Manchester United - Chelsea FC [26/11-06 kl 17.00]
Uppladdningstråden inför det största mötet i premier league hösten 06. Tabelläget: 1 Man United 13 11 1 1 29-6 34 2 Chelsea 13 10 1 2 23-7 31 Hetast laget? målskyttar? Uppställningar och skador/frånvaror? Det kommer bli en hetlevrad match, Rooney och Scholes kommer att vara extra heta och Ronaldo har inte råd att missa fler frilägen. Mourinho lär väl sätta igång ordkriget snart med sin välkända arrogans. Bara till att se fram emot detta nu!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Manchester vinner.. med 4-1.... Rooney2 Richardson1 Ronaldo1
Get Random!
tror på en repris ifrån förra året förutom att stoplpskottet del horno inte är med...... med andra ord utd tar en orättvis ledning i första men chelsea lirar ut united totalt i andra scheva gör två och så kontrar joe cole in 1-3 målet
under the fubu is a guru
chelsea har kniven på strupen och vinner med uddamålet, årets fömodligen bästa chelseaodds är ett givet spel=)
KinG-PhiL Att Richardson gör mål var en vågad gissning, med tanke på att han spelar med reservlaget för tillfället. ...men jag tror såklart på att United vinner det här med 2-1. Rooney x2 sen så gör Scheva ett mål.
Chelsea vinner.. Magnus Hedman räddar matchavgörande straff i 92:a...
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
1-0 till United! Ferdinand nickar in den! =)
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lampard avgör i en målsnål tilställning 1-0
Jag är en tviiiiivelaktig figur
4-0 till United Scholes, Saha, Ronaldo 2 Vidic,Evra och Ferdinand kommer plocka bort Både Schevchenko och Drogba. Scholes kommer mörda äckliga Carvalho och Ballack
Are you not entertained?
CLIKETY CLAAAAAAAAAAAATS!
Varför tror du det?
för han är ett Överklassbarn. och aa... Chelseas ägare är som han är
Get Random!
Magnus FTW!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Nej, bara radio.
www.projectedwin.blogg.se
Ballack och Drogba fick utgå ifrån dagens match pga skador. Men det ska inte vara någon fara med Drogba iaf, tyvärr...
ballacks var ju bara ett skrapsår på vaden typ han kommer spela.... om han platsar sög igår joe cole var sjukt bra igår borde lätt starta på söndag
under the fubu is a guru
Man Utd, Rooney 2 mål Ronaldo,Scholes för framspelen
Jah Bless
linged, inte kommer hedman att få stå den matchen? han är väll bara med på bänken än så länge lr?
((MAAD))
Får ju verkligen hoppas att äckelChelski förlorar och får många skadade och röda kort.
davve_d P20// Jag antar att du skämtar...
Ja, ställ Hedman i mål, så som Mourinho prisat honom så vore the katastrofalt om han inte fick stå! Helt klart given! -.-
vad heter eran tredje målvakt? och vem har snyggast fru?
under the fubu is a guru
Tom Heaton. Vem fan bryr sig om brudar när det handlar om fotboll?
mourinho tror jag =)
under the fubu is a guru
COME ON YOU REDS COME ON YOU REDS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-11-26 15:42
vilken kanal går den på ?
Lil_H..
en halvtimme kvar.. säger 2-1 till utd.
0-1 Lampard är mit tips...
krs-one? vad? .--., han står ju faktiskt inte-.
((MAAD))
COME ON REDS!!!!!
MEN FAN.
1-1 nu... sätter drogba en i slutminuterna tro?
Helvete!!
fyfan skulle lika gärna bli 3-1 till manchester ,men tyvärr studsar inte bollen vår väg idag... aja, 1 point bättre än ingen alls =)right?
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
eller 1-3. jämn match idag, lagen dominerar varsin halvlek och 1-1 var ett rättvist resultat.
Ah, chansmässigt borde kanske United ha vunnit då de hade lite bättre lägen men sett över hela matchen var det en väldigt jämn tillställning, kanske en pytteövervikt till Chelsea pga deras första 20 i andra halvleken. Dock så ledde inte Chelseas forcering då egentligen inte till så mycket annat än skott utifrån, förutom Carvalhos mål givetvis. Synd att Saha var tvungen att styra in den i eget mål på hörnan eftersom att den så otroligt säkra Van Der Sar hade tagit den annars. Skönt ändå att vi fortfarande leder med 3 poäng och att vi gav miljardbygget en riktigt svettig match!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Tycker snarare att 1-1 återspeglade matchen väl. Dock var det ett resultat med negativ bemärkelse för mig. United hade behövt vinna för att vara på den säkra sidan. Liverpool, Arsenal och Chelsea borta, det blir mycket tufft.
Fan vad jag hatar Cashley Cole! ...men annars var det en riktigt bra match, rättvist resultat och still top of the league!
Ashley Cole ägde verkligen idag. Men fyfan vilken jävla fitta Ronaldo är, man vill fan spy när man ser honom. ÄCKLIGT! Fotbollsspelare?
Fotbollsspelare? Jupp, dessutom en av de bästa på planen. Ronaldo, Vidic och Carrick var i mina ögon top-3 i de röda tröjorna idag. Sen hur Drogba armbågar varenda jävel som går upp i nickduell med honom är ÄCKLIGT! ...men men, det kanske är så han föredrar att spela sin fotboll.
cole var grym ja, men carrick hur kan du hävda at han e bra han visade ju hur jävla överskatad han är han gjorde ju inte ett piss
under the fubu is a guru
Carrick överskattad? Vilken match såg du egentligen?
http://duckdown82.tumblr.com/
pöål Skillnad på att spela tufft och fult.
misd Om du missade att Carrick var bland de bästa igår så är det inte ens lönt att diskutera matchen med dig.
Kul att Scheva och Ballack verkligen floppar också.
ballack suger, men hävdar fortfarande att scheva gör ett bra jobb och kanske inte just igår men resten av sesongen så tycker jag att scheva är annledningen till att drogba har gjort sina mål för att schevan löper och drar isär motståndar försvaren... carrick tycker jag är grymt överskattad inte ens i närheten av lampard, gerrard
under the fubu is a guru
Att jämföra Carrick med Gerrard/Lampard är ju inget vidare då Carrick inte är en utpräglad offensiv spelare. Han är då mer som Vieira och Makelele, alltså en som rensar upp och vinner boll.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Ballack har sett lite seg ut de senaste matcherna, men innan dess har han varit rätt bra. Förutom i början av säsongen då.
lampard och gerrard är båda i grunden tvåvägsspelare.. carrick är inte specielt bra på något en medelmåttigt spelare
under the fubu is a guru