Men när man var mindre så var det Kings man gillade p.g.a Gretzky.
DIF!
Har alltid hållt på Dallas sen jag varit liten av någon anledning :)
You'll Never Walk Alone
Har hållt på Rangers sen jag var liten. Messier, Leetch, Graves, Robitaille osv...massa klassiska spelare.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
Colorado! hejade på Qubec innan så Colorado blev given efteråt när dem bytte. Dock är jag inte så inne i NHL nu för tiden, allt för segt =P
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Inte bara jag som håller på Av's alltså. Härligt! Jag är inte heller inne i NHL längre. Kollar resultaten i tidningen bara.
Detroit Red Wings, finns inga bättre och dräkterna är snygga också,
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Pittsburgh Penguins såklart! Ända sen jag var liten, antagligen pga att farsan också håller på dom. :) Synd att det är ett av dom sämre lagen i NHL nu för tiden.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Chicago sen barnsben
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Minnesota North Stars!!!! Nej men..alltid legat jämnt mellan Anaheim Ducks och Detroit Red Wings, antar jag. Anaheim för den uppenbara anledningen och Detroit för att de alltid såg så kliniska ut, både tröjmässigt och spelmässigt.
•pave paradise•
Förut höll jag på Colorado för att foppa spelade där. Sen har jag börjat hålla på Pittsburgh Penguins pga. Mario Lemieux, världens genom tiderna bäste spelare. Sen har du ju nu även Crosby, malkin och staal. Lätt roligaste laget.
Aldrig fattat hur man bara kan "börja hålla på ett annat lag" helt plötsligt. NHL har det som fan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Kan ju vara som så att man inte håller speciellt mycket på något lag, är ingen fanatiker eller så. JAg håller nog snarare på vissa spelare än själva laget när det gäller NHL. Men jag har alltid hållit på Pittsburgh Penguins, skrev lite fel i mitt förra inlägg, har alltid tyckt om Mario. Frågar du om Elitserien är och kommer alltid modo vara det lag jag håller på.
Chicago blackhawks sen Amonte, Roenick, Belfour och Coffey spelade där, ganska länge sen. Ingen egentlig orsak, blev bara så och varför byta. Inget elitlag direkt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nån mer än jag som ser Philly-Sens nu? Jävla skandalöst dåliga Flyers är.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Jag kollar, det är ju verkligen sjukt, Såg tabellen förut och om jag minns rätt hade dem 26 förluster på 41 matcher? De borde ta tillbaka Lindros..
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Håller på NY Rangers! Adam Graves favoritspelaren genom tiderna! Härligt att man fick se Gretzky i Rangerströjan innan han la av också!
CAMPIONI!
New Jersey Devils s en barnsben har även en del av min släkt i new jersey så det faller ju automatiskt på. =) men favorit spelaren spelade mest för colorado - valeri kamensky.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Philly har inte vunnit en enda match utan Foppa i år. Synd att han borde lägga av, nu, direkt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Kung Foppa, synd men sant, han borde lägga av. Det gör och gjorde även förra säsongen ont att se honom i ett lag som enligt mig spelade den tråkigaste hockeyn förra säsongen i NHL. Nåja, ett av dom som spelade tråkigast. drömen vore; Foppas tar timeout från hockeyn. Hittar en skridsko, skriver på för modo, spelar alla matcher och är skadefri och SM-guld med Sundström och co. eftersom den drömen inte är sant så är det bäst han lägger av. :/
Detroit har legat varmt om hjärtat ända sen hockeybilderna xD
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
sådärja. Anaheim spöade nyss Detroit.
Crosby gjorde tydligen ett sanslöst mål mot Bolts. Postar youtubelänk så fort det finns på HF :)
Anaheim! Kund Selänne
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
San Jose...... ....sen jag såg deras coola tröja typ när jag var fyra.shark for life
Vad faan skrev jag nu?!
DETRIOT!!
K.I.S Killaz In Suits
New Jersey Devils, p.g.a diggade Elias-Arnott-Sykora kedjan i slutet på 90-talet, Sykora var ju en riktig målspottare på den tiden men nu är han en medelmåttig spelare i Oilers men Elias håller samma klass än idag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
New Jersey Devils
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
Detriot? Vad är det?
http://duckdown82.tumblr.com/
jag började gilla Detroit när jag såg Sergei Fedorov spela. Sedan kan man ju inte byta lag bara för att han gör det.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
KungVikke, ja.. Länka så fort du hittar den, jag har nog inte sett det målet, vill gärna se :)
Anaheim !
Niklas Lidström är svårt duktig också!
K.I.S Killaz In Suits
San Jose Sharks. Sen tiden man samlade på hockeybilder (93-94?) Kan nog tro att märket har väldigt mycket med det hela att göra!
Alltid hållt på Buffalo Sabres mest för att Dominik Hasek var min umgdomshjälte