag led väldigt mycket av. Visst det var inget större skönspel från hans kamrater heller men han var likförbannat bland de sämsta på plan varje match, enligt mig alltså. Det var sjukt jobbigt att se, man blir snabbt bortskämd med Zlatan när han e bra.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Rappare

2007-01-23 16:51
bara för att han gör ett mål behöver han inte vara bra, de matcher jag sett denna säsong men zlatan tycker jag att han gjort nått snyggt mål men han ju gjort alldeles för många lätta misstag, han kan väl för rusan inte ha bättre snitt än stankovic?

adriano har ju varit under all kritik och blivit hemskickad och så vidare men nu känns det som adriano är nummer ett, han är verkligen asbra, och kom ihåg att han är yngre än zlatan.

och det om att han petar crespo och de andra, köper man en spelare för så pass mycket pengar så måste man låta honom spela även om han ofta underpresterar och gör lätt missar.