Blastboy: Jag förmodar att du inte vistats i kriminella kretsarna på Island. Jag känner en hel del folk där som är helt jävla fucking galna i huvudet. Känner du till Franklin Steiner? Han är en god vän till mig, och även Svenni tatuerare. Eftersom jag har större inblick i ämnet än islänningen här kan jag säga att det har skett ett mord med en hammare på Island. Det hände för ett par år sedan på ett ställe som heter typ öskulidd eller nåt sånt, och även om snubbarna som utförde mordet var jävligt grymma i den årliga fotbollsmatchen mellan internerna och fångvakterna på litla hröjn (islands motsvarighet till hall) så är ingen av dom eller har varit uttagna i någon landslagstrupp någonsin. Däremot är isländska fotbollsspelare kända för att vara riktiga hårdingar både på och utanför plan, men jag tror - observera TROR - inte att någon som spelat i deras landslag dom senaste 15 åren har dödat någon. Den här isländske snubben på krogen hade bara kul och blandade ihop lite fakta och fiktion. Mvh Roggan
Representerar Trelleborg 4-life!