I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Henke från start 15,00

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-01-07 14:52

Henke från start 15,00

såg på aftonbladet han spelar från start., men vet ni ifall dom sänder matchen från någon kanal??

2007-01-07 14:59
Viasat Sport 1
Anima Sola
Redaktionschef

2007-01-07 16:16

Mål av Henke! Fy fan vad skönt. Hade velat se matchen :/

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Sångare

2007-01-07 16:16
hur såg det ut?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Redaktionschef

2007-01-07 16:17
vet inte, jag följer aftonbladets direktrapportering. Dom skrev:

55 min - 1-0 Henrik Larsson

Larsson tar emot en passning från Rooney och sätter en höger yttersida bakom Kiraly.

Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2007-01-07 16:20
ni som är unitedfans kan lyssna på matchen via uniteds sida. såg länken på expressens sida.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-01-07 16:42
HEEEEEEEEEEENKE! =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-07 17:02
kollade matchen på nätet, grymt bra match av henke!
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2007-01-07 17:05
nån som kan länka hans mål om det redan finns ? =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-07 17:15
riktigt bra match av Henke. Rooney hade en dålig dag dock.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2007-01-07 17:19
Fan va nice. Henke levererar alltid!
Anima Sola
Moderator

2007-01-07 17:22
vilken drömstart! som sagt, henke levererar alltid och i en otrolig form för tillfället.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-01-07 17:30
Målet var riktigt snyggt, lär rullas många gånger på sporten ikväll
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2007-01-07 17:32
His name is Henrik Larsson
a Swedish goal machine
He used to play for Celtic
but he doesn't know Roy Keane
He played for Barcelon too
and he's got a baldy head
But we don't give a fuck
'cause now the guy's a Red
Lalalalalala Henrik Larsson!

Sån jävla underbar spelare, inte nog med att han är en intelligent spelare utav även väldigt teknisk. Tänker mest på hans klack över sitt eget huvud till Rio och även hans cykelspark. Lovely! :)

Manager

2007-01-07 17:33

Larsson!!! hoppas han lyckas.

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-01-07 17:34
mycket bra match av henke fan... synd att de bytte ut honom finns säkert många skäl till varför men han var grym... hade varit överdrivet om cykelsparken gått in haha

2007-01-07 17:37
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2007-01-07 17:45
KING HENRIK! Han måste för i helvete spela i landslaget!

2007-01-07 17:45
Fyfan alltså. Han var glödhet i första. Hade många fina passningar till Rooney/ronaldo och han skapade sina chanser genom löpningar, som så när resulterade i 1-0. Kiraly i Villa målet gjorde en fin fotparad och spelade riktigt bra matchen igenom. I halvtid satt jag och en polare och disskuterade Larsson, båda sa att det var bara en tidsfråga innnan han nätar. 35år and still going strong.
Dock var det lite oroväckande när Henke blev tacklad och låg och grinade illa...

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-01-07 17:48
Riktigt, riktigt bra insatts, imponerande

2007-01-07 17:56
Evra var GRYYM idag men Carrick alltså.. Förfan... Pengar i sjön :/

2007-01-07 18:08
Pengar i sjön? Verkligen inte, United behövde en spelare med bra blick för spelet samt som kan slå de avgörande passningarna, ta t.ex. dagens match, det var Carrick som chippade fram till Larssons friläge. Matchen emot Bolton i höstas när han slog två magiska bollar (ena till Rooneys mål, den andra till Saha som lägger fram den till Ronaldo som bara behöver peta in den).

Dessutom sköter han sin roll ypperligt - täcker ytor defensivt samtidigt som han mer och mer börjar visa sina offensiva kvalitéer som han visade i Tottenham.

Annars håller jag med dig, Evra var grym idag. Man of the Match i mina ögon.

2007-01-07 18:17
Täcka ytor defensivt var det han defenitivt inte gjorde idag, flera tabbar när han lämnade spelare öppna.

Carrick spelade bort mest bollar idag också, antingen genom en pass eller genom att hålla i den för länge.  Jobbade inte speciellt hårt heller.

Inte värt pengarna, för fifty-fifty för att platsa i Man Utd om vi ska ta någon titel iår.

Bra blick för spelet? Ferdinand slog en exakt likadan pass som Carrick gjorde idag, dont make something into something it aint.

2007-01-07 18:29
Fortsätter Henrik med det spelet han visade upp idag i fortsättningen kan vi i Helsingborg glömma att se honom i Allsvenskan i april. Får ändra mig och säga att jag tror han stannar fram till det att PL är slut.
Vill dock ha en fet check från United som plåster på såren innan någon förlängning av utlåningen ska äga rum :-).
1907

2007-01-07 18:32
glad och mycket impad. kommer nog vilja se fler matcher med ManUTD nu.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-01-07 18:47
Fan va gött. Riktigt starkt av Henke.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2007-01-07 18:53
Dagens målgörare för United är tilsammans 68 år gamla.

Det är äldre än tre Wayne Rooney.

Viva The Oldies! Jävla Henke som alltid ska lyckas...
•pave paradise•

2007-01-07 19:19
Eldon
Haha driver du med mig? Vad fan har det med saken att göra att Rio kunde slå en likadan boll? Det gör ju knappast Carrick till en sämre passningsspelare, snarare Rio till en bättre. Sen att du har missat det stora med Carrick - nämligen spelsinnet - är inte ens värt att kommentera, därför att säga att Carrick inte är en bra passningsspelare/har bra blick för spelet är som att säga att C. Ronaldo inte har en bra teknik.

