Vilka möts i Champions league finalen?
Vilka tror ni möts i Champions league finalen. Själv tror jag på Chelsea vs Bayern.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, det skulle vara mardröm. Då blir man ledsen vad som än händer.
www.projectedwin.blogg.se
Men hoppas på att Manchester United tar sg till finalen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Celtic mot Porto!!! Nä skoja, hm kan mycket väl vara Lyon mot Chelsea eller Arsenal
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
om det går så kommer finalen se ut på följande sätt:Chelsea - Lyon
Haters gon' hate...
Roma vinner allt så inte mycket att orda om här...
Hahaha, Rioma vinner inte, Lyon slår ut dom. Om jag får bestämma så får det bli Chelsea - Inter i final. Om det är möjligt, alltså.
chelsea har redan vunnit
hade vatt skönt att se lyon krossa chelsea i en final.
SKU - SKU - SKULASON!
Barcelona - Chevchelsea
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Olympique Lyon - Vilket annat gäng som lyckats spela bra fotboll.
•pave paradise•
Mancheser United - Barcelona Sen så vinner manchester över medgångsupportrarnas senaste lag och den grymt överskattade ronaldinho gör bort sig :)
TopDogz147: Och Ronaldo i Man Utd är inte överskattad?
•pave paradise•
haha verkligen inte, ronaldinho utnämns gång på gång till världens bästa spelare utan tvekan av alla fans, tränare, spelare, kommiteer, organisationer, klubbar och encelliga varelser flera år i rad nu, visst e han bra men det finns jävligt många osm håller samma nivå som honom, skillnaden är bara att dme inte är så överhypade som han, gör ronaldinho ett fint mål komemr det direkt tre trådar i ett forum relaterade till målet och 550 cideoklipp på youtube dä dme visar målet... När tex. Lampard senaste gjorde ett grymt fint mål så sägs det inte så mycket och inte supervackra mål uppmärksammas lika mycker som ronaldinhos... När det gäller Ronaldo så har han gjort sin allra bästa säsong i premier league men har inte fått så stor bekräftelse för det han gjort, förra månaden var faktiskt den första gången han blev utnämnd till månades spelare, som, om man jämför med ronaldinhos utmärkelser världens bästa spelare två år i rad inte är representativ när man ska jämföra dessa spelare
Hahah C. Ronaldo överskattad? Snarare tvärtom, så som han lirat denna säsong förtjänar han mer uppskattning. Bara 21 år och redan en av världens bästa yttrar, men den enda chansen för honom att vinna t.ex. Ballon d'Or är ifall han drar sig till Barca/Real Madrid där inte filmningar uppmärksammas lika mycket, OM INTE han slutar med filmningarna (även fast han har blivit stadigare på benen måste han förbättra sig på den punkten) eller Manchester United ständigt skulle leverara ute i Europa. Men som det ser ut; i Man United kan han givetvis bli en av de bästa i världen men i t.ex. Barcelona skulle han bli den bästa inom några år.
Varför får Ronaldinho priset? Jo, för att till skillnad från nästan ALLA spelare i världen som håller samma klass så gnäller han ALDRIG och njuter av att bara få spela. Det där spelar in otroligt mycket.
•pave paradise•
lhabia Han e en brasiliansk fotbollsspelare och inte nån oskyldig liten ängel om du tror de...
Min bild är... för mycket naket kanske?
Varför FAN skulle jag tro det?
•pave paradise•
helt rätt, rätt =P
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
lhabia Är väll iochförsig inte så konstigt att han inte gnäller då han alltid, oavsett form, har sin självklara plats i startelvan? Plus att han lyfter en av fotbollsvärldens största löner.
Rastasite: Jag skulle vilja tro att han skulle vara nöjd med 10% och ändå le sådär.
•pave paradise•
Ihabia När det kommer till kritan handlar det om vem som spelar bäst fotboll, inte vem som uppskatar sina feta lön mest
Öh...jo, jag vet det. Var inte jag som tog upp pengafrågan. LÄS.
•pave paradise•
Varför får Ronaldinho priset? Jo, för att till skillnad från nästan ALLA spelare i världen som håller samma klass så gnäller han ALDRIG och njuter av att bara få spela. Det där spelar in otroligt mycket. jag syfta inte på penga frågan, vad jag förstod av detta inlägg så sa du att ronaldinho vann priset för att han inte gnällde och uppskatta sin fotboll mer än andra spelare... dålit exempel me pengarna kanske men jag menar att de inte handlar om uppskattan utan om vem so spelar bäst
Men kan du läsa eller inte? Sa jag att det avgörs enbart genom uppskattelsen?
•pave paradise•
nej men du säger att det är uppskattning som fäller avgörandet medans jag tycker att det inte ens borde spela in i beslutstagandet om vem som är världens bästa spelare
Barcelona vs Chelsea ! Fan vilken fet match det skulle vara!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Barca och Chelski möts ju ca 4 gånger om året i CL typ, eller har gjort de senaste åren. Så den matchen har man ju sett och om den skulle vara som final lär den knappast bli bättre än någon man redan sätt eftersom finaler tenderar att vara rätt trista...Om inte Roma spelar final dvs. Forza!
Rreal Madrid kommer åka ut mot Bayern!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
jag hoppas att barcelona tar sig till finalen iaf!
hoppas att Milan tar sig till final..dom har en tendens att alltid nå långt i CL..men formen är någonstans långt bort, hoppas dock dom hittar den där i februari och når final! Vill också gärna se lyon vidare långt, i alla fall till semi
I aint talkin romance, but you get swept off your feet!
Lyon-Arsenal, 1-2 ;d
arsenal kommer aldrig mer komma till final
Hoppas på Celtic - Arsenal/Liverpool/Roma. Tror på Real Madrid - Chelsea.
nej de skulle det inte, Real Madrid - Chelsea vore mysigt! Annars tror jag faktiskt helt otippat att Milan går långt i CL iår, känns som att det är där dom verkligen lyckas just nu
Jag hoppas på Man United - Barcelona. Se Neville - Ronaldinho, Heinze - Messi, C. Ronaldo - Gio & Giggs - Zambrotta. Fan vilken underbar match det skulle bli!
Ändroo - Fan va lätt barca skulle ta den matchen.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
ja hoppas på Chelsea vs Barcelona vilken jävla klassisk drabbning det skulle bli!!! helt sjukt det skulle nog bli tidernas match det är vaärldens 2 bästa lag och håller man på det ena så hatar man det andra och att dom äntligen fick mötas i en avgörande match inget hålla igen och tänka på en retur match bara att köra
Jag är en tviiiiivelaktig figur
arsenal når final...
wot.
Haha ja verkligen, om t.o.m Khalid Boulahrouz av alla högerbackar kan behandla Ronaldinho som sin egna lilla bollkalle så ska det inte bli allt för svårt för Neville heller - med tanke på att Neville är och förblir en bättre högerback än vad Boulahrouz någonsin kommer att vara.
Ändroo P19 Neville kanske var bättre för 3-4 år sen, nu ere väll tveksamt?
Nu är han ju minst lika bra som när han var som allra bäst, kan kanske bero på att har blivit kapten och att han därför känner större ansvar. Men iaf, det här kommer ändå att bli en "Min pappa är starkare än din" -diskussion.
manchester united - valencia
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
dom som tror på arsenal/chelsea i final, tänk om...två riktigt patetiska lag
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Man United - Barcelona. å se henke komma in när de e 20 minuter kvar å avgörmatchen :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe P24 Henke är tyvärr inte kvar i Manchester United vid en eventuell CL-final.
hehe okey. inte så insatt
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.