I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med att komma igång med träning!!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-01-17 22:40

hjälp med att komma igång med träning!!

okej jag har några punkter ang det här med träning som jag tycker är jääkligt omständiga och behöver hjälp och tipps med motivering!

för typ två år sedan gick jag på gym lite men jag slutade rätt fort eftersom det e rätt svårt att veta vad man ska göra om man inte har någon att gå dit med, samt att det känns rätt cp att stå där och vara spinking, svettig och sliiita med maskinerna bland alla biffar. och så känns det överhuvud taget så sjukt omständigt, alltså hela grejen med all tvätt man får, att ta sig dit och tillbaks bara för att göra något som är jobbigt!!

men har vart sjukt slö nu i snart två månader, gått upp cp sent och inte gjort ett skit om dagarna, så idag var jag bara tvungen att gå ut, och så började jag spinga när jag väl var ute, det var fan skönt! meeen fortfarande så känns det löjligt att springa i fula träningskläder mitt på dagen, och så börjar det klia och sticka i innerlåren pga kylan..

hur ska man komma över hela den här grejen med omständigheten? för det måste ju finnas fler än jag som känns samma sak

peace