I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-11-05 22:49

Hammarby - Pablo?

Idag hände det bästa tänkbara! Knalleland tog guldet av gnaget somtidigt som häcken spöade helsingborg vilket gjorde att vi fick 3:e plattsen! GRATTIS BAJEN!

Dena säsong har varit jävligt fucked up! men jag är ändå glad att den slutade som den gjorde! Nu har vi royal league att se fram emot i vinter så man slipper ha så mycket fotbolls abstinens i mörkret..

Nu är det bara en sak kvar som jag inte glädjs åt lika mycket, pablos oförnyade kontrakt.
Paulinho hamnade 2a i skytteligan, men det märks klart att det inte var han som var kung! Hur mycket har han igentligen presterat på senaste matcherna? INGENTING! Jag tycker att han har varit sämst på planen nästan alla de senaste matcherna, ja förutom tonis inhopp..

Anledningen till att han gjorde målen var runström och petter andersson som öppnade alla ytor och spelade fram bollen till polle. Pablo kan iaf göra det på egen hand, och poängen vi tagit de senaste matcherna har varit tack vare honnom. Vi har ett jävligt bra lag nu, men hur ska det gå utan pablo? Ett riktigt bra lag med 2 anfallare som är helt oförmögna till att göra mål. Toni verkar ju vara riktigt dålig och jag tror bara att norge blev glad att bli av med han.

Jag tycker det är synd att släppa en kille med så otroligt mycket bajen hjärta även om han har haft riktigt mörka perioder. Tycker att vi ska skriva ett 1års kontrakt med han så han kan visa vad han går för..

Vad tycker ni?

How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?