I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era finaste stunder utav ren och skär skadeglädje?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Sångare

2006-11-23 04:00

Era finaste stunder utav ren och skär skadeglädje?

Ja, som vi alla vet så är ju den enda sanna glädjen här i livet skadeglädjen. Ofta i samband med sport.
Jag tänkte att vi här kunde lista våra finaste stunder i skadeglädjens tecken. Jag kan börja.

- England åker ur fotbolls-VM 2006 på straffar mot Portugal.
Jag har svårt för engelsmän och deras hybris kring det egna landslagets kunnande och finner det njutbart varenda gång dom åker ur ett stort mästerskap, men just den här gången måste jag nog framhålla som nummer ett. Eller, kanske att det var lika skönt 04. Ricardo blir min idol hur som helst.

- Inter åker ur CL 2006 mot Villareal.
Ser Juventus åka ur mot Arsenal samma kväll och mår inte bra pga detta. Dessutom lyckas Milan på nåt sätt tråckla sig vidare mot Lyon i den 89:e minuten via Inzaghis knäskål som vanligt. Jag mår skit helt enkelt. Då uppenbarar sig text-tv sidan 377 på skärmen. Inter har fått stryk mot Villareal med 1-0 på bortaplan vilket betyder att laget bränner sitt bästa tillfälle att nå en CL-semi på evigheter. HAHAHAHAHAHA. Nu mår jag lite bättre.

Det var några av alla godbitar på senare år. Finns förstås mängder.
Vad säger ni?

"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län