I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

någon som såg Assyriska-matchen?

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-10-30 12:57

någon som såg Assyriska-matchen?

word on the street är att domaren gynnade bortalaget en hel del, att Assyriska borde haft fyra straffar, etc. jag säger inte att det ursäktar vad som hände efteråt, men det kanske kan få folk att ändå förstå lite varför fansen reagerade som dom gjorde. jag menar på Sporten visade dom bara händelsen alla pratar om, men inte domarens mycket tveksamma (?) beslut. och det kanske låter som en naiv anklagelse, men alla vet ju vad Assyriska är för typ av lag och rasismen är långt ifrån försvunnen från detta land.

någon som såg matchen och kan ge en OBJEKTIV bedömning på domarens insats?

"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-10-30 12:59
denna domare ska tydligen ha dömt syrianska för 3-4 år sedan och blev då attackerad...så hur fan kan dom sätta in samma domare nu, i en sådan viktig match, det är helt sjukt

domaren var lite cp skadad och bägaren rann över när han visade det röda kortet till AFF målisen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-10-30 13:02
Jag tycker att deras Säkerhetsansvarige gör ett bra jobb och förklarar för domaren att han gör fel och att sånt kan ge konsekvenser, inget jävla Thunell/Berg bögeri här inte!
Hammarby Alcoholics

2006-10-30 13:14
Deras säkerhetsansvariga kan dra åt helvete, vilken idiot

Assyriska får sjunka hur mycket dom bäst vill för mig, skiförening som fuskar sig in i allsvenskan.

2006-10-30 13:20
sambafotboll och feststämning på läktaren...där dog den myten också---nu kanske alla AB läsare måste gå på fotboll själv för att inte bli lurade mer.
Ät

2006-10-30 14:27
Rastasite P17

såg du matchen och domarens insats?

hur fan menar du att Assyriska fuskade sig upp i Allsvenskan? dom slutade trea i Superettan och fick Örebros plats eftersom dom tvångsnedflyttades? menar du att Assyriska påverkade den domen på nåt sätt? att du sen jämför Moderaterna och tyska nazister visar bara hur okunnig du är.

SödraMalmö P22

så för att EN otroligt VIKTIG match urartade betyder det att stämningen alltid är likadan?

2006-10-30 14:33
precis. förresten lite förvånande att man får medhåll av ett överklassbarn :)

2006-10-30 14:48
tahoma P22
Slutar man tre och torskar ett kval, ska man upp i allsvenskan då? nej, förtjänar man en plats? nej.

Sen ska du inte ta min jämförelse allt för seriöst, var bara lack efter valet..

2006-10-30 15:22
Rastasite P17

klart det normala är att man inte år upp då, men nu var det ju ändå så att Örebro tvångsdegraderades, alltså måste nåt annat lag ta deras plats, eller tycker du att det hade varit bättre om det var 13 lag i Allsvenskan? förresten hade Assyriska en jävla otur och var några sekunder ifrån en Allsvensk plats i kvalet.

2006-10-30 15:40
Går att diskutera huruvida deras uppflyttning gick till, visst, var säkert inte styrelsens fel. Men jag säger inte att det är pga styrelsen jag inte gillar dom. Känns som om dom är askaxiga fast deras lag inte håller allsvensk, eller ens superettanklass.

Sen att 70% av deras internetfans är skitkaxiga är en annan femma, men som inte gör saken bättre. Det är tyvärr för lätt att generalisera.

2006-10-30 15:44
Det visar bara hur dom vill ha det när dom stoppar in en så dålig domare i en sådan match, jag fattar inte hur förbundet tänker ens de måste ju ha något emot assyriska min kompis fick tårar när han såg denna match han säger att de gjorde allting så rätt men det gick fel endå.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2006-10-30 21:10
denna domare ska tydligen ha dömt syrianska för 3-4 år sedan och blev då attackerad

Det där kom jag ihåg, Syrianska mötte Åtvidaberg och Syrianskas fans stormade planen. Fast så farligt tyckte jag att det inte var, dom stormade mest för att dom inte vann.

2006-10-31 12:58
får man flertalet straffar bortdömda osv e en sådan viktigt match är de väll inget märkligt med att publiken lackar ur?

Måste ha varit det löjligaste jag någonsin läst

2006-10-31 13:17
Subdominant_ P18

för att? har du varit på fotboll nångång?

2006-10-31 16:27
Hur kan man få en straff bortdömd, förresten?
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-10-31 17:04
jag skulle också lackat ifall jag höll på ett lag som gick från allsvenskan till divition1 på 2 år. dålig domare eller ej.
men bara för att målvakten fick rött kort i slutet är det inte ok att storma planen.

förstår att de skyller på domaren om han var dålig och dessutom att det är lätt att hacka på en domare då det alltid råder delade meningar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-01 13:20
Domaren kanske var kass men riktigt skönt att Assyriska åkte ur!!!!
bla bla bla