I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Islands fd lagkapten?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-01-21 14:33

Islands fd lagkapten?

Är det någon här som har koll på om det är någon i islands landslag (förslagsvis lagkapten) som mördat någon (förslagsvis med en hammare)?

Kolbász for you, the Hungarian crew

2007-01-21 14:39
Gunnar Staal i Mighty Ducks? Skulle inte förvåna mig isf.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2007-01-21 14:42
inte en susning, jag skulle också bli förvånad isåfall.
glömde förresten nämna att det är fotboll jag pratar om.

2007-01-21 14:56
Du måste har rökt något starkt
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-01-22 12:02
vad han än har rökt vill jag ha lite av det :D

2007-01-22 12:22
R8N F0

om du har läst om det kan du ju ge oss källan..
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Moderator

2007-01-22 13:43
grejen var att det var en lirare på krogen som snacka om sin morbror, som också varit lagkapten för islänska fotbollslandslaget hade slått ihjäl sin bästa polare med en hammare. Personligen känner jag mig allt mer säker på att killen hittat på en kul kroghistoria som får alla att bli lite småintressade. Han pratade ocskå om hur han varit kriminell m.m.

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-01-22 14:08
haha, jo. det hela var relativt roligt och jag undrade bara om han hittat på hela historien eller om det faktiskt finns en gnutta sanning bakom allt bullshit. kan ju tillägga att han fick island att framstå som värsta ghettot.

2007-01-22 18:47
Han måste vara dum i huvet, jag är från Island och jag kan säga att det är ett ängla land dom är fan bara töntar som snackar skit.
Dom tror det är ghetto men när dom går runt i ghetton i sverige så pissar dom ner sig säkert.
soundcloud.com/iloice

2007-01-23 17:35
blastboy, din kommentar e helt ovettig, du får det o låta som om de inte finns en enda kriminell i Island.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2007-01-23 17:40
Jag läste nåt om en isländsk fotbollsspelare som hade mördat sin kompis. Fast det var en tre-fyra år sen.

2007-01-23 19:53
Blastboy: Jag förmodar att du inte vistats i kriminella kretsarna på Island. Jag känner en hel del folk där som är helt jävla fucking galna i huvudet. Känner du till Franklin Steiner? Han är en god vän till mig, och även Svenni tatuerare.

Eftersom jag har större inblick i ämnet än islänningen här kan jag säga att det har skett ett mord med en hammare på Island. Det hände för ett par år sedan på ett ställe som heter typ öskulidd eller nåt sånt, och även om snubbarna som utförde mordet var jävligt grymma i den årliga fotbollsmatchen mellan internerna och fångvakterna på litla hröjn (islands motsvarighet till hall) så är ingen av dom eller har varit uttagna i någon landslagstrupp någonsin.

Däremot är isländska fotbollsspelare kända för att vara riktiga hårdingar både på och utanför plan, men jag tror - observera TROR - inte att någon som spelat i deras landslag dom senaste 15 åren har dödat någon.

Den här isländske snubben på krogen hade bara kul och blandade ihop lite fakta och fiktion.

Mvh Roggan
Representerar Trelleborg 4-life!

2007-01-23 21:11
Aja men vad ska jag veta jag är 17 år kommer knappt in på krogen så vad ska jag veta om vad dom håller på med där, det jag känner till är iallafall råtöntigt och jag skulle aldrig se det som nånting man jämför med sveriges samhälle. Du är däremot 44 år gammal tydligen du kanske har mer inblick i iallt det dära jag inte har nån aning om, men utifrån vad jag vet så är det iallafall ingenting jag skulle höja ögonbrynen för.
soundcloud.com/iloice
Rappare

2007-01-24 07:56
och som att sverige har världens farligaste ghetton.
haha.

2007-01-24 08:29
värre än islands iallafall.
soundcloud.com/iloice
Producent

2007-01-27 20:21
Det är sant det, min kusin har gjort skämt om det i en låt och video faktiskt :)

Vill ni se videon så holla !
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2007-01-27 20:22
Öskjuhlid heter det föresten, det är där som alla knarkare på Island dealar, det är även där som Reykjaviks inrikes flygplats ligger nära och Pärlan.
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2007-01-27 20:24
Inte riktigt en hel låt men nåra lines ungefär...
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2007-01-27 20:35
Hittade den på Youtube, den är vid 2 minuter av låten
Checka
Since 1984
@realgizlee // twitter

2007-02-01 00:22
micKillah: så det är sant att det är en landslagsspelare som utförde det där hammare mordet?
Ninjutsu kan sparkar och slag!
smack i huvet och i mag -en
Producent

2007-02-01 11:12
Vet inte än idag, det är en vandringssägelse på krogar.
Since 1984
@realgizlee // twitter