I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kreatin och kreatinpyruvat

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-12-17 15:32

Kreatin och kreatinpyruvat

Hej.

Vad är skillnaden mellan vanlig Kreatin och Kreatinpyruvat?
När man käkar kreatin så går man först på en uppladdningskur, sen kör man det å sedan har man paus i från det så forsätter man så. Men när jag läser på kreatinpyruvatet dvs på burken så står det att man ska ta 3-5g före träning, det står inget om någon uppladdning kur eller så.

SÅ hur ska man ta kreatinpyruvatet igentligen?

Lite fummigt men jag hoppas ni fattar.

2006-12-18 00:51
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-18 03:11
Haha va, varför så satsig med såna grejer?
Det är bara rättvisa att få rätt visa rätt visad och är ni rätt visa förstår ni att det var rätt vi sa

2006-12-18 13:06
SkankyWhore Tack

Cadda: Jag ska ju smygträna!

2006-12-18 13:36
Om du ska smygträna tycker jag du ska köra med vanligt kreatin istället..."Kreatinpyruvat binder inte heller nämnvärt mycket vätska i kroppen vilket gör att du inte behöver oroa dig för att "svälla" upp.".

Det du vill är ju att musklerna ska svälla upp och bli större? :).
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.

2006-12-18 15:17
Du kan skita i kreatinuppladdning med vanligt monohydrat också, får bra resultat ändå.   
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...

2006-12-18 18:53
Raze, tack för tipset, men jag söker inte större muskler jag söker stryka.

2006-12-19 13:06

intermuskulärt vattentryck är bland det bästa för temporära styrkeökningar. DVS samlar du på dig vätska BLIR du starkare.

..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...

2006-12-19 13:24
Om du samlar på dig vätskan i muskelcellerna ja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.