Kolla på några av Uniteds matcher när Carrick spelar så kommer säkerligen du också se hans storhet.

2007-01-07 19:27
henkebra!!

2007-01-07 19:47
henke var överlägset planens bästa spelare. och så får de tacka mjukisbyxorna att de gick vidare
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-01-07 19:47
Så jävla kunglig han är Larsson, sinnes.

2007-01-07 20:44
KUNG HENKE! Den enda svenska fotbollsspelaren jag gillar
http://duckdown82.tumblr.com/

2007-01-07 21:31
hahahaha bamse... :D:D:D:D:D:D:D så jävla less på alla henke lovers som spammar denna tråd.. o så gjorde du min dag... tackar o bockar
FÖRORT

2007-01-07 23:16
Vilken skam, landslagsman!
Hammarby Alcoholics

2007-01-07 23:56

i couldnt care less

FÖRORT

2007-01-07 23:59
fan vilken grymm teknik han har! flippar upp bollen så där och skjuter på en gång, mäktigt ;)
 Haters gon' hate...

2007-01-08 10:27
haha jävla henke asså.
SKU - SKU - SKULASON!
Rappare

2007-01-08 11:15
henke är fortfarande bäst i sverige som jag alltid har sagt och alltid kommer säga! enligt min mening.

2007-01-08 15:45
Tänker inte ens argumentera med din Ändroo, du lever i en bubbla som dom flesta gör när dom säger att Carrick var en bra investering.

Jag har sett nästan varenda jäkla match man united har spelat sen jag var ett barn, snacka inte om att se nån match med Carrick i. Carrick var inte en kvartsmiljonspelare mot Aston Villa, han har inte varit det i dom flesta av hans matcher.

Hejdå.

2007-01-08 18:10
Eldon
Då kan jag berätta för dig att det känns jävligt bra att vara i samma bubbla som t.ex. Sir Alex.
Sen om det nu är som du påstår - att du sett "varenda jäkla match" med United - så borde även du kunna se hur saker och ting har förändrats i United spel (till det positiva) sedan Carrick anlände, han och Scholes komplemementerar varandra perfekt. När de spelar ihop har United två stycken som kan slå de avgörande genomskärarna, de bildar lugn tillsammans i mittfältet och United vinner/behåller mycket boll med dem. Dessutom är Carrick en spelare som gör mycket av skitjobbet/jobbar i det tysta. Det är inte ens ofta kommentatorerna påpekar när han gör en avgörande brytning eller slår en klockren genomskärare (t.ex. som den igår till Larsson).

Och bara så att du vet; Carrick kostade inte 250M sek/£18M. som du OCH Canal+ kommentatorerna har fått för sig, utan priset låg på 185 milj. sek/£14M+ (priset är beroende på klausulerna).
Och med facit i hand är en relativt ung engelsk landslagsman som besitter några års erfarenheter av PL värd £14M+, när han dessutom ständigt förbättras. Bara en tidsfråga innan han blommar ut på riktigt.

"Hej då."

2007-01-08 18:37
Men snälla lilla rara,

"Dessutom är Carrick en spelare som gör mycket av skitjobbet/jobbar i det tysta. Det är inte ens ofta kommentatorerna påpekar när han gör en avgörande brytning eller slår en klockren genomskärare (t.ex. som den igår till Larsson)."

Jaaa, det är hans roll JAVISST. MEN, han tappar bollen och slår usla passar lika mycket, om inte mer som han vinner boll.

Scholes och Carrick komplemementerar varandra? Mer som att Scholes måste göra Carricks arbete, vilket syns när Scholes inte finns på plans. Carrick är definitivt bättre än alla andra vi har haft i hans roll sen Keane, men jag tycker fortfarande det inte är den spelaren vi letar efter.

Hargreaves.

Du får skriva hur mycket vinklat skitsnack du vill tillbaks, jag svarar inte igen. (This time i mean it :))

2007-01-08 21:43
Eldon 

Vad är det du tycker Owen Hargreaves har som inte Michael Carrick har?

Wesslan är din fader

2007-01-08 21:56
fyfan vad jag hatar henke, den lilla bögen.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2007-01-08 22:09
anal_, du har drabbats av den svenska avundsjukan, tyvärr är det svrt att hitta något botemedel.

2007-01-08 22:20
haha nej verkligen inte därför, jag är inte svensk heller för den delen :P
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2007-01-08 23:19
Eldon
- "Mer som att Scholes måste göra Carricks arbete, vilket syns när Scholes inte finns på plans."

Haha herregud, tror du att det är en tillfällighet att Carrick inte spelar lika bra utan Scholes? Tanken kanske inte har slagit dig att att Carrick spelar bra med Scholes MED TANKE PÅ att de komplementerar varandra så bra? Att det kanske inte är lika lätt när man får spela centralt tillsammans med naturliga kantspelare á la Park/Giggs eller en (än så länge) sämre kopia av sig själv - Fletcher?
Sen att du påstår att Scholes både gör sitt eget OCH Carricks arbete på planen tyder bara på din okunnighet.

No offence, men du känns som ett praktexempel när det kommer till en nybliven supporter med dina s.k. "argument" och diskutionsförmåga.

2007-01-09 06:55
Säger svensken. HAHAHhahaha