Niklas Wikegård
Världens skönaste kommentator måste få en tråd.. Släng in allt härligt snack som ni hört under hockey matcher med Wikegård !! här e några.. HAHAHA han e så bäst !!"Nu måste vi bo i Sokolovs ansikte" "Vi måste tälta i slotten" "Man kan inte åka vattenskidor genom mittzon" "Dom spelar som goss-kören i Wien" "Han försökte göra ryssen till ett reklam märke i sargen" "Man kan inte bara klä ut sig till hockeyspelare, man måste agera oxå" HAHAHAHA.. ös på nu allt som ni minns, om ni minns något Länka gärna grejer med Wikegård.. filmer, intervjuver
han är rätt skönt ja.. hörde att han tog en tjej på brösten i nåt direktsänt tv-program, är det nån som har det klippet?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Jag skulle vilja ha han som coach :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
HAHHHAA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAH.. han e kung, skulle oxå vilja ha han som coach. fett coolt :) han skulle styra upp i iron league haha
Under OS sa han nått i stil med: "Derian Hatcher ska verkligen inte få åka igenom den svenska zonen så där enkelt, han är ett glidande utedass!"
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Ni som inte vet, kan jag berätta för att han har varit Coach i många många år. men la av för typ 2 år sedan
Holden makes a great deal to australia
Han har tränat Djurgården och Malmö i Sverige. Något/några lag i Österrike eller Schweiz också. Han har alltid sköna kommentarer på lager när man träffar honom på tränarkonferenser eller ute på gatan. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Steal - aa just fan, det minns jag HAHAHA Pirlo - det vet vi ;) men tack ändå Vikke - yeah du har bra koll.. hälsa han fan !! ;)
Wik är fan tvärskön
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Igår under matchen mot Ryssland:Vi måste ut från hörnen, där är det bara busshållplatser och frimärken!
HAHAHAHA.. chris härenstam & wikegård e så bäst.. aa just det jag dog fan när dom börja sjunga.. "vi e på gång" hahaha så jävla underbart
"Vi ska in framför målvakten och böka som en galen rosa gris på väg till slakteriet." senast nu mot ryssland..=)
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
han älskar min mat. lagat mat åt han nu 4 ggr. en gång kom stog han i dörröppningen när jag kom ut å tackade så hemskt för maten. förjävla gott kött ni lagar i mora sa han. trodde han skulle såga mig totalt å kalla mig värdelös och ngt med utedass,men jag klarade mig :D
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Kung Wikegård Du får gärna återvända till DIF :)
DIIIF
haha matchen dom spelar nu började han snacka amerkansk..hahaha :D
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
nyss: Snygga brudar, inga leenden, vi skall göra så dom ler!
haha klockren kille asså :D men hurfan går det för hans tränar karriär nu? ngn som hört ngt?
har ligger väll ganska lågt med den lr ?
tycker fan oxå han är klockren som kommentator, gillade dock hans kommenterande mer när han var på Viasat, mer fria tyglar dock! Däremot levererade han en klassiker nu i JVM, minns inte vilken match men det var när Kanada mötte nån tror jag och då sa han ja det är ju visserligen ganska enkelt att stå emot Kanadas tryck när det är 20,000 galningar på läktarna och 2 har gula tröjor. nån som minns bättre? garva som fan hehe
hahahaha.. aa han e så skön :)
Måste gå emot strömmen här och agera rebellisk tonåring. Tycker att det kan bli lite för mycket lajjande emellanåt från herrarnas sida. Det är tydligt att Chris Härenstam är den där tystlåtne killen i hörnet som nu helt plötsligt ska börja leka ståupp-komiker för att Wikegård gör ju det och han går minsann hem i stugorna. Nej, låt Wikegård sköta dom sköna kommentarerna och den humoristiska touchen, och håll dig till att rabbla fakta, Chris.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
hahaha hockey har aldrig varit roligare!
Fan tänk om canal plus kunde signa Wikegård som kommentator.. så han fick släppa loss på NHL matcherna, fy fan va det skulle va coolt.. :) haha
Om han gick till canal+ skulle jag aldrig mer se en NHLmatch. Större bög får man leta efter
http://duckdown82.tumblr.com/
"Vilken utlösning av Kanada" haha
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Haha e de nån som kommer ihåg när han börja bråka med nån i publiken mot HV71 slut spelet 03 tror jag. Dom stog å kasta match program på varann!:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha fast han är gårdarsvin så är han rolig ;D
Hammarby Alcoholics
haha jag kom ihåg hur han kastade in vattenflaskor på isen inklusive på domaren... det hände dock ett flertal gånger och han är inte ensam om det, men han har ett jävla temperament.
DIIIF
"Spela nere i hörnet och gå på socialbidrag, eller spela framför mål och tjäna miljoner i Färjestad" Enoook, bonde
stod i fhm tror jag ^^
Aldrig mer....