I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-01-16 17:33

Träningskost

Istället för en massa siffror och konstiga förkortningar som jag inte förstår ett skit av, så tänkte jag att whoa folket skulle kunna dela med sig av lite enkla recept på mat som ni tycker är bra..

Jag styrketränar och har egentligen inte börjat komplettera med något annat ännu, konditionsträning eller så. Mitt mål med träningen är att gå upp mycket i vikt, bli stark och ja, ni vet..

Det enda som jag inte har greppat riktigt än är just kosten och allt där till.. När jag frågat, sökt, läst osv så har det bara kommit upp en massa förklaringar om 7000 kcal och bla bla bla.. Visst, om jag tog mig fem minuter för att lära mig förstå detta hade det inte varit något problem, men sån är jag..

Så, dela med er av lite tips om maträtter som passar för olika sorters träning.. Som sagt så tränar jag bara styrketräning hittils med målet att gå upp och bygga muskler.. Men ge gärna tips på deff-mat, gå ner i vikt-mat och så vidare..

Till lunch idag så åt jag två bananer, en burk kesella, en rågbulle och drack en gainomax.. Nu är det dags för middag och jag tänkte fräsa på lite köttfärs, skära upp en advocado, koka lite pasta till och sen kanske unna mig lite keso..

Peace

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!